XXL Nutrition

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Zeggen dat je als natty weinig tot niets kan bereiken, maar zelf meerdere malen toegeven dat je 'niet meer wil bulken voor die 0,5 - 1,0 kg spiermassa per jaar'.

Dat logic do.
 
Zeggen dat je als natty weinig tot niets kan bereiken, maar zelf meerdere malen toegeven dat je 'niet meer wil bulken voor die 0,5 - 1,0 kg spiermassa per jaar'.

Dat logic do.
Ik zie niet hoe het een het ander uitsluit.
 
no-creatine-for-me-bro-all-natural-thumb.jpg
 
Als natty blijf je altijd een klein dik insect.
 
Bedoel je 180cm 100kg op 6-8%?
Zo ja, dan mag je mij bellen als je dit gehaald hebt dan eet ik namelijk mijn schoenen op.

Ik denk overigens dat er veel zijn die dit met juicen al niet zouden halen maar goed, is mijn mening he :P

Same here :roflol:
 
Als je de topic-titel geloofd, heb je gelijk.
 
...

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

"In my experience average people such as me, who are also not built to squat, start having serious issues with squats around 1.2 BW. From there it takes a lot more time and dedicated effort to reach the next level, but it is possible to hit 2BW naturally, even if you are not a genetic wonder. It’s going to be quite difficult thought. Once you reach 2 BW the game gets even tougher and more ungrateful than before."

Hahaha gvd man. Die natural resultaten worden eerg overdreven gebagatelliseerd. Je gaat ofc naturel geen world records breken maar goed deze artikelen zijn niet de juiste onderbouwing daarvan.
 
...

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

"In my experience average people such as me, who are also not built to squat, start having serious issues with squats around 1.2 BW. From there it takes a lot more time and dedicated effort to reach the next level, but it is possible to hit 2BW naturally, even if you are not a genetic wonder. It’s going to be quite difficult thought. Once you reach 2 BW the game gets even tougher and more ungrateful than before."

Hahaha gvd man. Die natural resultaten worden eerg overdreven gebagatelliseerd. Je gaat ofc naturel geen world records breken maar goed deze artikelen zijn niet de juiste onderbouwing daarvan.

Is dit van nattyornot ? :P.

Sommige dingen op die site echt te grappig
 
Haha ja is de derde link van de openingspost

Dat is echt een PL hatende site. Ook een artikel over dat squats in PL competities geen squats zijn enzo


Ben laatst wel 2de op het WK raw powerliften geworden bij de deadlift.

Dus er is toch wat natty te bereiken
 
Dat is echt een PL hatende site. Ook een artikel over dat squats in PL competities geen squats zijn enzo


Ben laatst wel 2de op het WK raw powerliften geworden bij de deadlift.

Dus er is toch wat natty te bereiken

nog mensen in een potje moeten pissen?

die uit verweggistan die eerste op dl was bv?
 
nog mensen in een potje moeten pissen? die uit verweggistan die eerste op dl was bv?

Volgens mij iedereen die overall eerste was

Sowieso een controle als er een record verbroken werd

Resultaten worden later wel bekend. Tegenwoordig zelfs met welke stof er gevonden is
 
Dat is echt een PL hatende site. Ook een artikel over dat squats in PL competities geen squats zijn enzo


Ben laatst wel 2de op het WK raw powerliften geworden bij de deadlift.

Dus er is toch wat natty te bereiken

Haha srs. Gefeliciteerd man! Op nr nr1. Mijn doel ook ooit natty. Maar die testen meh kan ook gwn op tijd off gaan natuurlijk. .
 
soms twijfel je wel echt bij die IPF gastjes.

sommige zijn zo fking kansloos achterlijk sterk en maken nog steeds gainz.
 
En hier is dus iemand met genetisch geluk. Voor velen is dit natty behalen echt niet weg gelegd.

Ik behoor tot de groep die niet 20kg op een jaar eraan gaat bulken, omdat ik van mening ben dat dit voor de meesten van ons geen zoden aan de dijk zet. Mocht willen dat ik ooit op 90kg uit kom...laat staan 100kg droog:roflol:

Vind vaak dat je aan pols- en enkel-dikte van iemand al goed kunt zien wat zijn/haar potentie is. Ook ik behoor tot die mannetjes die denken dat je zonder gebruik niet echt groot gaat worden.

Nogmaals bovenstaande quotes komen altijd van mensen die genetisch geluk hebben of zelf gewoon kuren. Tuurlijk wordt er hard getraind en goed gegeten, maar proberen we dat niet allemaal hier op het forum?


Ik ben ook niet van mening dat je consequent 20kg in een jaar moet gainen, maar een goeie start is wel het halve werk. Nu kom ik tijdens een bulk ca 10kg aan en dan ga ik weer droogtrainen. Genetisch is altijd zo'n argument waar je geen discussie over kan voeren, hoe meet je dat?
Er zijn genoeg vooroorlogse voorbeelden waar van mensen met een flink fysiek zonder roids, dat kan nog steeds alleen denken we dat het niet meer kan. Sterker nog, we zijn veel wijzer wat betreft sups en zaken die meehelpen in de groei, dit zou dan ook betekenen dat we nog groter kunnen worden (naturel) dan men in die tijd werd.

In essentie gaat het erom dat je constant sterker wordt en verschrikkelijk veel eet.. Naar mijn mening is het ook vooral de acceptatie dat je tijdens een bulk toch niet ontkomt om een flinke hoeveelheid vet aan te zetten en dit er toch weer op tijd af weet te trainen. Dat is nogal een offer wat niet iedereen wil maken. Op de een of andere manier doet men dit tijdens een kuur sneller (veel meer eten) omdat ze 'weten' dat het dan meer spier is ipv vet. Als ze daar nu eens mee zouden beginnen voor het kuren dan zouden ze minder kuren nodig hebben of helemaal niet hoeven te kuren. Het punt van acceptatie van je oplopende vet% blijft dan wel..


