critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
mooie statistieken.. hoe kom je aan die vertrouwelijke informatie?
Zal ongeveer kloppen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Pff, ik val in herhaling, maar zo'n ongelooflijk monsterfysiek is dit nu toch echt niet. Het is een mooi fysiek, dat zeker, maar als je dit al niet naturel kan halen, dan vraag ik mij toch af wat de doelen van degenen die naturel willen blijven hier zijn. Je zal het niet op een paar jaartjes halen, maar met genoeg dedicatie is dit toch echt haalbaar.
En ja, ik train al langer dan 2 jaartjes.
pff, ik val in herhaling, maar zo'n ongelooflijk monsterfysiek is dit nu toch echt niet. Het is een mooi fysiek, dat zeker, maar als je dit al niet naturel kan halen, dan vraag ik mij toch af wat de doelen van degenen die naturel willen blijven hier zijn. Je zal het niet op een paar jaartjes halen, maar met genoeg dedicatie is dit toch echt haalbaar.
En ja, ik train al langer dan 2 jaartjes.
hij is echt wel naturel.
what's next, scooby aan de drugs?
http://www.scoobysworkshop.com/gymCropped.jpg

Vind het grappig. Mensen zeggen dat dit naturel haalbaar is terwijl ze 70 kilo zijn ofzo. Ik geloof namelijk wel dat bepaalde mensen zijn die dit naturel kunnen zeker weten. Maar over 99,9% is dit naturel niet weg gelegd dus 1 op 1000. Laten we gwn eerlijk zijn?
Ja dan kom je zeker in de buurt man. Misschien zelfs beter dan dit. Met jou lengte zijn die stats focking ziek. En wel mogelijk maar voor niet iedereen naturel.Het is imo ook haalbaar als naturel. Het kost denk ik alleen veel meer tijd.
Laten we zeggen, met een redelijk begin fysiek kan je dit halen binnen 6 jaar? toegewijd trainen en eten en rusten.
Met bepaalde hulpmiddelen kan je dit met een redelijk beginfysiek binnen 3/4 jaar? halen met de juiste training en voeding..
Dat is mijn inschatting. Er komt denk ik ook wel de nodige aanleg bij kijken. Iedereen ziet er anders uit.
Ik krijg echt een kick aan als ik denk dat ik er zo uitzie! Dat lijkt me zo'n machtig gevoel.. ben al goed op weg, 9kg aangekomen in 6 maanden.. maar heb nog een lange weg te gaan..
Ik zit nu op 82kg bij 179 en 13%..Stel ik ga naar 90kg bij 7%, kom ik dan een beetje in de buurt?
Ja dan kom je zeker in de buurt man. Misschien zelfs beter dan dit. Met jou lengte zijn die stats focking ziek. En wel mogelijk maar voor niet iedereen naturel.
Bullshit, zoals hierboven staat gewicht zegt niks.
Die stats zijn zeer nice ja, maar zijn echt no ****ing way beter dan die gast!
6 jaar my ass.
Gewicht zegt weinig, wie weet weegt hij maar 85kg maar hij ziet er wel uit als iemand die 95+ weegt. Het is allemaal genetics hoe je eruit ziet. Grote chest, hoe je schouders staan enzovoort.
Ja dan kom je zeker in de buurt man. Misschien zelfs beter dan dit. Met jou lengte zijn die stats focking ziek. En wel mogelijk maar voor niet iedereen naturel.
Kerel.... 1.79, 90kilo en 7 pct....
Dat is iets van 179-98 kilo op 12 pct man. Simpel gwn ziek?
Meeh gewicht zegt wel wat hoor. Niet alles natuurlijk. Er zijn uitzonderinge. maar met 1,79 90 kilo 7pct kan ik je GARANDEREN dat je focking ziek uit zien
Meeh gewicht zegt wel wat hoor. Niet alles natuurlijk. Er zijn uitzonderinge. maar met 1,79 90 kilo 7pct kan ik je GARANDEREN dat je focking ziek uit zien