Fitness Seller

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Peiling Peiling Gaat nederland winnen van portugal?

• Ja nederland zal overwinnen

Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

Stemmen: 36 23,8%

• Totaal stemmers
    151
René zei het al: bijna iedereen heeft een k*t seizoen gehad behalve Van Persie en Huntelaar. Juist die twee heeft Bert met zijn aanpak naar de klote geholpen.

Persie wilde zelf niet met Hunter spelen denk ik. Ten eerste omdat Persie 'de man' wilde zijn en met een goede spits als Hunter kun je het EK in de schaduw komen te staan.

Persie is volgens mij erg goed met van Marwijk ook uit hun tijd bij 010 waar Persie debuteerde onder hem meen ik. Je kunt een speler die al 2 toernooien niet naar behoren presteert niet blijven verdedigen eh ?

En wat te denken van Bouma, Willems en Bommel mee en telkens verdedigen ? Heeft dat te mken met de assisten Cocu en Faber (PSV kliek) ? Ik zeg niet dat het bewust is gedaan (wat de boer wel kent eet hij wel) maar waarom geen Urby mee ? Hoe kun je Willems van 19 en 7 eredivisie wedstrijden tot basis op het EK bombarderen ?

Valt me op dat ik de uitschakeling opzich niet erg vind maar wel de manier waarop, Huntelaar en Vaart zijn gewoon genegeerd het hele EK. Waarom geen Narsingh op rechts en Robben links gisteren ? Huntelaar kan dan pas renderen.

Laatst bewerkt:
eens met maxiamento, ja vlaar en mathijssen verliezen af en toe 1 op 1 duels van ronaldo en consorten... big deal dat doet de hele defensie van de primera division... dit nederland kan je het verlies tegen denemarken zwaar aanrekenen, tegen portugal en duitsland heb je gewoon minder kwaliteit...

de jong speelde goed trouwens gister

Die trainingen ook bij oranje:roflol:

90% van de tijd liggen ze een beetje op het gras te k*tten.

En anders zijn ze een beetje aan het afronden op goal.

En dan zijn ze na 20 minuten helemaal leeg. coolstory bro

denk je echt dat de spelers fit moeten worden van training bij oranje? je hebt een heel seizoen gehad man

denk je echt dat de spelers fit moeten worden van training bij oranje? je hebt een heel seizoen gehad man

Ja boeiend ?

Als er iets snel achteruit gaat dan is het conditie wel.

Al met al zijn ze al een stuk of 3-4 weken met oranje aan het trainen. Genoeg om die TOP fit flow kwijt te raken.

Prachtig die vanderWiel, geeft hij gisteren al een slap interview met zijn straattaalaccent en huildende stem zijn nu 'de anderen' schuldig voor zijn slechte spel.

"'Ik weet niet waar dat aan ligt. Ik stond vaak genoeg vrij, maar dan kreeg ik de bal niet."

''Ronaldo ? Hoe ik hem wilde bestrijden? Gewoon, zoals je tegen iedere tegenstander speelt. Proeberen hem uit te schakelen. Maar er was geen houden aan.''

Komt zwaar tekort voor 'de absolute top' waar hij zelf graag wilt spelen. Wordt straks hopelijk weggespeeld door van Rhijn.

Prachtig die vanderWiel, geeft hij gisteren al een slap interview met zijn straattaalaccent en huildende stem zijn nu 'de anderen' schuldig voor zijn slechte spel.

"'Ik weet niet waar dat aan ligt. Ik stond vaak genoeg vrij, maar dan kreeg ik de bal niet."

''Ronaldo ? Hoe ik hem wilde bestrijden? Gewoon, zoals je tegen iedere tegenstander speelt. Proeberen hem uit te schakelen. Maar er was geen houden aan.''

Komt zwaar tekort voor 'de absolute top' waar hij zelf graag wilt spelen. Wordt straks hopelijk weggespeeld door van Rhijn.

Volgens mij zei die laatst nog dat hij ajax ontgroeid was :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Die Van der Wiel werd gisteren wel flink afgebrand door Derksen

Die Van der Wiel werd gisteren wel flink afgebrand door Derksen

Van der Wiel is dan ook zo ontiegelijk slecht. Bij Ajax al. Iedereen was lovend over hem omdat het een aanvallende back is. Komt graag mee op en dan een voorzet geven. Maar verdedigend is deze gast zo slecht he. Mertens, Tadic, Duplan draaide hem helemaal dol. Laat staan Ronaldo. Ik snap niet wat Chelsea in hem ziet.

Bagger Nederlands elftal, echt een schande! Ronaldo liet gisteren toch z'n klasse zien, hij was té erg!

Jezus was is dat zwarte panter wijf irritant..

Klopt, maar het zijn je geile mede DBB leden die er aandacht aan besteden. Lijkt wel alsof ze nog nooit een chick hebben gezien.

En ze is niet eens lekker... :roflol:

Van der Wiel is dan ook zo ontiegelijk slecht. Bij Ajax al. Iedereen was lovend over hem omdat het een aanvallende back is. Komt graag mee op en dan een voorzet geven. Maar verdedigend is deze gast zo slecht he. Mertens, Tadic, Duplan draaide hem helemaal dol. Laat staan Ronaldo. Ik snap niet wat Chelsea in hem ziet.

Chelsea? :roflol: Als alternatief voor A. Cole? Lol!

kan dit topic dicht ? :mad:

k*t voetbal!

Stop je toeter in de la, we (jullie) verlaten het ek trala lala lala lalala lalaalalaaaa

Wij waren niet eens op het EK, dus lijkt me niet echt gepast om dit te zeggen :)

dat liedje zit gewoon in me hoofd.
en /care, vind het gewoon grappig ;)

had het andersom geweest (NL niet in ek en belgie 0/9) hadden we zelfde scenario gekregen hoor.
niet dat belgie ooit een ek gaat halen maar toch :p

Waarschijnlijk gaann NL en BE allebei het WK niet eens halen.. dus misschien een idee dat Oranje nu ook z'n spelers uit België mag halen??

Terug
Naar boven