XXL Nutrition

Breaking News NBBF BeachGym 2008 gaat DOOR in Vlissingen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zeuren mensen nou over dat het te ver is?? Mensen, dit is de eerste keer dat zo'n groots evenement georganiseerd wordt. Daar wil je toch best een paar uurtjes voor rijden? Voor mij is het ook ruim 2 uur rijden, so what? Ik wil dit niet missen. De ECHTE Bodybuild fanaten komen gewoon, of het nu 10 minuten of 3 uur rijden is!!

En mijn complimenten aan de organisatie. Nadat de MuscleBeach in Zutphen niet doorging, was dat echt balen. Maar dit is nog 10x beter!!!

Ik had heel graag willen komen, maar helaas is 19 juli de datum waarop ik op vakantie ga.

Ik hoop dat er mensen fotos gaan schieten!!!

Wat zeuren mensen nou over dat het te ver is?? Mensen, dit is de eerste keer dat zo'n groots evenement georganiseerd wordt. Daar wil je toch best een paar uurtjes voor rijden? Voor mij is het ook ruim 2 uur rijden, so what? Ik wil dit niet missen. De ECHTE Bodybuild fanaten komen gewoon, of het nu 10 minuten of 3 uur rijden is!!

En mijn complimenten aan de organisatie. Nadat de MuscleBeach in Zutphen niet doorging, was dat echt balen. Maar dit is nog 10x beter!!!

Als je geen auto hebt, dan is het al wat moeilijker. Bodybuildingfan of niet.

Gaat me helaas niet lukken zaterdag.
Wilde wel, maar dingen tussendoor gekomen.

140km - anderhalf uurtje rijden dus ... mmm zeker het overwegen waard voor mij

Net het goede nieuws gelezen op BR..

Lokatie is rond, toestellen zijn rond, atleten en sponsoren zijn rond, de regionale kranten plaatsen een stuk, Omroep Zeeland is aanwezig (TV), de zon is besteld ..., en wij brengen de gezelligheid mee!!!

Complimenten aan de organisatie!! :thumbs:

de (lucky) mensen die er naar toe gaan, maak vooral footage!

Zal er zeker bij zijn!:D

Lekker dichtbij ook, 5km met de fiets:thumbs:

Toch tof dat het doorgaat, maar ik ben nog steeds op vakantie :)
Veel plezier voor de mensen die wel gaan, wordt een tof dagje..

Ik zal zeker aanwezig zijn maar weet iemand waar treinstation vlissingen is? Kijk ondertussen wel even:D. Waar komt de beachgym ongeveer? Anders kijk ik hoe ik er kom

Laatst bewerkt:
Ik kom niet denk ik, maar leuk dat het alsnog doorgaat :thumb:

dave hawk zal wel een goede reden hebben denk ik...

JAmmer jonko had ik de superdude eens in actie kunnen zien:D (mits je zou trainen)

de (lucky) mensen die er naar toe gaan, maak vooral footage!

als ik kan , zal ik ik dat zeker doen !!,... misschien komt ghostrider ook wel wat plaatjes schieten :D

Kan me herkennen aan het kleinste fysiek wat er rond hobbelt ( lig te lang uit :( ) met een camera om de nek :D

Ik zal zeker aanwezig zijn maar weet iemand waar treinstation vlissingen is? Kijk ondertussen wel even:D. Waar komt de beachgym ongeveer kan ik anders iets regelen met jouw jacky?

pff zit daar een treinstation hahaha dat weet ik eigenlijk niet maar ik geloof dat vlissingen niet erg groot is ;maar anders kom ik je daar wel oppikken geen probleem ;how wacht even ik geloof dat Zippie ook komt stuur die even een mailtje Bassiej

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven