XXL Nutrition

naturel of niet?

mooie statistieken.. hoe kom je aan die vertrouwelijke informatie?

kan ik je helaas niet vertellen, krijg ik ip ban

ff zonder dollen, het is wel zo. Mensen liegen over kuren en als ze kuren liegen ze vervolgens over de hoeveelheid wat ze nemen en/of hun kuur verleden :).

Laatst bewerkt:
Igg best jammer, maar je hele leven naturel blijven is dood saai.

Pff, ik val in herhaling, maar zo'n ongelooflijk monsterfysiek is dit nu toch echt niet. Het is een mooi fysiek, dat zeker, maar als je dit al niet naturel kan halen, dan vraag ik mij toch af wat de doelen van degenen die naturel willen blijven hier zijn. Je zal het niet op een paar jaartjes halen, maar met genoeg dedicatie is dit toch echt haalbaar.
En ja, ik train al langer dan 2 jaartjes.

Pff, ik val in herhaling, maar zo'n ongelooflijk monsterfysiek is dit nu toch echt niet. Het is een mooi fysiek, dat zeker, maar als je dit al niet naturel kan halen, dan vraag ik mij toch af wat de doelen van degenen die naturel willen blijven hier zijn. Je zal het niet op een paar jaartjes halen, maar met genoeg dedicatie is dit toch echt haalbaar.

volkomen mee eens
sommige mensen snappen niet waartoe het lichaam in staat is, een groot deel van de fysieke inspanningen is ook mentaal

pff, ik val in herhaling, maar zo'n ongelooflijk monsterfysiek is dit nu toch echt niet. Het is een mooi fysiek, dat zeker, maar als je dit al niet naturel kan halen, dan vraag ik mij toch af wat de doelen van degenen die naturel willen blijven hier zijn. Je zal het niet op een paar jaartjes halen, maar met genoeg dedicatie is dit toch echt haalbaar.

+1 !

Het blijft gissen....Als je het mij vraagt vind ik hem er wel naturel uitzien, maar tegelijkertijd staat ie ****ing droog en dan zo'n volle borstkas hebben... Kan bijna niet naturel zijn zou je zeggen...

Of hij natural is weet ik niet, maar ik vind het geen onmogelijke fysiek voor iemand met goede aanleg en bijv 15 jaar training. Hij heeft vooral een hele goede aanleg voor borst, zijn armen zijn dan weer niet zo bijzonder.

Idd best wel bs want de pa van mijn vriendin (54 bijna 55) heeft vanaf zijn 20e nonstop getrained en is nu 6 bijna 7 jaar gestopt ik train nu samen met hem en hij heeft nog steeds een monster fysiek alleen zijn borst is ingekakt

Vind het grappig. Mensen zeggen dat dit naturel haalbaar is terwijl ze 70 kilo zijn ofzo. Ik geloof namelijk wel dat bepaalde mensen zijn die dit naturel kunnen zeker weten. Maar voor 99,9% is dit naturel niet weg gelegd dus 1 op 1000. Laten we gwn eerlijk zijn?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vind het grappig. Mensen zeggen dat dit naturel haalbaar is terwijl ze 70 kilo zijn ofzo. Ik geloof namelijk wel dat bepaalde mensen zijn die dit naturel kunnen zeker weten. Maar over 99,9% is dit naturel niet weg gelegd dus 1 op 1000. Laten we gwn eerlijk zijn?

Het is imo ook haalbaar als naturel. Het kost denk ik alleen veel meer tijd.

Laten we zeggen, met een redelijk begin fysiek kan je dit halen binnen 6 jaar? toegewijd trainen en eten en rusten.

Met bepaalde hulpmiddelen kan je dit met een redelijk beginfysiek binnen 3/4 jaar? halen met de juiste training en voeding..

Dat is mijn inschatting. Er komt denk ik ook wel de nodige aanleg bij kijken. Iedereen ziet er anders uit.
Ik krijg echt een kick aan als ik denk dat ik er zo uitzie! Dat lijkt me zo'n machtig gevoel.. ben al goed op weg, 9kg aangekomen in 6 maanden.. maar heb nog een lange weg te gaan..

Ik zit nu op 82kg bij 179 en 13%..Stel ik ga naar 90kg bij 7%, kom ik dan een beetje in de buurt?

6 jaar my ass.

Gewicht zegt weinig, wie weet weegt hij maar 85kg maar hij ziet er wel uit als iemand die 95+ weegt. Het is allemaal genetics hoe je eruit ziet. Grote chest, hoe je schouders staan enzovoort.

Het is imo ook haalbaar als naturel. Het kost denk ik alleen veel meer tijd.

Laten we zeggen, met een redelijk begin fysiek kan je dit halen binnen 6 jaar? toegewijd trainen en eten en rusten.

Met bepaalde hulpmiddelen kan je dit met een redelijk beginfysiek binnen 3/4 jaar? halen met de juiste training en voeding..

Dat is mijn inschatting. Er komt denk ik ook wel de nodige aanleg bij kijken. Iedereen ziet er anders uit.
Ik krijg echt een kick aan als ik denk dat ik er zo uitzie! Dat lijkt me zo'n machtig gevoel.. ben al goed op weg, 9kg aangekomen in 6 maanden.. maar heb nog een lange weg te gaan..

Ik zit nu op 82kg bij 179 en 13%..Stel ik ga naar 90kg bij 7%, kom ik dan een beetje in de buurt?
Ja dan kom je zeker in de buurt man. Misschien zelfs beter dan dit. Met jou lengte zijn die stats focking ziek. En wel mogelijk maar voor niet iedereen naturel.

Ja dan kom je zeker in de buurt man. Misschien zelfs beter dan dit. Met jou lengte zijn die stats focking ziek. En wel mogelijk maar voor niet iedereen naturel.

Bullshit, zoals hierboven staat gewicht zegt niks.

Die stats zijn zeer nice ja, maar zijn echt no ****ing way beter dan die gast!

• Topic Starter Topic Starter
6 jaar my ass.

Gewicht zegt weinig, wie weet weegt hij maar 85kg maar hij ziet er wel uit als iemand die 95+ weegt. Het is allemaal genetics hoe je eruit ziet. Grote chest, hoe je schouders staan enzovoort.

geen idee.. was maar een inschatting.. Aanleg speelt zeker een grote rol.. Mijn schouders en rug zijn bijvoorbeeld van nature al vrij wijd, maar me borst is van nature minder.. Bij deze gozer was zijn borst van nature al groter..

Maar het is echt een mooi streven.. Als je continue visualiseert zoals Arnold dat zo mooi zegt, dan ga je op een dag zeker je doel bereiken!

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 00:13 ----------

beter lijkt me sterk, maar het gaat dan wel de goede richting op denk ik! We gaan ons best doen, 8kg VVM gainen is niet makkelijk..

Meeh gewicht zegt wel wat hoor. Niet alles natuurlijk. Er zijn uitzonderinge. maar met 1,79 90 kilo 7pct kan ik je GARANDEREN dat je focking ziek uit zien

Ja tuurlijk, het is bruut. Maar ik durf te zeggen dat als je dan zijn fotos naast die van hem neerzet. Dat die noor het nog steeds wint. Zo'n fysiek ga je moeilijk krijgen, met of zonder AAS. Die genetic chest is al huge.

Terug
Naar boven