Fitness Seller

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

De reden dat veel mensen denken dat je moet gebruiken om te groeien is omdat ze gewoon niet weten hoe ze naturel moeten groeien en omdat er teveel kneuzen zijn die van alles gebruiken niet groeien. Ik wordt al vanaf het eerste jaar dat ik train beschuldigd van gebruik. Meestal zijn dan ook de mensen die het gewoon niet snappen. Het is natuurlijk ook moeilijk te accepteren dat iemand anders bereid is 20kg in 1 jaar aan te komen en bereid is het vet er naderhand af te trainen. Dit tov iemand die probeert 'schone massa' aan te zetten. Schone massa bestaat niet, als je bulkt zet je 9/10 keer 30-50% vet aan. Dat is iets wat je moet accepteren als je wilt groeien. De meeste kunnen dit niet accepteren of hebben de discipline niet. Als je 120kg bij laag vet% wilt zijn ga je daar naturel inderdaad niet komen, maar ik geloof zeker wel dat lichaamslengte in cm - 80, in kilogrammen haalbaar moet zijn. Dus iemand van 180cm - 80 = 100kg droog. Wat ik nogal zielig vind is dat er zoveel mannetjes zijn die van alles gebruiken waardoor de nieuwe generatie mannetjes denkt dat ze zonder gebruik niet groeien. Naar mijn mening is het ook zo dat wanneer je geen degelijke basis hebt en je begint dat je dan op een leuk sportschool niveau kan blijven hangen zonder echt groot te worden en telkens maar moet kuren omdat je niet weet hoe je anders je massa kan behouden. 86kg @ 180 vind ik niet veel? Wel een goed fysiek die gozer, maar het is geen grote bodybuilder... Naturel kan prima.

Bedoel je 180cm 100kg op 6-8%?
Zo ja, dan mag je mij bellen als je dit gehaald hebt dan eet ik namelijk mijn schoenen op.

Ik denk overigens dat er veel zijn die dit met juicen al niet zouden halen maar goed, is mijn mening he :P

Bedoel je 180cm 100kg op 6-8%?
Zo ja, dan mag je mij bellen als je dit gehaald hebt dan eet ik namelijk mijn schoenen op.

Ik denk overigens dat er veel zijn die dit met juicen al niet zouden halen maar goed, is mijn mening he :P

dit, voor de meeste is 80 op 1,80 en dan 5% al moeilijk te halen, nou zit ik zelf als natty nu wel op 82kg op 1,78 en 8-9%

En hier is dus iemand met genetisch geluk. Voor velen is dit natty behalen echt niet weg gelegd.

Ik behoor tot de groep die niet 20kg op een jaar eraan gaat bulken, omdat ik van mening ben dat dit voor de meesten van ons geen zoden aan de dijk zet. Mocht willen dat ik ooit op 90kg uit kom...laat staan 100kg droog:roflol:

Vind vaak dat je aan pols- en enkel-dikte van iemand al goed kunt zien wat zijn/haar potentie is. Ook ik behoor tot die mannetjes die denken dat je zonder gebruik niet echt groot gaat worden.

Nogmaals bovenstaande quotes komen altijd van mensen die genetisch geluk hebben of zelf gewoon kuren. Tuurlijk wordt er hard getraind en goed gegeten, maar proberen we dat niet allemaal hier op het forum?

Het zou best kunnen dat Adon1s betere genen heeft dan jij, maar als ik jullie trainingslog vergelijk snap ik wel waarom hij een stuk buffer is.

Ligt er aan wat jij verstaat onder "droog". 4% vind ik droog. Niemand die natty 180cm 100kg 4% komt te staan. Andere vindt 11% droog, dat zou wel lukken na een aantal jaren ja;)

Ik denk dat mensen vaak overschatten hoe groot een natty kan worden. Dit valt namelijk reuze mee, ook als je álles goed doet en goeie genen hebt. Ik ben ook natty en dat zal ook nooit veranderen maar ik heb niet als doel huge te worden dus dat scheelt dan al een hoop. Heb je dat wel dan zul je na enkele goeie trainingsjaren bijna wel moeten.

Wat zijn je stats dan pescatore (als ik vragen mag), ik wordt nieuwsgierig

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Is dit een terechte opmerking ?

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Sorry, ik bedoel lengte -80 = het aantal kilo's wat natty haalbaar zou zijn

Mensen die hun geld verdienen met hun uiterlijk/fysiek zijn nooit naturel.

