AndroidHealthClinic

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Meh je kan echt wel natty elke dag hard trainen fullbody op compounds jaren lang zonder problemen overtraining bestaat niet inderdaad.

Maar dat garandeerd nog geen resultaten :/

En kuren lost dat ook niet perse op..

Overtraining bestaat niet?? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. ???
 
Het is ook allemaal relatief. De perceptie van 'sterk' van veel mensen op dit forum hier is heel anders dan mijn perceptie van 'sterk' en die van sommige anderen. Adonis en sommige andere leden van dit forum zullen in de ogen van velen wel uitzonderlijk sterk en groot zijn, als je je een tijdje in het krachtsport wereldje begeeft zie je toch echt wel hele andere gradaties van sterk en verandert je beeld ook. Ik heb genoeg gasten gezien die iedereen hier al na een jaar of twee trainen er uit liften. Maar ja die internationale atleten die verder ook geen drol verdienen met hun sport en zowel in wedstrijdverband als off season thuis en op reis getest worden zullen ook wel allemaal gebruiken.

Het zit hem inderdaad al in de manier van trainen, in het niet inzien wat belangrijks is in training en wat allemaal fluff is, in de angst om wat vet aan te zetten, in de hele instelling achter het idee 'naturel kan ik toch niks bereiken' en al dat soort zaken. Daardoor blijft een groot deel van de lifters maar een beetje dooremmeren in de marge.
 
Klopt wel wat je zegt Tymboo, ik benchte toch ook wel meteen 80kg, op mijn 17de toen ik pas begon.
Iets waar velen toch lange tijd moeten overdoen, sommige mensen hebben inderdaad het geluk met zich mee, om van nature uit al een pak sterker te zijn.
Natty valt opzich wel het één en ander te bereiken, alleen duurt het een tijd, en moet je er wat voor over hebben, geduld is iets wat velen niet meer hebben of kennen, vandaag de dag.
En als ze bv samen met een trainingsmaatje gaan trainen, en ze merken dat hij sneller gains maakt, zien ze het al helemaal niet meer zitten, aas is dan niet meer zo ver weg voor hen...
Ik zie genoeg mensen die net uit hun pubertijd komen, en na één maand aanwezig zijn in de gym, al aan de orals zitten, ach laat het hun keuze dan maar zijn, zij hebben nooit hun ware potentie ontdekt en een kans gegeven.
Jaloezie en haat is alom aanwezig, zal zo blijven ook, so be it, iedereen doet gewoon zijn eigen keuze en zin, het leven kan simpel zijn, mensen maken het graag moeilijk.
 
Het is ook allemaal relatief. De perceptie van 'sterk' van veel mensen op dit forum hier is heel anders dan mijn perceptie van 'sterk' en die van sommige anderen. Adonis en sommige andere leden van dit forum zullen in de ogen van velen wel uitzonderlijk sterk en groot zijn, als je je een tijdje in het krachtsport wereldje begeeft zie je toch echt wel hele andere gradaties van sterk en verandert je beeld ook. Ik heb genoeg gasten gezien die iedereen hier al na een jaar of twee trainen er uit liften. Maar ja die internationale atleten die verder ook geen drol verdienen met hun sport en zowel in wedstrijdverband als off season thuis en op reis getest worden zullen ook wel allemaal gebruiken.

+1
 
140kg bench stelt niks voor...wat?

Ik denk dat je je er ernstig in vergist dat je gewoon een genetisch puntje voor had. Het mag dan misschien pesimistisch klinken, maar ik ga naar mijn mening niet zo snel 140kg benchen hoor...:o

Voor mij niet nee. En ook niet binnen een half jaar. De 140 zat voor mijn gevoel zo in m'n pocket terwijl ik dacht daar vele jaren voor te moeten trainen, mede door wat je om je heen ziet (mensen die jaren met hetzelfde gewicht kloten en op een dood punt blijven hangen). Het gaat hier niet over mij, het gaat hier over wat naturel mogelijk is. Betreffende de squats ben ik van mening dat het zeker mogelijk is.


