Fitness Seller

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Er gaat gewoon enorm veel geld om in de 'fitnessindustrie' en zeg nu zelf indien jij een 'winkel' zou uitbaten, promoot jij toch ook je beste koopwaar?
Zo gaat dat ook in die fitnesswereld, ze tonen enkel hun beste afgewerkte product en de geheimen blijven uiteraard geheim.
Moesten alle beginners doorhebben dat hun natty helden eigenlijk non stop cycles doen, zouden er een groot deel gewoon stoppen met de sport.

Natty kan je niks bereiken, dit is inderdaad helemaal juist. Als je kijkt naar fitness modellen of mensen die bekend zijn in de social media scene gebruikt zowat 95%

M'n streeffysiek zoals Jeff Seid is bijvoorbeeld al nieteens haalbaar...

dat 95% gebruikt zegt niet per se veel.. Er zijn hier op dbb ook zat mensen die gebruiken en een slecht fysiek hebben.

Als jij je training en voeding beter op orde zou hebben zou je iig een stuk meer gains maken.

dat 95% gebruikt zegt niet per se veel.. Er zijn hier op dbb ook zat mensen die gebruiken en een slecht fysiek hebben.

Als jij je training en voeding beter op orde zou hebben zou je iig een stuk meer gains maken.

Hahahah en wie zegt dat ik die niet op orde heb? Alles is redelijk on point

In verhouding in leeftijd/trainingsjaren/trainingservaring een stuk meer als jou. Maar ik ben niet zo triest om op een serieuze discussie gelijk terug te komen op 'wie heeft de grootste'.

Wat heb je in verhouding tot leeftijd/trainingsjaren/trainingservaring een stuk meer dan ik ?

Er zijn genoeg mensen geweest waaronder ik die gewoon in je trainingslog allemaal advies hebben gegeven wat jij al die tijd in de wind hebt geslagen.

Dat is waarom mensen gebruiken? Omdat ze een slechte fysiek hebben. Duuuh :trollface:

Nu ben ik een te dikke powerlifter natuurlijk, maar ik heb er in het verre verleden toch echt naturel bij gestaan met circa 12%, 1,82m en tegen de 100kg wegend.
Daarbij, ik was overigens niet de enige, maar dit was wel in een tijd dat AAS lang niet zo algemeen geaccepteerd en gebruikt werden als tegenwoordig.

Ik vind het daarom echt in en in triest dat de BB wereld dusdanig verziekt is door drugs, dat we niet eens meer willen en kunnen geloven dat dit kan.:(
Toen niet voor single digit % gegaan? Stats van een Jeff Seid of Zyzz figuur zijn namelijk vergelijkbaar of zelfs lager in ffmi, bij 6-8% zou dat omgerekend op papier niets schelen - is dat dan wat het zo onrealistisch maakt?

Toen niet voor single digit % gegaan? Stats van een Jeff Seid of Zyzz figuur zijn namelijk vergelijkbaar of zelfs lager in ffmi, bij 6-8% vind ik dat op papier niet veel schelen - is dat dan wat het zo onrealistisch maakt?

ja onder andere. Onder de 10% cutten kost wel veel moeite. Daarnaast onderschatten mensen hun vp% ook wel zeker mensen die veel massa hebben. Daardoor zie je gewoon al meer definitie en lijkt het dat je droger staat.

En er zullen zeker mensen zijn met veel genetisch potentieel. Maar dat is maar een kleine groep. En dan zeker als je in acht neemt dat heel veel mensen gewoon slecht trainen waardoor ze uberhaupt niet aan hun genetische max raken.

Zyzz is ook helemaal niet zo bijzonder qua fysiek. Zijn trainingen waren ook matig en hij was meer bezig met feesten dan trainen.

ja onder andere. Onder de 10% cutten kost wel veel moeite. Daarnaast onderschatten mensen hun vp% ook wel zeker mensen die veel massa hebben. Daardoor zie je gewoon al meer definitie en lijkt het dat je droger staat.

En er zullen zeker mensen zijn met veel genetisch potentieel. Maar dat is maar een kleine groep. En dan zeker als je in acht neemt dat heel veel mensen gewoon slecht trainen waardoor ze uberhaupt niet aan hun genetische max raken.