Leuke foto

Ligt er aan wat jij verstaat onder "droog". 4% vind ik droog. Niemand die natty 180cm 100kg 4% komt te staan. Andere vindt 11% droog, dat zou wel lukken na een aantal jaren ja;)

4% natty bereiken met enigzins wat behoud van massa? No way never...

4% natty bereiken met enigzins wat behoud van massa? No way never...

mwa had toch aardig wat massa behouden, dit is niet helemaal waarneembaar natuurlijk aangezien je op 4% niet vol gas meer kan trainen dus niet weet of je krachtbehoud heb (redelijke indicatie van massa behoud) maar zat toch wel gelijk weer op niveau na me contest.

mwa had toch aardig wat massa behouden, dit is niet helemaal waarneembaar natuurlijk aangezien je op 4% niet vol gas meer kan trainen dus niet weet of je krachtbehoud heb (redelijke indicatie van massa behoud) maar zat toch wel gelijk weer op niveau na me contest.

staat dan ook natty bij ;)

De reden dat veel mensen denken dat je moet gebruiken om te groeien is omdat ze gewoon niet weten hoe ze naturel moeten groeien en omdat er teveel kneuzen zijn die van alles gebruiken niet groeien.

Ik wordt al vanaf het eerste jaar dat ik train beschuldigd van gebruik. Meestal zijn dan ook de mensen die het gewoon niet snappen. Het is natuurlijk ook moeilijk te accepteren dat iemand anders bereid is 20kg in 1 jaar aan te komen en bereid is het vet er naderhand af te trainen. Dit tov iemand die probeert 'schone massa' aan te zetten. Schone massa bestaat niet, als je bulkt zet je 9/10 keer 30-50% vet aan. Dat is iets wat je moet accepteren als je wilt groeien. De meeste kunnen dit niet accepteren of hebben de discipline niet.

Als je 120kg bij laag vet% wilt zijn ga je daar naturel inderdaad niet komen, maar ik geloof zeker wel dat lichaamslengte in cm - 80, in kilogrammen haalbaar moet zijn. Dus iemand van 180cm - 80 = 100kg droog.

Wat ik nogal zielig vind is dat er zoveel mannetjes zijn die van alles gebruiken waardoor de nieuwe generatie mannetjes denkt dat ze zonder gebruik niet groeien. Naar mijn mening is het ook zo dat wanneer je geen degelijke basis hebt en je begint dat je dan op een leuk sportschool niveau kan blijven hangen zonder echt groot te worden en telkens maar moet kuren omdat je niet weet hoe je anders je massa kan behouden.

86kg @ 180 vind ik niet veel? Wel een goed fysiek die gozer, maar het is geen grote bodybuilder... Naturel kan prima.

Hoe weten wij dat jij niet kuurt ? :trollface:

Als ik zou kuren zou ik ook zeggen i'm natty bruh. Beter fysiek :D en je hebt alles op jezelf gedaan zeg je in feite. Krijg je ook meer respect maar ook de zogenoemde haters maar achja je beweert zelf dat je natty bent. Who cares.

die verdienen geen geld aan hun fysiek maar aan hun gebrek aan fysiek

True

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Dit is een BB forum, ik mag aannemen dat we het niet over natty modepopjes gaan hebben...

Nou als er af en toe zo'n opmerking voorbij komt fietsen kan ik daar wel om lachen.
Maar idd laten we on topic blijven

Wat zijn je stats dan pescatore (als ik vragen mag), ik word nieuwsgierig
1,80 bij 84 kg aan 12-ish procent? Hoezo dat?

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Adon1s neem ik overigens niet al te serieus in dit soort topics. Begint altijd te ragen over hoe dom iedereen is en hoe goed hij aan ijzer trekt. Zometeen begint ie weer over dragonfly's dan is de cirkel weer rond :)

1,80 bij 84 kg aan 12-ish procent? Hoezo dat? ---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ---------- Adon1s neem ik overigens niet al te serieus in dit soort topics. Begint altijd te ragen over hoe dom iedereen is en hoe goed hij aan ijzer trekt. Zometeen begint ie weer over dragonfly's dan is de cirkel weer rond :)

Okay, haha.

Nee ik geloof wel dat je natty bent, was nieuwsgierig naar je stats.
Nette stats

Terug
Naar boven