Jij traint al meer dan 10 jaar dacht ik? Dan zou je wel Bulgaars moeten kunnen trainen, voor mij zou het niet slim zijn want ik zit nog op intermediate niveau.
Maar als je 140 kunt benchen in het begin, dan ben je een natuurtalent.

Als je dit zelf niet gelooft moet je PS worden, binnen no-time zul je er om bekend staan dat je iedereen met een vingerknip 140 KG kan leren benchen.

Zie hierboven. Ik moet niks, ook geen PS worden. Naast dat je geen ruk verdient lijkt het me totaal geen voldoening geven om het werk te doen.
 
ik vind die hele site nattyornot.com echt een bullshit site man. Een lamlendig excuus van iemand die faalt in hetgeen van wat die doet en daarom de schuld bij een ander gaat zoeken. Ik ken zat bodybuilders die naturel trainen en toch monsterlijk zijn. Het gaat misschien niet zo snel als met AAS maar het is wel degelijk mogelijk als jezelf strikt gedisciplineerd traint en de heilige driehoek van rust/voeding/training hanteert. En dat is zelfs belangrijk als je AAS gebruikt, het is geen spuit waar je instant 10 kilo aan spieren mee krijgt ofzo. Dat lijkt misschien zo maar er komt wel degelijk meer bij kijken dan dat.

 
Voor mij niet nee. En ook niet binnen een half jaar. De 140 zat voor mijn gevoel zo in m'n pocket terwijl ik dacht daar vele jaren voor te moeten trainen, mede door wat je om je heen ziet (mensen die jaren met hetzelfde gewicht kloten en op een dood punt blijven hangen). Het gaat hier niet over mij, het gaat hier over wat naturel mogelijk is. Betreffende de squats ben ik van mening dat het zeker mogelijk is.




Zie hierboven. Ik moet niks, ook geen PS worden. Naast dat je geen ruk verdient lijkt het me totaal geen voldoening geven om het werk te doen.

ik heb 2 1/2 jaar moeten trainen voor 80 kg te benchen :o
 
Begon wel met ondergewicht en 25 kg op de bankdruk
 
Voor mij niet nee. En ook niet binnen een half jaar. De 140 zat voor mijn gevoel zo in m'n pocket terwijl ik dacht daar vele jaren voor te moeten trainen, mede door wat je om je heen ziet (mensen die jaren met hetzelfde gewicht kloten en op een dood punt blijven hangen). Het gaat hier niet over mij, het gaat hier over wat naturel mogelijk is. Betreffende de squats ben ik van mening dat het zeker mogelijk is..

Het heeft weinig zin om een discussie over een mening te houden.

Die squats zouden imo wel kunnen er gebeuren wel gekkere dingen, maar dat is zeker de norm niet.
140 benchen op een paar maanden is ook zeker de norm niet, het is jouw goed recht om te vinden dat het niets voorstelt. Maar dat maakt het geen waarheid.
 
heel mooi dat adon1s zegt dat 140 benchen na een paar maanden heel normaal is, maar uit zijn stats blijkt ook wel anders.

adon1s zei:
Zoals jullie zien ben ik nieuw hier, zelf zat ik al een tijdje bij het B&F-forum waar ik de 'schuilnaam' tiomio123 draag.
Ik hoop op dit forum nog veel meer te leren!
Over mij:
18 jaar
81 kg.
Vet%:?? niet heel hoog maar ben aan het cutten!
Train 16 maanden, waarbij ik het laatste jaar steeds beter op m'n voeding ben gaan letten, totdat ik zelf m'n schema's ging maken.
Bank: 95 1rm
Squat: 145 1 rm
Deadlift: van de week rustig mee begonnen, dus nog geen cijfertjes.

