MuscleMeat

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Ja daar is adon1s weer. Je mag mijn tip mbt brinta wel gebruiken voor je toekomstige atleten, misschien gaan ze dan wel net zo goed vooruit als mensen die ik tips geef.

Om iemand flink te leren eten en voor 's ochtends bij het ontbijt ideaal :D Neem na de training geen brinta meer maar rijst ca 300gr ongewogen.. Hoeveelheden neem je natuurlijk alleen op de momenten dat het er echt toe doet. Timing is essentieel.
Je loopt zo'n 6 jaar achter op me hoor. Toen ik 18 en onwetend was at ik ook de ganse dag brinta, niets nieuws. Geeft niet, iedereen moet ergens beginnen.

Je loopt zo'n 6 jaar achter op me hoor. Toen ik 18 en onwetend was at ik ook de ganse dag brinta, niets nieuws. Geeft niet, iedereen moet ergens beginnen.

Wat klopt er dan niet als je nu 100kg bankdrukt? Nam je 100gr ipv 500gr?

Grapje, maar meen het wel een beetje

Wat klopt er dan niet als je nu 100kg bankdrukt? Nam je 100gr ipv 500gr?

Grapje, maar meen het wel een beetje
Ik train voor de lol gem. zo'n 2x per week, al sinds de zomer van 2013. Heb het even voor je opgezocht, destijds was het 475 gr. 3x 125 gr en 1x 100 gr.

Hoe dan ook..al ga ik eten als een 100% dedicated bodybuilder..ik ga geen 45cm armen krijgen bij een laag vetpercentage..

... rent naar de supermarkt, moet brinta hebben!!!...

niks mis met brinta

Je kan het natuurlijk ook omdraaien. Ik weet niet of dit het geval was, maar genen is natuurlijk een gemakkelijk excuus om bij iemand te plaatsen die wel passie voor de sport heeft en op simplistische wijze zijn voeding invult, maar wel de juiste zaken eet. Als jij niet goed weet hoe je met voeding hormonen en herstel moet beinvloeden en iemand doet het zelf beter dan gaat hij ook beter vooruit. Misschien nam hij z'n voeding wel serieus maar was dat volgens jou niet serieus?

Ik ken zelf ook zo iemand waar jij misschien van zou zeggen (en nu ook meerdere om mij heen) dat hij goeie genen heeft. Ik zie het toch anders, die jongen:
- Eet elke dag 2 haringen (vol creatine en goede vetten);
- Eet elke dag minimaal een half pak brinta, merendeel direct na de training;
- Eet elke dag 4 bakken kwark, 2 biefstukken en 2x per dag groene groenten, nog wat eiwitpoeder en wat sneeen brood.
- Hij telt alleen zijn kcal's niet.

Naar mijn mening heeft bovenstaande veel meer potentie om te groeien dan de standaard voedingschematjes die ik hier dagelijks voorbij zie komen en waar ik m'n vraagtekens bij zet. Hij zit trouwens na 1,5 jaar trainen op ca 145kg bankdrukken, vind ik niet slecht, had ik zelf ook na 1,5 jaar trainen. Heeft vrij weinig met genen te maken, bij mij kwam het door een pak a 500gr brinta op een dag weg te kanen. Ik begon ook met 50kg bankdrukken en werd niet sterk toen ik niet goed at en trainde.

1,5 jaar trainen 145kg bankdrukken, heeft dus nieks met genen te maken?:o

Je kan het natuurlijk ook omdraaien. Ik weet niet of dit het geval was, maar genen is natuurlijk een gemakkelijk excuus om bij iemand te plaatsen die wel passie voor de sport heeft en op simplistische wijze zijn voeding invult, maar wel de juiste zaken eet. Als jij niet goed weet hoe je met voeding hormonen en herstel moet beinvloeden en iemand doet het zelf beter dan gaat hij ook beter vooruit. Misschien nam hij z'n voeding wel serieus maar was dat volgens jou niet serieus?

Ik ken zelf ook zo iemand waar jij misschien van zou zeggen (en nu ook meerdere om mij heen) dat hij goeie genen heeft. Ik zie het toch anders, die jongen:
- Eet elke dag 2 haringen (vol creatine en goede vetten);
- Eet elke dag minimaal een half pak brinta, merendeel direct na de training;
- Eet elke dag 4 bakken kwark, 2 biefstukken en 2x per dag groene groenten, nog wat eiwitpoeder en wat sneeen brood.
- Hij telt alleen zijn kcal's niet.