Zyzz is ook helemaal niet zo bijzonder qua fysiek. Zijn trainingen waren ook matig en hij was meer bezig met feesten dan trainen.
Oh zeker er zal wat verlies zijn en het % kan onderschat zijn. Boven de 10% is ook wel een wat hoger ffmi mogelijk, dus ik zeg echt niet eens dat ik het niet geloof. Mijn punt is meer dat zolang het over stats rond de theoretische max gaat die niet onder doen voor de genoemde namen. Maar die zouden onrealistisch zijn, wat ik misschien wel mee vind vallen beetje lettende op de verschillende on/off/photoshop foto's.

Misschien had harpep op dat % prima kunnen concurreren met die party hard kuurders. :P

Ken een jongen van afrikaanse afkomst die nog nooit in een sportschool had gestaan van ongeveer 1,70 85 kilo met bf 15% ongeveer.

Dit soort verhalen hoor ik wekelijks in de gym.

''ken een jongen 1.70 70kg squat 230kilo deadlift 360kg'' Om maar een voorbeeld te geven.

Oh zeker er zal wat verlies zijn en het % kan onderschat zijn. Boven de 10% is ook wel een wat hoger ffmi mogelijk, dus ik zeg echt niet eens dat ik het niet geloof. Mijn punt is meer dat zolang het over stats rond de theoretische max gaat die niet onder doen voor de genoemde namen. Maar die zouden onrealistisch zijn, wat ik misschien wel mee vind vallen beetje lettende op de verschillende on/off/photoshop foto's.

Misschien had harpep op dat % prima kunnen concurreren met die party hard kuurders. :P

Ik vond dat ik er al prima uit zag en ik voelde me uitstekend/sterk om en nabij 12%. Daarnaast heb ik nooit gehouden van de echt ripped look en daar kwam bij dat ik onder de 10% serieus last kreeg van kracht en massa verlies. Dat vond en vind ik het nog steeds niet waard.

Qua hardheid -de look die echt wel inherent is aan ON zijn- zou ik nooit aan ze hebben kunnen tippen, daar ben ik me heel goed bewust van.

En ja, ik heb ook een hekel aan diëten. 12-14% ging toen heel makkelijk zonder dat ik al te veel op mijn eten hoefde te letten. :eating::fries::klink::meal::popcorn2::zuip::mc::bierbang:

Ik vond dat ik er al prima uit zag en ik voelde me uitstekend/sterk om en nabij 12%. Daarnaast heb ik nooit gehouden van de echt ripped look en daar kwam bij dat ik onder de 10% serieus last kreeg van kracht en massa verlies. Dat vond en vind ik het nog steeds niet waard.

Qua hardheid -de look die echt wel inherent is aan ON zijn- zou ik nooit aan ze hebben kunnen tippen, daar ben ik me heel goed bewust van.

En ja, ik heb ook een hekel aan diëten. 12-14% ging toen heel makkelijk zonder dat ik al te veel op mijn eten hoefde te letten. :eating::fries::klink::meal::popcorn2::zuip::mc::bierbang:
:) Na hoeveel jaren training was die ongeveer 100kg 12%?

zo was mijn opmerkingen hier boven ook bedoelt. Ondanks dat ze gebruiken hoeft het niet per se onhaalbaar te zijn voor iemand die gewoon jaren lang traint, goed eet en goed traint zoals Harpep.

Maar Zyzz en Seid zijn dan ook wel qua massa wat minder tov echte bodybuilders

:) Na hoeveel jaren training was die ongeveer 100kg 12%?

Jaartje of 10-12...... (van mijn 14/15e tot mijn 25/26e)

TOEN ging dat allemaal makkelijker nog, nu -dik 20 jaar later- heb ik nog wel wat meer massa als toen, maar ook 12% meer vettie! :D

wedstrijden of ambitie daarvoor ,dus noodzaak om te kuren = o.k

fotomodel, wel betaald = kuren = o.k

alleen een paar weken stoer doen in de zomer dus juicen = zware kneus

na 10 jaar natty trainen dan juicen = o.k

na 2 maanden trainen te weinig progressie dus kuren = zware kneus

precies, er is geen bodybuilder in de wereld die niet beweert dat voeding en training het beter doen dan AAS.

ik ben het ook niet helemaal eens met de stelling van TS. er zijn zat voorbeelden van bodybuilders die op een natuurlijke wijze een hoop hebben bereikt, bereiken ze net zoveel als gebruikers? nee absoluut niet maar het is wel degelijk mogelijk.

rico van huizen vind ik het mooiste voorbeeld hier misschien wel van.

Terug
Naar boven