Ronnie coleman heeft ook geen haartje op zn gezicht
natty dus
ik heb ook geen haartje op mijn gezicht dus ben ik nu ook natty?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
natty dus

De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.
natty dus
Om even dit oude topic nog eens te kicken
Even een filmpie van een streeffysiek voor mij ,jammer dat die kerel nog weinig post op youtube
Natty bodybuilder die ook al jaaaren traint

Damn dikke poten en squat gains, traint legs maar 1x per 12 dagen
gvd sta ik dan met m'n daily squats going nowhere![]()
Kerel heeft vroeger ook wel hugere frequentie en volume getraind,daarna is hij een HIT fan geworden.
Als ik zo zn squat filmpjes zie, die intensiteit die hij in 1of 2sets geeft doen weinigen hem na
Wat een geweldig wonderbaarlijke deductieve logica!
Ik zal jou nog eens zo'n mooi staaltje bewijs leveren:
Ik ben Natty, want ik scheer mezelf helemaal glad met de beste kwaliteit scheermesjes. ELKE DAG.
Natty kan je niks bereiken, dit is inderdaad helemaal juist.
Toch vind ik het zelf ook moeilijk een rolmodel voor ogen te nemen bij 10-12%, of uberhaupt voorbeelden die geloofwaardig naturel zijn.Niet de hoop koesteren dat je ooit naturel een fysiek zoals de genoemde Jeff Seid kunt behalen.
Als je lieden zoals hij namelijk als rolmodel voor ogen houdt, dan wordt dat naturel trainend inderdaad helemaal 'niks'.
Dat je tevreden kunt zijn met een -in vergelijking met juicers- 'softe' maar wel musculaire fysiek en 10-15kg extra spierweefsel op je frame bij een vet% van 10-12% (wat voor de meesten écht wel haalbaar is zonder AAS)
Dat zijn realistische verwachtingen....en dat is zeker niet niks!
Toch vind ik het zelf ook moeilijk een rolmodel voor ogen te nemen bij 10-12%, of uberhaupt voorbeelden die geloofwaardig naturel zijn.
Dan kijk ik liever richting 8% (6%?) en kuurders wat qua kilo's theoretisch nog haalbaar is, maar realistisch weet ik niet...

Same here, 1.88m en +100 kg natty altijd tussen de 12 a 14 % gestaan...Nu ben ik een te dikke powerlifter natuurlijk, maar ik heb er in het verre verleden toch echt naturel bij gestaan met circa 12%, 1,82m en tegen de 100kg wegend.
Daarbij, ik was overigens niet de enige, maar dit was wel in een tijd dat AAS lang niet zo algemeen geaccepteerd en gebruikt werden als tegenwoordig.
Ik vind het daarom echt in en in triest dat de BB wereld dusdanig verziekt is door drugs, dat we niet eens meer willen en kunnen geloven dat dit kan.![]()