XXL Nutrition

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Peiling Peiling Gaat nederland winnen van portugal?

• Ja nederland zal overwinnen

Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

Stemmen: 36 23,8%

• Totaal stemmers
    151
Wij waren niet eens op het EK, dus lijkt me niet echt gepast om dit te zeggen :)

2hov8k2.jpg

Tijd voor een nieuwe frisse aanvulling voor dit team!

Gewoon de schep in het team de helft eruit en nieuwe mensen in juli moeten ze tegen belgie ben benieuwt wat er aangepast zal zijn.

Van Persie die moet eruit Van Bommel eruit en Robben ook die doet ook niet meer wat hij vroeger die verdediging mogen er allemaal uit echt super slecht wie laat nou Ronaldo vrij rondlopen

En welke nieuwe moeten er dan in volgens jou?

Geen idee heel veel slechter kan het niet worden lijkt me zo

Van Persie die moet eruit Van Bommel eruit en Robben ook die doet ook niet meer wat hij vroeger die verdediging mogen er allemaal uit echt super slecht wie laat nou Ronaldo vrij rondlopen

Als je zomaar wat zit te roepen kun je beter je k*nis houden..

Mooi dat al die gasten en vele vrouwen die amper een wedstrijd gevolgd hebben afgelopen seizoen precies weten hoe het moet.

Robin van persie is echt zooo slecht

christian-bale--american-psycho-patrick-bateman-axe-10989289.jpg

Ik heb het idee dat hij niet zomaar wat roept maar dat hij er nog wel even over nagedacht heeft ook :o

Er is gewoon wat mis in de groep, daar weten wij niks van ( nog niet) tot die tijd kun je wel van alles willen maar 2 van de beste spelers ter wereld eruit zetten slaat natuurlijk nergens op..

Ook al hebben ze dit EK het niveau van een goudvis gehaald :(

Ik heb Van Der Vaart nog nooit zo goed in het NL elftal zien spelen als gister tho

V/d vaart was idd niet slecht!

Wel raar dat Huntelaar zowat 0 acties had gister... Hij stond er voor spek en bonen:rolleyes: Systeem is ****ed up

http://www.youtube.com/watch?v=mN5LPFVizLs

:D
sorry, kon het niet laten :p

tot en met die 1-0 dacht ik eerlijk gezegd wel dat jullie het nog gingen flikken... echt slecht was het niet en die goal kwam ook zeer vroeg, dus nog tijd genoeg om nog eentje binnen te prikken
maar in plaats dat jullie er dan als een pletwals overheen gaan valt gans de boel precies in elkaar en slaat het nergens meer op... al het aanvallend talent leek precies nergens meer (beetje k*t dan als iedereen Huntelaar in de ploeg wilt en je hem dan amper ziet gans de match)
verdediging was ook nergens tegen Ronaldo en Nani...

ben eens benieuwd of ze de bondscoach gaan houden daar bij jullie? de meeste coaches pakken hun boeltje vanaf ze uitgeschakeld zijn... of ze blijven gewoon coach :p

Terug
Naar boven