MuscleMeat

Nieuws Nederlandse zwembaden moeten boerkini toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke dwaas zou in godsnaam een surfpak aandoen in een zwembad? Het is ten eerste geen gezicht, ten tweede niet hygienisch en ten 3e heeft het ook totaal geen voordeel om een surfpak aan te doen in een zwembad.

Shitargumenten.

1. subjectief
2. bewijs! (het hygiëne argument is ook in de kamer voorbij gekomen vanuit de PVV, dat punt heeft men niet hard kunnen maken)
3. subjectief.

Waarom dragen die vrouwen niet gewoon zo een haaienpak van Speedo, bedekt ook het volledige lichaam en heeft ook een kapje ?
+ het zorgt voor extra hydrodynamica.

En dan zou niemand een probleem maken.

Waarom dragen die vrouwen niet gewoon zo een haaienpak van Speedo, bedekt ook het volledige lichaam en heeft ook een kapje ?
+ het zorgt voor extra hydrodynamica.

En dan zou niemand een probleem maken.

Omdat de vrouwelijke vormen in zo'n pakje nog altijd mooi doorkomen.

meesterlijk om te zien dat mensen dit als voorbeeld van vrouwenonderdrukking door de man zien. dus een man die zijn vrouw onderdrukt staat haar wel toe tussen "halfnaakte mannen" in het zwembad te zitten?

het word tijd dat mensen gaan beseffen dat het jezelf bedekken niet vreemd is, je bent anders dan de norm, so what? laat de moslima die dit heeft bedacht zich anders een bezighouden met de vraag; hoe kan het dat moslims veelal mannen en vrouwen gescheiden wensen, en waarom is dat in het zwembad ineens een ander verhaal?

overigens wel zorgwekkend zo'n vrouw in boerkini, voor je het weet nemen ze het land over:)

Beter zo'n ding toch, zwem je tenminste niet in de bacterie.

wat een onzin. volgens mij is zelfs de boerka nog toegestaan in nederland om mee over straat te lopen? alles kan in dit sociale nederland

verbied ze gewoon om zwembaden te bezoeken, blijft het water tenminste vers.

Laatst bewerkt:
Ik weet dat je op dit forum de mensen niet mag beledigen, maar als ik de posts van de heren arnoldfan en cutler lees, ja dan moet ik mij inhouden. Ach, ik hou de krachttermen maar in mij, domheid moet best niet beantwoord worden met domheid.

wat een onzin. volgens mij is zelfs de boerka nog toegestaan in nederland om mee over straat te lopen? alles kan in dit sociale nederland

verbied ze gewoon om zwembaden ze bezoeken, blijft het water tenminste vers.

:roflol:

Karma tegoed

Ik heb hierover 2 meningen, boerkini en burka's moeten verboden worden, ze passen niet bij onze samenleving/cultuur, het hoort gewoon niet.

Aan de andere kant, ik vind die strontmoslims toch hondslelijk, laat ze alsjeblieft zo'n pak aantrekken. Ik zal ze wel helpen dat ding aan te doen en flink straktrekken, oprotten met dat tuig.

Op Italiaanse campings (wellicht in meer landen) en zwembaden is het verplicht een badmuts te dragen als je lang haar hebt, en een zwembroek boven de knieën omdat je anders teveel water het zwembad uit lepelt. Hoe zouden ze daar tegen een boerkini, die in vergelijking met een afrokapsel net een blusvliegtuig is?

Als ze het pak een stukje strakker maken en alleen jonge moslima's met een mooi figuur binnenlaten, vind ik het geen probleem. Zolang ze maar Nederlands praten en werken.

Als ik deze reacties lees gaat er een geweldig gevoel door me lichaam, nederland gaat de goede kant op, ik ben trots op jullie.

We worden weer 1

Ik moedig de trotsheid van ons land ook weer aan. Steeds meer mensen in hun land (ook buiten Nederland) gaan dat beseffen.

Duitsers, Fransen, iedereen wil als individu de globalisering tegengaan, waar je, naar de mening van veel mensen, niet meer als individu wordt gezien. Echter zijn organisaties het hier niet zo mee eens.

Leuk en aardig maar waarom zijn al die vrouwen zo GRUWELIJK lelijk? :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Ik vind het een heel vreemd gevoel in m'n onderbuik als ik een vrouw met zo'n ding zie. Omdat bij mij de wetenschap heerst waar die bedekking aan refereert. Een verontrustendere ingrijp op m'n geestelijke welzijn, zeker in een ruimte als een zwembad waarin mijn vrijetijds bedrijving een extra impuls van vrijheid draagt.

De aanschouwing van dat soort kleding opzichzelf doet me niets, maar door de koppeling met de uitdragende boodschap, is echter wel m'n wulpsheid van vrijheid aangetast.

Op deze subjectieve grond, de vele gelijkgestemde met mij delen, komt het verschil tussen een duikerspak en een boerkini tot stand. Dat op juridische gronden er sprake is van een gelijkheid, is slechts een papieren ongerijmdheid die onze rationele voelsprieten uiteindelijk heel subtiel als wakzine lichtjes uitdooft.

waxine marky, verder is je post goed te doen:)

Ik heb nog nooit duikers en surfers in een zwembad gezien.. Wat een k*t argument.

De duikverenigingen trainen vaak in zwembaden. Dat is meestal besloten en dus niet te vergelijken, maar goed...ze doen het wel. De kleding is dan functioneel voor het beoefenen van de sport. En dat is toch wel wat anders dan. Maar goed...ze zijn er dus wel.

Veel zwembaden hebben kledingvoorschriften. Strings, topless, shirts etc. zijn ook vaak verboden/niet toegestaan...om maar te zwijgen van het dragen van GEEN kleding.

Dus ik zou zeggen OF alle kleding (of het gebrek eraan) moet toegelaten zijn OF mensen moeten zich houden aan de kledingvoorschriften.

Verder heb ik er absoluut geen probleem mee als er net als voor bejaarden zwemmen, zwangerschaps gymnastiek, jonge moeders zwemmen ook een tijd of dag gereserveerd wordt voor burkini zwemmen.

Who cares. Laat ze lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven