- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
yup.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je geen chicks doet ookHaha als je BB puur doet om de chicks ben je fucking gay
![]()

Dit zal misschien niet voor iedereen gelden.
Maar imo is het fysiek dat de gemiddelde serieuze BB'er wil bereiken niet haalbaar zonder AAS.
Het zal wellicht verschillen hoever je hierin wilt gaan.
Natty kun je inderdaad een mooi fysiek opbouwen, alleen zit daar al gauw 10 jaar in voor hetzelfde resultaat wat je met AAS in 2 of 3 jaar kan.
Nogmaals ik spreek niet voor iedereen, voordat het weer ruzie is straks![]()

Dus aas is voor mensen zonder geduld of goede genen![]()

Aas is voor iedereen die het kan betalen . De meeste die gebruiken willen wel iets bereiken ermee.
Kan je net zo worden als Frank zane natty? Ben nog nooit iemand tegen gekomen die als hem uitziet natty

Beetje bot gezegd maargoed
Of voor mensen die een doel stellen wat niet haalbaar is zonder.
Ik denk persoonlijk dat het voor 90% van de mensen niet mogelijk is zonder AAS.
mocht je heleeeee goede genen hebben dan zou het misschien kunnen, na een jaartje of 10-15![]()
FixedIk denk persoonlijk dat het voor 99,9% van de mensen niet mogelijk is zonder AAS of met AAS.
mocht je heleeeee goede genen hebben dan zou het misschien kunnen, na een jaartje of 10-15![]()

Haha haast onmogelijk, 84 kilo contest valt nog best mee met het kaliber van nu.
Denk ook maar eens hoeveel er stoppen na aantal jaren.
Haha pescatore![]()

+1
Mijn mening is ook waarom zou ik gaan kuren als ik toch geen wedstrijdambities heb?
Haha als je BB puur doet om de chicks ben je fucking gay
![]()