Naar mijn mening heeft bovenstaande veel meer potentie om te groeien dan de standaard voedingschematjes die ik hier dagelijks voorbij zie komen en waar ik m'n vraagtekens bij zet. Hij zit trouwens na 1,5 jaar trainen op ca 145kg bankdrukken, vind ik niet slecht, had ik zelf ook na 1,5 jaar trainen. Heeft vrij weinig met genen te maken, bij mij kwam het door een pak a 500gr brinta op een dag weg te kanen. Ik begon ook met 50kg bankdrukken en werd niet sterk toen ik niet goed at en trainde.

ja echt zinvol zoveel eiwitten

ja echt zinvol zoveel eiwitten

De normale biochemische processen hebben geen vat op Adon1s en vrienden. Dat zie je toch aan zijn 145 kg benchpress na 1.5 jaar. Ga eens gauw gaan vreten en hard trainen met je 100 kg benchpress. Het is nutteloos om onderzoeken en boeken te bestuderen, echte kennis doe je op door zoveel mogelijk te benchen en te observeren wat andere grote jongens doen.

De normale biochemische processen hebben geen vat op Adon1s en vrienden. Dat zie je toch aan zijn 145 kg benchpress na 1.5 jaar. Ga eens gauw gaan vreten en hard trainen met je 100 kg benchpress. Het is nutteloos om onderzoeken en boeken te bestuderen, echte kennis doe je op door zoveel mogelijk te benchen en te observeren wat andere grote jongens doen.
Opzich als je gewoon teveel eet dan krijg je vanzelf een flinke pens waardoor je ROM van je bench een pak kleiner wordt..:roflol:

ik ben ecto en dom

Opzich als je gewoon teveel eet dan krijg je vanzelf een flinke pens waardoor je ROM van je bench een pak kleiner wordt..:roflol:

Je moet dan ook geen kaas en gevulde koeken eten hé, Marvin. Producten als noten, zalm, biefstuk, brinta, rijst ed mag je zoveel eten als je wilt, ga je alleen sterk van worden en zelf vet van verliezen, ongeacht je energie-inname! Ik weet dat omdat Adon1s dit doet en hij na 1.5 jaar 145 kg benchte. Ook zijn vrienden doen dit en zij benchten ook na 1.5 jaar 145 kg.

Je moet dan ook geen kaas en gevulde koeken eten hé, Marvin. Producten als noten, zalm, biefstuk, brinta, rijst ed mag je zoveel eten als je wilt, ga je alleen sterk van worden en zelf vet van verliezen, ongeacht je energie-inname! Ik weet dat omdat Adon1s dit doet en hij na 1.5 jaar 145 kg benchte. Ook zijn vrienden doen dit en zij benchten ook na 1.5 jaar 145 kg.

je bent aan het trollen toch ?

gewoon even voor de zekerheid not sure on dbb

Gelukkig hou ik ontzettend van bro-foods...

Wat vinden jullie van mijn nieuwe schema?

Nieuwe voeding om 145kg te kunnen benchen
8:00 300g havermout* + 100g whey
10:00 300g rijst + 150g biefstuk + 200g broccoli
12:00 300g rijst + 150g zalm + 200g spinazie
14:00 300g zoete aardappel + 200g kipfilet + 200g broccoli
16:00 500g kwark + 200g notenmix
18:00 300g rijst + 300g biefstuk + 200g spinazie
Post workout: 500g havermout* + 200g whey
Pre-sleep: 1000g magere kwark

Hiermee moet ik toch wel shredded en sterker worden toch?

* Of is brinta beter?

Gelukkig hou ik ontzettend van bro-foods...

Wat vinden jullie van mijn nieuwe schema?

Nieuwe voeding om 145kg te kunnen benchen
8:00 300g havermout* + 100g whey
10:00 300g rijst + 150g biefstuk + 200g broccoli
12:00 300g rijst + 150g zalm + 200g spinazie
14:00 300g zoete aardappel + 200g kipfilet + 200g broccoli
16:00 500g kwark + 200g notenmix
18:00 300g rijst + 300g biefstuk + 200g spinazie
Post workout: 500g havermout* + 200g whey
Pre-sleep: 1000g magere kwark

Hiermee moet ik toch wel shredded en sterker worden toch?

* Of is brinta beter?

Zonder Brinta is dit schema waardeloos Marvin.
Al zit de rest van je verdelingen wel snor.
Hiermee zul je binnen 1,5 jaar 145 benchen en dus een vriend worden van adon1s.

Terug
Naar boven