AndroidHealthClinic

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Peiling Peiling Gaat nederland winnen van portugal?

• Ja nederland zal overwinnen

Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

Stemmen: 36 23,8%

• Totaal stemmers
    151
en dan vliegen we er daarna uit tegen Rusland :trollfacex:

Van mij mogen ze gewoon naar huis hebben niks klaargemaakt en dus ook niets verdient.

heb expres zitten cutten om de wedstrijden van Oranje zonder shirt ergens op een plein te gaan kijken en dan vliegen ze er in de groepsfase uit :fa:

ik denk dat portugal jullie zo hard gaat rapen

Ik zeg er gaat ergens iets fout, dus ik leg ook niet de schuld bij de spelers alleen.

Inderdaad er gaat ergens wat fout. En de laffe hond Van Marwijk is te debiel om wat aanpassingen te doen zodat het wel gaat lopen, wat in principe zijn hoofdtaak is. Hij is aangesteld om het goed te laten lopen en dat laat hij gewoon compleet na.

Het wordt helemaal niks.
Die Porto nerdjes, gaan weer irritant lopen doen. Zich late valle. Tijdrekke enz enz.

Kansloos! ze creéren niets, het is voorspelbaar wat ze doen, weinig beweging,geen overtuiging in spel, de meeste zijn niet fit(conditie). Gewoon om te huilen is het!

Dit team zal je ook nooit écht terug zien komen van een achterstand... gewoon omdat als ze een doelpunt tegen krijgen het geloof en zelfvertrouwen weg is, zo lijkt 't.

Geluk is ook al niet aan hun zijde dit toernooi.

Vers bloed is er nodig! en weer vastigheid en vertrouwen van de trainer naar spelers toe.

Creeren niks :rolleyes: hahaha 25kansen tegen denemarken;p en duitsland is op dit moment gewoon het beste team

Verdediging is slecht, voor de rest was denenarken gewoon pech

Creeren niks :rolleyes: hahaha 25kansen tegen denemarken;p en duitsland is op dit moment gewoon het beste team

25 kansen???? dat zegt iedereen maar echte schoten op doel waren er hooguit 8 geloof ik. Daarnaast heeft Denemarken ook een aantal keer op doel geschoten, waarvan 1 er gewoon in.

Denemarken heeft mischien 4 kansjes gehad maar wel wat meer geluk, ze hebben naderhand@ studio sportzomer nog laten zien.

Niet dat ik wil zeggen dat we winnen als we in deze formatie blijven spelen, zelf zie ik van persie het liefst in een vrije rol

Je kan wel van 30 meter op doel gaan schieten (robben 5 x kansloos over van ver buiten de zestien) maar dat wil jij toch niet als kansen bestempelen?

We hadden idd pech tegen Denemarken, maar no way dat wij 25 kansen hadden. Ga de wedstrijd maar terugkijken. 3/4 kansen waren dat er.
De rest zijn mogelijkheden tot kansen. Veel laatste passes kwamen niet aan en de afvallende bal was nooit voor ons.

Geluk moet je ook afdwingen.:)

Op een toernooi krijg je nooit heel veel kansen, en die paar die je krijgt moeten er gewoon in

Als ze elke bal in de voeten van van Persie een kans noemde dan hadden we...... nul kansen

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Morgen met de Hunter in de spits:) Bertje zal nu toch wel weten hoe het niet moet! Ik blijf er positief over en als ze verliezen, jammer dan. No Big Deal, vind alleen k*t dat ik dan al die oranje zooi weer moet gaan opruimen

1686ccx.gif

sja bal is rond

Terug
Naar boven