XXL Nutrition

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Het is zelfs zo dat iemand die niet traint en wel testosteron gebruikt meer spiermassa gained in een korte periode dan de gemiddelde natural die aan alle voorwaarden voor hypertrofie voldoet.
)
Jason Blaha?
Er zijn inderdaad studies die aantoonden dat de gemiddelde niet-sporter op 600mg test-e meer gaint op 6 maanden dan een beginner met een perfect schema gaint op een jaar. Er zijn genoeg voorbeelden van gasten die amper trainen, maar door AAS wel veel massa dragen. Zelfs als je op TRT zit kan je jezelf niet natty noemen...
 
Aha..vandaar dat er zoveel natty's hiet zitten..gebruiken allemaal <1g test..
 
Idd.
Dus <1 gram test is natty.
0.5 gram cocaïne snuiven is nooit gesnoven.
Pijpen zonder slikken is nooit gepijpt...ok


één bier is geen bier
 
Jeff Seid en de bekende modellen zijn geen natty, dus ik zou mezelf compleet niet vergelijken met hen. Niks te nadele van hun prestaties, maar ik vind het appels en peren.
Wel knap dat je meteen durft te zeggen dat Jeff Seid geen natty is. Zou je me dan het volgende kunnen uitleggen? Hoe kan het dat Jeff Seid niet eens 1 haartje heeft op zijn gezicht? De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.
 
Wel knap dat je meteen durft te zeggen dat Jeff Seid geen natty is. Zou je me dan het volgende kunnen uitleggen? Hoe kan het dat Jeff Seid niet eens 1 haartje heeft op zijn gezicht? De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.

Goede kick van t topic man, en keurig inhoudelijk ook. Totaal niet naïef enzo.
Tuurlijk is Jeff niet natty. Hij draait op goed niveau in wedstrijden mee.

En wat the fuck boeit het dat hij niet natty is; al dat gejank over nattynietnatty de hele tijd; iedereen lekker voor zichzelf de keuze maken of je shit wil gebruiken of niet; vergelijk jezelf niet de hele tijd met anderen; zorg ervoor dat je vooruit gaat, groter wordt, sterker wordt, slimmer wordt, whatever. Zorg ervoor dat je progress maakt, thats all what counts.
Boeit geen reet hoe anderen hun leven lijden, gewoon met je eigen leven bemoeien en zorgen dat jij eruit haalt wat jij uit jouw leven wilt halen.

Als je buurman een mooie auto heeft die hij heeft betaalt vanzijn dubbele baan kan je ook dag in dag uit janken dat dat niet eerlijk is omdat jij maar 40 uur per week werkt; Dat, of je zorgt er gewoon voor dat jij ook genoeg werkt om een dusdanige auto te fixen, als je er zoveel waarde aan hecht. Als dat het je niet waard is wil je de auto niet graag genoeg en moet je dr ook niet over zeiken.

Imo.
 
Wel knap dat je meteen durft te zeggen dat Jeff Seid geen natty is. Zou je me dan het volgende kunnen uitleggen? Hoe kan het dat Jeff Seid niet eens 1 haartje heeft op zijn gezicht? De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.
hahahaha, jeff seid natty, my ass
 
Wel knap dat je meteen durft te zeggen dat Jeff Seid geen natty is. Zou je me dan het volgende kunnen uitleggen? Hoe kan het dat Jeff Seid niet eens 1 haartje heeft op zijn gezicht? De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.

Probably not srs...?
 
Wel knap dat je meteen durft te zeggen dat Jeff Seid geen natty is. Zou je me dan het volgende kunnen uitleggen? Hoe kan het dat Jeff Seid niet eens 1 haartje heeft op zijn gezicht? De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.

Natuurlijk zal Jeff Seid goede genen hebben en zal dat al sinds zijn kinderjaren duidelijk zijn geweest maar je geloof toch niet echt dat hij natty is? Zo naïef ben je toch niet?

