- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Wij waren niet eens op het EK, dus lijkt me niet echt gepast om dit te zeggen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij waren niet eens op het EK, dus lijkt me niet echt gepast om dit te zeggen![]()
Die Van der Wiel werd gisteren wel flink afgebrand door Derksen
Gewoon de schep in het team de helft eruit en nieuwe mensen in juli moeten ze tegen belgie ben benieuwt wat er aangepast zal zijn.
Van Persie die moet eruit Van Bommel eruit en Robben ook die doet ook niet meer wat hij vroeger die verdediging mogen er allemaal uit echt super slecht wie laat nou Ronaldo vrij rondlopen

Van Persie die moet eruit Van Bommel eruit en Robben ook die doet ook niet meer wat hij vroeger die verdediging mogen er allemaal uit echt super slecht wie laat nou Ronaldo vrij rondlopen
Als je zomaar wat zit te roepen kun je beter je k*nis houden..

Ik heb het idee dat hij niet zomaar wat roept maar dat hij er nog wel even over nagedacht heeft ook![]()

Ik vraag me af wie de ketting te lang heeft gemaakt, of hebben ze tegenwoordig ook al een gasfornhuis met internet ingebouwd?