Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij mogen ze gewoon naar huis hebben niks klaargemaakt en dus ook niets verdient.

heb expres zitten cutten om de wedstrijden van Oranje zonder shirt ergens op een plein te gaan kijken en dan vliegen ze er in de groepsfase uit![]()
nr 1 reden om te cuttenJa, het ligt aan de spelers, want Sneijder, Robben, van Persie, Huntelaar, van der Vaart en Heitinga laten wekelijks zien dat ze niet kunnen voetballen.
Ik zeg er gaat ergens iets fout, dus ik leg ook niet de schuld bij de spelers alleen.
Creeren nikshahaha 25kansen tegen denemarken;p en duitsland is op dit moment gewoon het beste team
Verdediging is slecht, voor de rest was denenarken gewoon pech
? dat zegt iedereen maar echte schoten op doel waren er hooguit 8 geloof ik. Daarnaast heeft Denemarken ook een aantal keer op doel geschoten, waarvan 1 er gewoon in.Creeren nikshahaha 25kansen tegen denemarken;p en duitsland is op dit moment gewoon het beste team

Bertje zal nu toch wel weten hoe het niet moet! Ik blijf er positief over en als ze verliezen, jammer dan. No Big Deal, vind alleen k*t dat ik dan al die oranje zooi weer moet gaan opruimenCreeren nikshahaha 25kansen tegen denemarken;p en duitsland is op dit moment gewoon het beste team