Verder maakt het ook helemaal niet uit dat hij natty is of niet.
 
Goede kick van t topic man, en keurig inhoudelijk ook. Totaal niet naïef enzo.
Tuurlijk is Jeff niet natty. Hij draait op goed niveau in wedstrijden mee.

En wat the fuck boeit het dat hij niet natty is; al dat gejank over nattynietnatty de hele tijd; iedereen lekker voor zichzelf de keuze maken of je shit wil gebruiken of niet; vergelijk jezelf niet de hele tijd met anderen; zorg ervoor dat je vooruit gaat, groter wordt, sterker wordt, slimmer wordt, whatever. Zorg ervoor dat je progress maakt, thats all what counts.
Boeit geen reet hoe anderen hun leven lijden, gewoon met je eigen leven bemoeien en zorgen dat jij eruit haalt wat jij uit jouw leven wilt halen.

Als je buurman een mooie auto heeft die hij heeft betaalt vanzijn dubbele baan kan je ook dag in dag uit janken dat dat niet eerlijk is omdat jij maar 40 uur per week werkt; Dat, of je zorgt er gewoon voor dat jij ook genoeg werkt om een dusdanige auto te fixen, als je er zoveel waarde aan hecht. Als dat het je niet waard is wil je de auto niet graag genoeg en moet je dr ook niet over zeiken.

Imo.

Het probleem ligt bij het liegen over gebruik waardoor mensen als AlbaStylo denken dat je eruit kan zien als Jeff Seid zonder te gebruiken. Het is als die buurman die zegt dat als je maar hard genoeg werkt dat je ook een mooie auto kan betalen, terwijl hij eigenlijk helemaal niet harder werkt maar stiekem g4p doet. Prima hoor, je doet niemand kwaad met g4p, maar wees er dan wel eerlijk over en ga niet zeggen dat je die mooie auto hebt omdat je harder werkt dan een ander.
 
Wel knap dat je meteen durft te zeggen dat Jeff Seid geen natty is. Zou je me dan het volgende kunnen uitleggen? Hoe kan het dat Jeff Seid niet eens 1 haartje heeft op zijn gezicht? De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.
Meh :(
 
En dan heb je nog iedereen die je progress uitlacht en zegt dat je niks bent vooruitgegaan, maar niet snappen dat het natty een stuk moeilijker is. :( Maar ik zal forever natty blijven (onder de 500mg test) en eens kijken waar het plafond zit

Hahahaha
 
Het probleem ligt bij het liegen over gebruik waardoor mensen als AlbaStylo denken dat je eruit kan zien als Jeff Seid zonder te gebruiken. Het is als die buurman die zegt dat als je maar hard genoeg werkt dat je ook een mooie auto kan betalen, terwijl hij eigenlijk helemaal niet harder werkt maar stiekem g4p doet. Prima hoor, je doet niemand kwaad met g4p, maar wees er dan wel eerlijk over en ga niet zeggen dat je die mooie auto hebt omdat je harder werkt dan een ander.
Maar wat zou jij doen als je inkomsten grote deels hiervan afhankelijk zijn? Ik zou liegen totdat ik er bij neerval. Natty of niet. I dont care!
 
Sinds ik stiekem g4p doe maak ik de gains van m'n leven
 
Wel knap dat je meteen durft te zeggen dat Jeff Seid geen natty is. Zou je me dan het volgende kunnen uitleggen? Hoe kan het dat Jeff Seid niet eens 1 haartje heeft op zijn gezicht? De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.

Lol, Jeff Seid had zelf op facebook toegegeven dat hij kuurt. :roflol:
Van een scheermesje heb je nog nooit gehoord ?

Ljlt7fH.jpg



Brb dure topkwaliteit supplementen kopen, monstergains here i come !
 
Laatst bewerkt:
imo kan je sommige shape van jeff nu wel natty halen
 
Back
Naar boven