AndroidHealthClinic

Natural te krijgen?

Fitch

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
73kg
Hallo,

De bij-geposte foto is mijn doel waar ik naar toe wil streven, om zo gespierd te worden. Alleen vraag ik me af of dit mogelijk is zonder AAS? Dus gewoon natural?

Mvg, Fitch

DOEL.jpg

Laatst bewerkt:
ja maar ligt aan je genen

jup dit is wel haalbaar, is nog geen 90kg dat die kerel weegt denk ik, en zo droog is hij ook niet

Is ckrr mogelijk maar niet als je elk wknd wil zuipen en feesten en je voeding verwaarloos.
Dus met goede discipline en aantal jaar werk kan het theoretisch!
Maargoed dat betekend niet dat iedereen het met minimale inzet kan bereiken, je zal er lang en hard voor moeten werken.

Dat wordt wel extra hard werken voor de TS met 1m85 en 63kg, maar met een flinke dosis motivatie kan je ver komen denk ik. Zorg ervoor dat je veel en goed eet, en dat je heel veel en hard (zwaar) traint. Dat een paar jaar volhouden en wie weet...?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik weet dat me gewicht aan de lage kant is.

Ben ook bezig met veel informatie verzamelen over voeding etc. en dan een voedingsschema gaan opstellen en flink wat aankomen ;)

Ja, ik weet dat me gewicht aan de lage kant is.

Ben ook bezig met veel informatie verzamelen over voeding etc. en dan een voedingsschema gaan opstellen en flink wat aankomen ;)

Goed bezig! That's the spirit! Het wordt vanzelf wel een verslaving :cool:
Veel succes :)

Mogelijk, maar besef dat dit niet binnen een paar jaartjes gerealiseerd is.
Wordt lang en hard werken.

Anders gebruik je gewoon AAS, van een paar kuren ga je niet dood hoor.

Ik zie mijn vrienden bier als water zuipen :rolleyes:

Hoe snel is dit met AAS en een fatsoenlijk eetschema haalbaar?
Als je uit gaat van 3x per week trainen

Zeker haalbaar ja ... Lol @ onzin van je genen, als je de slechtste genen van heel Azië hebt kan ik nog inkomen, maar ...

die kerel volgens mij niet natural gehaald, lichte gyno volgens mij

die kerel volgens mij niet natural gehaald, lichte gyno volgens mij

Inderdaad een puffy nipple. Het is wel naturel te halen en er zullen vast nog wel veel reacties komen van dat dit helemaal niet gespierd is etcetera. Maar met goede training, voeding en rust is het zeker haalbaar. Denk ook trouwens niet dat die dude naturel is.

Het is geen monsterbeest, dus ja, haalbaar binnen een niet al telang tijdsbestek.

Gebruikte faker SePu niet die foto??

Terug
Naar boven