XXL Nutrition

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Het is maar net wat je wilt bereiken, maar contests builders gebruiken zelfs de beste natty genen gaan de roids niet verslaan.

Ik heb zelf nooit zo goed begrepen waarom je een physique van 150kg met 5% BF zou willen hebben. Chicks hechten sowieso meer waarde aan persoonlijkheid, gezicht en intelligentie dan het lichaam. Of kan je veel verdienen met bodybuilding contests?

Haha als je BB puur doet om de chicks ben je fucking gay

:trollface:

Who cares, natty kan je wat bereiken maar dit kan nooit tippen aan iemand die spuitjes zet en of tabs slikt.

Dit is je eigen keuze.

Dit zal misschien niet voor iedereen gelden.
Maar imo is het fysiek dat de gemiddelde serieuze BB'er wil bereiken niet haalbaar zonder AAS.
Het zal wellicht verschillen hoever je hierin wilt gaan.

Natty kun je inderdaad een mooi fysiek opbouwen, alleen zit daar al gauw 10 jaar in voor hetzelfde resultaat wat je met AAS in 2 of 3 jaar kan.

Nogmaals ik spreek niet voor iedereen, voordat het weer ruzie is straks :p

Dit zal misschien niet voor iedereen gelden.
Maar imo is het fysiek dat de gemiddelde serieuze BB'er wil bereiken niet haalbaar zonder AAS.
Het zal wellicht verschillen hoever je hierin wilt gaan.

Natty kun je inderdaad een mooi fysiek opbouwen, alleen zit daar al gauw 10 jaar in voor hetzelfde resultaat wat je met AAS in 2 of 3 jaar kan.

Nogmaals ik spreek niet voor iedereen, voordat het weer ruzie is straks :p

Dus aas is voor mensen zonder geduld of goede genen :knipoog:

Aas is voor iedereen die het kan betalen :D. De meeste die gebruiken willen wel iets bereiken ermee.

Kan je net zo worden als Frank zane natty? Ben nog nooit iemand tegen gekomen die als hem uitziet natty.

Dus aas is voor mensen zonder geduld of goede genen :knipoog:

Beetje bot gezegd maargoed :p
Of voor mensen die een doel stellen wat niet haalbaar is zonder.

Aas is voor iedereen die het kan betalen . De meeste die gebruiken willen wel iets bereiken ermee.

Kan je net zo worden als Frank zane natty? Ben nog nooit iemand tegen gekomen die als hem uitziet natty

Ik denk persoonlijk dat het voor 90% van de mensen niet mogelijk is zonder AAS.
mocht je heleeeee goede genen hebben dan zou het misschien kunnen, na een jaartje of 10-15 :sad:

Beetje bot gezegd maargoed :p
Of voor mensen die een doel stellen wat niet haalbaar is zonder.

Ik denk persoonlijk dat het voor 90% van de mensen niet mogelijk is zonder AAS.
mocht je heleeeee goede genen hebben dan zou het misschien kunnen, na een jaartje of 10-15 :sad:

Jij snapt het.(srs)

Haha haast onmogelijk, 84 kilo contest valt nog best mee met het kaliber van nu :P.

Denk ook maar eens hoeveel er stoppen na aantal jaren.

Haha pescatore :P

:roflol:
Helaas zit er wel degelijk een kern van waarheid in idd haha.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Haha haast onmogelijk, 84 kilo contest valt nog best mee met het kaliber van nu :P.

Denk ook maar eens hoeveel er stoppen na aantal jaren.

Haha pescatore :P

drobson294a.jpg

Ja idd man.
Frank zane is nog fucking aesthetic op 64 jr.
Hij pakt sws genoeg GILF's :ds:

Ja GL with that nattys :D.

Denk het wel ja :P

+1

Mijn mening is ook waarom zou ik gaan kuren als ik toch geen wedstrijdambities heb?

Ik vind dat wedstrijdambities los staat van het wel of niet kuren.
Uiteindelijk gaat het er om wat fysiek gezien je doel is, en is dit doel natty niet haalbaar dan zul je moeten gaan kuren of je er bij neerleggen dat je nooit je doel zal bereiken.

En voor iemand die wel wedstrijd ambities heeft en niet wil gaan kuren is het erg vervelend dat "natty" wedstrijden niet echt natty zijn.

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Haha als je BB puur doet om de chicks ben je fucking gay

:trollface:

De gastjes die het puur voor de chicks doen kun je wel goed herkennen.

-Skipt legday
-Maakt ontzettend veel selfies
-Heeft veel narcistische trekjes

dat 64 jaar fysiek. :eek:

De mensen die zeggen dat natty wel veel te bereiken hebben. Hebben jullie voorbeelden? Ik dacht zelf aan Aaron Curtis en Scott Herman, verder kom ik eigenlijk niet (blijft altijd lastig om te zeggen of iemand natty is). Maar goed, wat is veel bereiken? Geld? Status?

Het is inderdaad makkelijker om je doel met AAS te halen. Daarnaast zijn de mensen die AAS gebruiken ook in vele opzichten meer succesvol dan nattys, mede doordat AAS je een bepaalde look kan geven die natty niet haalbaar is of pas na 10 jaar trainen (3d schouders, traps, hardheid, etc.).

Persoonlijk weet ik nog niet of ik AAS ga gebruiken. Mijn streeffysiek (fitness) is niet haalbaar zonder AAS en als ik nog iets zou kunnen bereiken dat moet ik nu bijna beginnen. Blijft lastig.

Aaron Curtis' natty??

Natty trainen is een keuze, aan de roids gaan is een keuze.

Je kunt naar Spanje met de bus of met het vliegtuig, het uiteindelijke doel bereik je wel, het ligt er alleen aan hoe lang je erover wil doen.

Nu heb ik het natuurlijk niet over de top want dat is in geen miljoen jaar haalbaar.

Terug
Naar boven