O ja, mijn naam is Theo :)
[Link niet meer beschikbaar]
 
140 bench in een paar maanden is wel heel bijzonder ook gezien ie nu, een jaar of tien later, niet heel veel meer dan dat bencht
 
Er is één ding die je wel moet verduidelijken. (No hate trouwens)
Meteen 140kg bench = 10 jaar trainen = stats = Bench: 5x160 en groeiende.
Duurde bij mij zo een 1,5 a 2 jaar om tot aan de 160kg te komen.
Erna niet meer zwaarder gegaan, omwille van een terugkerende blessure. PR: 2x165kg
Wel flink op kracht moeten trainen om die 160kg te bereiken.
 
Het zit hem inderdaad al in de manier van trainen, in het niet inzien wat belangrijks is in training en wat allemaal fluff is, in de angst om wat vet aan te zetten, in de hele instelling achter het idee 'naturel kan ik toch niks bereiken' en al dat soort zaken. Daardoor blijft een groot deel van de lifters maar een beetje dooremmeren in de marge.
Haha...dit ben ik:roflol:
 
Zie hierboven. Ik moet niks, ook geen PS worden. Naast dat je geen ruk verdient lijkt het me totaal geen voldoening geven om het werk te doen.

Als je door jouw kennis en inzicht te delen mensen 140 KG kan laten benchen, reken er maar op dat veel klanten in USA oid goud geld betalen
Maar aan Broken Bats post te zien hebben wij dezelfde progressie op de bench. Zin in een potje tafeltennis? :lol:
 
heel mooi dat adon1s zegt dat 140 benchen na een paar maanden heel normaal is, maar uit zijn stats blijkt ook wel anders.


[Link niet meer beschikbaar]


ik denk dat iedereen inmiddels wel door heeft dat adon1s alles bijelkaar lult.
 
heel mooi dat adon1s zegt dat 140 benchen na een paar maanden heel normaal is, maar uit zijn stats blijkt ook wel anders.


[Link niet meer beschikbaar]

Waarschijnlijk heeft ie zijn trainingstijd pas beginnen tellen toen hij 500 g brinta begon te eten.


Vraag me in ieder geval toch af waar hij dan die 145 kg bench vandaan haalt in paar maand?
 
heel mooi dat adon1s zegt dat 140 benchen na een paar maanden heel normaal is, maar uit zijn stats blijkt ook wel anders.


[Link niet meer beschikbaar]

O groot terugzoekende gebroken vleugel, het is niet waar en heb dat nergens beweerd, alleen dat ik het gewicht sneller haalde dan zelf gedacht. Als je dan zo kneuzerig bent om terug te zoeken zorg dan wel dat je goed leest voor je iets neerzet. Lijkt me knap irritant voor je werkgever als je elke keer met dingen aankomt die je helemaal uitpluist maar waar vervolgens toch geen snars van klopt :roflol:


Het heeft weinig zin om een discussie over een mening te houden.

Die squats zouden imo wel kunnen er gebeuren wel gekkere dingen, maar dat is zeker de norm niet.
140 benchen op een paar maanden is ook zeker de norm niet, het is jouw goed recht om te vinden dat het niets voorstelt. Maar dat maakt het geen waarheid.

Nee dat zeker maar doen alsof het niet kan is het andere uiterste. Het gaat hier om meningen gezien het forum is dus niets is hier waarheid, dus kan dat ook bij alles hier vermelden. Denk we allemaal maar een sig moeten maken met 'dit is mijn waarheid, bepaal je eigen waarheid' om het nog maar even te benadrukken voor diegene die wel alles voor waarheid aannemen.


Waarschijnlijk heeft ie zijn trainingstijd pas beginnen tellen toen hij 500 g brinta begon te eten.


Vraag me in ieder geval toch af waar hij dan die 145 kg bench vandaan haalt in paar maand?

Ja klopt. En nee, ik heb 140 banken binnen een paar maanden nooit beweerd.
 
Back
Naar boven