Bedoel je 180cm 100kg op 6-8%?
Zo ja, dan mag je mij bellen als je dit gehaald hebt dan eet ik namelijk mijn schoenen op.

Ik denk overigens dat er veel zijn die dit met juicen al niet zouden halen maar goed, is mijn mening he :P

Zet je schoen maar alvast klaar dan. Ik denk net als jou dat er veel zijn die dit met juicen ook niet halen, dat heeft meer te maken met passie dan met juicen zelf imo (als je buiten roids om niet weet hoe je moet groeien zal je waarschijnlijk met ook nooit optimaal groeien).


Hoe weten wij dat jij niet kuurt ? :trollface:


Als ik zou kuren zou ik ook zeggen i'm natty bruh. Beter fysiek :D en je hebt alles op jezelf gedaan zeg je in feite. Krijg je ook meer respect maar ook de zogenoemde haters maar achja je beweert zelf dat je natty bent. Who cares.

Ik care mezelf. Dat jij niet cared cared ook niemand in feite? Dat is toch wat je bedoelt? Dat eigenlijk alles wat we hier tikken niets uitmaakt omdat we elkaar niet kennen? Er zijn genoeg mensen in mijn omgeving die mij door de jaren heen gezien hebben en ook weten dat ik het niet doe, dat jij dat niet gelooft moet je inderdaad zelf weten. Daar zijn er ook genoeg van. In feite is het onbegrip wat je mensen ook niet kwalijk kan nemen omdat zelfs mannetjes van 70kg kuren en dit leidt tot een situatie waarin het lijkt alsof je wel moet kuren om ook maar iets vooruit te gaan, dat is gewoon niet zo.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

...

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

"In my experience average people such as me, who are also not built to squat, start having serious issues with squats around 1.2 BW. From there it takes a lot more time and dedicated effort to reach the next level, but it is possible to hit 2BW naturally, even if you are not a genetic wonder. It’s going to be quite difficult thought. Once you reach 2 BW the game gets even tougher and more ungrateful than before."

Hahaha gvd man. Die natural resultaten worden eerg overdreven gebagatelliseerd. Je gaat ofc naturel geen world records breken maar goed deze artikelen zijn niet de juiste onderbouwing daarvan.

Dat probleem doet zich alleen voor als je max 20 minuten per week aan squatten besteed. Dat is precies ook het probleem: te weinig doen. Squat op hogere reps is imo de basis voor algehele massa.
 
Dat probleem doet zich alleen voor als je max 20 minuten per week aan squatten besteed. Dat is precies ook het probleem: te weinig doen. Squat op hogere reps is imo de basis voor algehele massa.

Dat stukje ging over powerliften dat 1.2 x bw extreem moeilijk is natty. :o. Overigens zijn mijn benen wel aardig ontwikkeld en ik doe alleen maar 5 rep max squats :p
 
Dat stukje ging over powerliften dat 1.2 x bw extreem moeilijk is natty. :o. Overigens zijn mijn benen wel aardig ontwikkeld en ik doe alleen maar 5 rep max squats :p

Ja dat bedoel ik. Er zijn dan alleen op dit forum al veel onmenselijke prestaties te meten als je daarnaar refereert :D
 
soms twijfel je wel echt bij die IPF gastjes.

sommige zijn zo fking kansloos achterlijk sterk en maken nog steeds gainz.

JIT principe wss
 
Ik ben ook niet van mening dat je consequent 20kg in een jaar moet gainen, maar een goeie start is wel het halve werk. Nu kom ik tijdens een bulk ca 10kg aan en dan ga ik weer droogtrainen. Genetisch is altijd zo'n argument waar je geen discussie over kan voeren, hoe meet je dat?
Er zijn genoeg vooroorlogse voorbeelden waar van mensen met een flink fysiek zonder roids, dat kan nog steeds alleen denken we dat het niet meer kan. Sterker nog, we zijn veel wijzer wat betreft sups en zaken die meehelpen in de groei, dit zou dan ook betekenen dat we nog groter kunnen worden (naturel) dan men in die tijd werd.

In essentie gaat het erom dat je constant sterker wordt en verschrikkelijk veel eet.. Naar mijn mening is het ook vooral de acceptatie dat je tijdens een bulk toch niet ontkomt om een flinke hoeveelheid vet aan te zetten en dit er toch weer op tijd af weet te trainen. Dat is nogal een offer wat niet iedereen wil maken. Op de een of andere manier doet men dit tijdens een kuur sneller (veel meer eten) omdat ze 'weten' dat het dan meer spier is ipv vet. Als ze daar nu eens mee zouden beginnen voor het kuren dan zouden ze minder kuren nodig hebben of helemaal niet hoeven te kuren. Het punt van acceptatie van je oplopende vet% blijft dan wel..
Respect voor je aanpak hoor Adon1s! Ik behoor tot die lompe catogorie die dat vet niet kan accepteren..

zal dus wel een deel van mijn gains in de weg zitten. Echter heb ik jaren geleden nog wel echt gebulkt...nadat ik toen weer gecut had was ik feitelijk terug bij af. En zakte bij mij de moed in de schoenen.

Nadat ik in 2013 een goede cut erop had zitten heb ik mijn vetpercentage niet meer op laten lopen, omdat ik dit het niet waard vond..:o

Echter ben ik nog steeds van mening dat zelfs 90kg droog (6-8%) voor mij een bijna utopisch doel is...ook als ik serieuze bulk-cut cyclussen ga doen..
 
Back
Naar boven