AndroidHealthClinic

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Heel leuk, maar GH werd al sinds begin jaren 80 uitgebreid misbruikt. Het stond notabene al in het boekje van Duchaine uit 1981.

Van een expert verwacht ik ook minstens een tijdreeks interventie analyse of een gesegmenteerde regressie analyse met de arbitraire breakpoint van 1980~ (i.p.v. 1995).

Volgens mij doe jij ook interventie analyse en gesegmenteerde regressie analyse als je wil weten hoeveel eieren je in totaal hebt als je 3 dozen van een dozijn bezit.

Goochelen met moeilijke woorden en irrelevante boekreferenties zal heus wel indruk maken op het gros van het DBB publiek. Maar bij hen die de 1-2-3 vuistregel begrijpen komt het gewoon dom over.

Volgens mij doe jij ook interventie analyse en gesegmenteerde regressie analyse als je wil weten hoeveel eieren je in totaal hebt als je 3 dozen van een dozijn bezit.

Goochelen met moeilijke woorden en irrelevante boekreferenties zal heus wel indruk maken op het gros van het DBB publiek. Maar bij hen die de 1-2-3 vuistregel begrijpen komt het gewoon dom over.

Idd Galen komt dom over bij mij zo

Niemand is natty, iedereen gebruikt

Nee, verdoofde mijn tandvlees, maar effect bleef uit?
Meerdere malen van betrouwbare bron gekocht.
Ben niet echt een noob op drugsvlak...

Ze versnijden ook wel met verdovingsmiddel er door om dat effect te faken haha

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Ik vind die 1 2 3 regel wel aardig als vuistregel. Maar waarom staat ie in een excel bestand?

Omdat mister10 excelleert in domme uitspraken

Eens, hij probeerde op mij indruk te maken met een eigen gemaakte site..

Wat ik wel een punt vindt is dat de AAS monsters Mr.O anno 2015 noch over bodybuilding noch over sport gaan. Het doet denken aan The Elephant Man.

Heel moeilijk en irrelevant ja.

Heel moeilijk en irrelevant ja.

Dit is iets wat nou eenmaal niet wetenschappelijk te onderzoeken is met controlegroepen, double blind, weet ik wat.

Echter, een vuistregel zoals deze ook wordt omschreven, gebasseerd op empirisch 'bewijs', is imo best toepasbaar.

Natuurlijk, de middelen waren al eerder verkrijgbaar. Maar als je grofweg kijkt, rekening houdend met een soort transitie periode van enkele jaren, zie je wel een tijdperk wat Mr10 redelijk samen van. Pre juice, AAS, en AAS + extra's.

Het is wel redelijk algemeen geaccepteerd dat Yates in 93 het tijdperk van de huidige massa monsters heeft ingezet. De middelen waren er misschien al eerder, alleen hij kwam in dat jaar met een pakket extra massa tov het jaar ervoor wat niemand ooit had gezien. Het was duidelijk dat hij de eerste was die de juiste cocktail tot zich nam, of durfde te nemen. De jaren er op zijn de meeste pro's snel gaan volgen.

Ik zie het zomaar gebeuren dat er doorbraken komen op myostatin deficiency en de vuistregel uitgebreid kan worden naar 1-2-3-4 ja.

Dit is iets wat nou eenmaal niet wetenschappelijk te onderzoeken is met controlegroepen, double blind, weet ik wat.

Echter, een vuistregel zoals deze ook wordt omschreven, gebasseerd op empirisch 'bewijs', is imo best toepasbaar.

Natuurlijk, de middelen waren al eerder verkrijgbaar. Maar als je grofweg kijkt, rekening houdend met een soort transitie periode van enkele jaren, zie je wel een tijdperk wat Mr10 redelijk samen van. Pre juice, AAS, en AAS + extra's.

Het is wel redelijk algemeen geaccepteerd dat Yates in 93 het tijdperk van de huidige massa monsters heeft ingezet. De middelen waren er misschien al eerder, alleen hij kwam in dat jaar met een pakket extra massa tov het jaar ervoor wat niemand ooit had gezien. Het was duidelijk dat hij de eerste was die de juiste cocktail tot zich nam, of durfde te nemen. De jaren er op zijn de meeste pro's snel gaan volgen.

Ik zie het zomaar gebeuren dat er doorbraken komen op myostatin deficiency en de vuistregel uitgebreid kan worden naar 1-2-3-4 ja.

Heeft Mr10 echt 27.339 posts gemaakt op een clone account om nu te kunnen doen alsof hij een medestander heeft gevonden?

I applaud you.

Heeft Mr10 echt 27.339 posts gemaakt op een clone account om nu te kunnen doen alsof hij een medestander heeft gevonden?

I applaud you.

Kom jij in het dagelijks leven werkelijk zo zelden iemand tegen die kan denken dat je meteen aan kloontjes begint te denken als je ziet dat iemand mijn 1-2-3 regel meteen door heeft?

I applaud you.

Alsof het zo een bizarre aanname is.

Dat hij data heeft lopen cherry picken om er een 1-2-3 regel van te maken is allemaal leuk.

In realiteit is het waarschijnlijk 1-4-6 regel of wat dan ook.

Feit blijft dat je met roids wel degelijk meer dan dubbel zo veel biefstuk op je frame plakt dan zonder. En dat je met hgh en insuline daarbij weer een stap verder gaat.

Dus wat dan de factor moge zijn, de kern is dat bodybuilding een sport is die geen kaders of grenzen kent. Je moet in je string op het podium komen en de dag overleven, thats it.

In een poging terug te komen op de TS: wat mij betreft is er zonder zoet- of smaakstoffen, punica, juice of welk ander eufemisme men ook mag verzinnen voor AAS, prima wat bereiken. Het gaat alleen scheef als je jezelf wil vergelijken met mede hobbyisten die er ruimere denkkaders op na houden. Hoewel de beste vergelijking wat mij betreft nog altijd die met jezelf is, zou je ook eens kunnen kijken naar hoe je ervoor staat ten opzichte van mensen die niet trainen. Het verschil in kracht, lichaamsbouw en herstelvermogen is enorm. Ik vind het dan ook jammer dat niet onze directe omgeving, maar Flex Magazine ons referentiekader is geworden.

mister10 acht mensen die het met hem eens zijn ook automatisch superieur aan andere mensen.

wat een walgelijke gast ben je toch

Terug
Naar boven