AndroidHealthClinic

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Hopelijk overleven de termen true natural en chemmy de spatiale- en temporele-slijtage.

Met deze post heb je ze alvast in heel wat biologische neurale netwerken evenals server cash memories bestendigd. Waarvoor dank.
 
Persoonlijk lijkt het mij wel de kick om een keer te raggen op test, tren en de hele flikkerse boel. Klabam. Ik ben alleen bang voor de kater.

Ik zie het meer als een recreatieve drug. Een avond hard gaan. Alleen dan 20 weken. Kijken wat je lichaam doet en hoe extreem het kan worden.

Ik maak me om mijn gezondheid qua dat betreft niet zo veel zorgen. Ik kan er simpelweg niet mee weg komen in mijn sociale omgeving. Mij lijkt fakkit buff zijn voor mezelf tof, ik kick op mijn eigen fysiek. Ik heb alleen geen zin in de reacties van mijn omgeving mocht ik echt op 100 kg podium kwaliteit staan.

Ja ik hecht zoveel waarde aan het oordeel van anderen.

Maar ben eerlijk. Iedereen die van autorijden houd zou toch wel een keer een tijdje in een opgefokte ferarri gevuld met kerosine willen rijden? Lijkt me geweldig.
 
Persoonlijk lijkt het mij wel de kick om een keer te raggen op test, tren en de hele flikkerse boel. Klabam. Ik ben alleen bang voor de kater.

Ik zie het meer als een recreatieve drug. Een avond hard gaan. Alleen dan 20 weken. Kijken wat je lichaam doet en hoe extreem het kan worden.

Ik maak me om mijn gezondheid qua dat betreft niet zo veel zorgen. Ik kan er simpelweg niet mee weg komen in mijn sociale omgeving. Mij lijkt fakkit buff zijn voor mezelf tof, ik kick op mijn eigen fysiek. Ik heb alleen geen zin in de reacties van mijn omgeving mocht ik echt op 100 kg podium kwaliteit staan.

Ja ik hecht zoveel waarde aan het oordeel van anderen.

Maar ben eerlijk. Iedereen die van autorijden houd zou toch wel een keer een tijdje in een opgefokte ferarri gevuld met kerosine willen rijden? Lijkt me geweldig.

Je kan ook gwn een korte kuur nemen? Lolbroek.
 
Je kan ook gwn een korte kuur nemen? Lolbroek.

Gaat niet om wat wel/niet mogelijk is. Ik geef alleen aan dat het mij wel tof lijkt om echt volle gas te blazen in een 26 weekse kuur met alles er op en er aan.

Je kan stiekem een puntje coke pakken op de wc en een biertje drinken terwijl niemand het in de gaten heeft. Maar je wilt het liefst klapperkakend van de xtc en ghb de zaal uit zweten. Dat is goed uit je naad gaan.
 
Gaat niet om wat wel/niet mogelijk is. Ik geef alleen aan dat het mij wel tof lijkt om echt volle gas te blazen in een 26 weekse kuur met alles er op en er aan.

Je kan stiekem een puntje coke pakken op de wc en een biertje drinken terwijl niemand het in de gaten heeft. Maar je wilt het liefst klapperkakend van de xtc en ghb de zaal uit zweten. Dat is goed uit je naad gaan.

Nou doe het gewoon fuck the world man
 
Gaat niet om wat wel/niet mogelijk is. Ik geef alleen aan dat het mij wel tof lijkt om echt volle gas te blazen in een 26 weekse kuur met alles er op en er aan.

Je kan stiekem een puntje coke pakken op de wc en een biertje drinken terwijl niemand het in de gaten heeft. Maar je wilt het liefst klapperkakend van de xtc en ghb de zaal uit zweten. Dat is goed uit je naad gaan.
Yolo Rob. Zeg tegen je omgeving dat je gewoon een nieuwe creatinestack bent gaan gebruiken.
 
Ik snap Rob wel opzich. Als ik dan zou gebruiken zou ik het ook toe willen geven en niet zo extreem geheimzinnig erover doen en iedereen voor de gek houden.


Jongens dit is misschien het moment, ik heb creatine gebruikt in het verleden, sorry !
 
Of dat je carbs bent gaan cyclen.
 
Ik snap Rob wel opzich. Als ik dan zou gebruiken zou ik het ook toe willen geven en niet zo extreem geheimzinnig erover doen en iedereen voor de gek houden.


Jongens dit is misschien het moment, ik heb creatine gebruikt in het verleden, sorry !

Zou het echt nooit van men leven toegeven, enkel aan mensen die ik vertrouw.

8x per dag kip met rijst, is ook een goede
 
Haha gewoon zeggen dat je creatine gebruikt en dat je daardoor voller lijkt. Mensen geloven dat echt.
 
Het gaat er niet zozeer om dat ik het zou willen toegeven.

Mij lijkt het een geweldige ervaring om een keer dermate te juicen dat je het simpelweg niet kan ontkennen.
 
Het gaat er niet zozeer om dat ik het zou willen toegeven.

Mij lijkt het een geweldige ervaring om een keer dermate te juicen dat je het simpelweg niet kan ontkennen.
Mocht ik het ooit, maar dan ook ooit echt gaan doen is dat het doel..

Het moet zo ongeveer op iedere spier van mijn lichaam staan.."Ik heb anabolen gebruikt":o

Je gaat toch niet kuren voor een average joe + 3kg fysiek..


Edit: we kunnen hier overigens al verdomd goed aanschouwen hoe 'fake natty's' ontstaan...zowat iedereen liegt erover. In mijn gym is ook maar een iemand die het toegeeft. De rest zit aan de supercreatine van B&F..
 
Het gaat er niet zozeer om dat ik het zou willen toegeven.

Mij lijkt het een geweldige ervaring om een keer dermate te juicen dat je het simpelweg niet kan ontkennen.

Dat ga je niet redden met een keertje 26 weken te knallen. En lol... geloof mij, coke en consoorten zijn veel
leuker dan wat test en tren in je mik :p
 
Op een gegeven moment is er ook geen ontkennen meer aan.. Dan kun je nog zo stellig zijn, maar de blikken in andermans ogen spreken vaak boekdelen. Zeker als je van ver gekomen bent en mensen je nauwelijks nog herkennen.. Ik ben er niet heel open over naar random people, maar naar mensen met echte interesse ernaar ga ik ook niet voorliegen. Daarnaast heb je dus nog een klein select groepje die zich er ooit over ingelezen heeft, waarbij ontkennen gewoon geen zin heeft :o

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Dat ga je niet redden met een keertje 26 weken te knallen. En lol... geloof mij, coke en consoorten zijn veel
leuker
dan wat test en tren in je mik :p

Echt niet :p vieze bende!
 
Coke komt van cocabladeren, dus van planten. Dus het is groenten en bijgevolg gezond !

Hahaha ja en HGH en Test zijn van nature lichaamseigen stoffen :p (los gezien van het feit dat de middelen die wij zetten 100% synthetisch zijn :o)
 
Coke komt van cocabladeren, dus van planten. Dus het is groenten en bijgevolg gezond !

Wat voel jij dan van C? Ik kreeg enkel de drang om veel sigaretten te roken.
Voor de rest nooit iets van gevoeld. ???
 
Back
Naar boven