- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal grappig zijn als van marwijk weer bij zijn opstelling zal blijven vs portugalDan ga ik srs wat anders kijken.
Ik ga er als vrouw toch ff tussen zitten hoor haha..
Van Marwijk moet gewoon de opstelling veranderen en niet vasthouden aan wat ooit was ( dus 2 jaar geleden)
en ze moeten gewoon eens eerlijk zijn en niet iedereen en alles de schuld geven...maar gewoon eerlijk zijn dat ze zelf de oorzaak zijn dat ze niet kunnen scoren haha...
ik hoop dat ze winnen...want dan betalen mijn vrienden mijn tattoo's haha...
maar of het met 2 punten verscheel word lastig...
in ieder geval niet Jetro willems er in zetten want dat gaat niet goed dan Ronaldo is sneller en slimmer believe me...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 16:56 ----------
terug naar de keuken!

NEEEEEEEEEEEEE....
ik ga niet terug naar de keuken puh!!!
willems eruit!!!
ik ben niet blond en voetbalfreak ook nog ja sorry.....
jullie willen altijd het onmogelijke hoor!!
qua alles dus :-p
er loopt voor ruim 80 miljoen in het veld en fatsoenlijk een bal raken kunnen ze niet hoor....sorry...hahah
Ik ga er als vrouw toch ff tussen zitten hoor haha..
Van Marwijk moet gewoon de opstelling veranderen en niet vasthouden aan wat ooit was ( dus 2 jaar geleden)
en ze moeten gewoon eens eerlijk zijn en niet iedereen en alles de schuld geven...maar gewoon eerlijk zijn dat ze zelf de oorzaak zijn dat ze niet kunnen scoren haha...
ik hoop dat ze winnen...want dan betalen mijn vrienden mijn tattoo's haha...
maar of het met 2 punten verscheel word lastig...
in ieder geval niet Jetro willems er in zetten want dat gaat niet goed dan Ronaldo is sneller en slimmer believe me...
NEEEEEEEEEEEEE....
ik ga niet terug naar de keuken puh!!!
willems eruit!!!
ik ben niet blond en voetbalfreak ook nog ja sorry.....
jullie willen altijd het onmogelijke hoor!!
qua alles dus :-p
er loopt voor ruim 80 miljoen in het veld en fatsoenlijk een bal raken kunnen ze niet hoor....sorry...hahah
ja sorry hoor over de 2 punten maar ik bedoelde ook 2 doelpunten, maar ik word als er over voetbal gepraat word een klein heet hoofdje haha.
klopt Willems speelt niet op Ronaldo...maakt niet uit Ronaldo is iedereen te slim af...
ja Kuyt waarom niet....
de gehele achterhoede klopt voor geen meter...staan te dromen.....