AndroidHealthClinic

Nieuws Nederlandse zwembaden moeten boerkini toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met deze uitspraak geef je aan dat je geen echte nederlander bent, het is dus niet jou land waar je me wilt zien verdwijnen.

Vriend...of beter: toevallige passant in het leven, die helaas mijn pad kruis...

Je bent 19...en je bent verstandelijk gehandicapt. Dat geeft niet en kan je zeer waarschijnlijk niets aan doen,...maar ik zal het je dus op de nijntje pluis manier gaan uitleggen:

Ik woon al heel wat jaartjes langer in dit land. Ik ben nog nooit DE ECHTE NEDERLANDER tegengekomen. Ik denk dat jij uberhaupt niet weet wat de ECHTE NEDERLANDER dan wel niet is. Ik denk dat jij er geen idee van hebt wat Nederland tot Nederland maakt en ik denk dat je je nauwelijks bewust bent van de geschiedenis van dit stukje aarde en hoe dit land tot stand is gekomen en op basis van welke principes...

Anders zou je je realiseren dat jouw mening over wat een echte Nederlander is en of ik daar wel of niet onder val precies even relevant is al mijn mening dat jij een pure verspilling bent van zuurstof....compleet niets. Alhoewel die mening van mij op heel wat meer waarheid berust...

Dat in het algemeen....

Nu wat specifieker:

Voor mij persoonlijk is jouw mening inhoudelijk al gelijk aan de inhoud van een lintworm...

Dus verspil je moeite niet om me te proberen te overtuigen van je zielige pogingen om erbij te horen en jezelf te doen gelden. Wij kunnen er niets aan doen dat niemand om je geeft. Ik begrijp dat je aandacht tekort komt en een knuffeltje nodig hebt en heel misschien een aai over je bol...maar ik ben niet de aangewezen persoon daarvoor.

Dus zoek iemand anders...betaal er desnoods voor.

Veder...voor iemand die pretendeert dat hij " de echte Nederlander" is wil ik je adviseren om voortaan het woord jou met een "w" te schrijven als het om een eigendomsaanduiding gaat.

Een beetje flauw...want ik maak zelf vele spelfouten, sTfouten en grammaticale brainfarts en over het algemeen kan het me ook geen klap schelen...maar ja...ik pretendeer ook niet de "echte Nederlander" te zijn. En persoonlijk...maar dat ben ik...vind ik het behoorlijk triest dat iemand die dat wel doet nog niet eens de Nederlandse taal machtig is.

Het is toch algemeen bekend dat De Echte Nederlanders hun eigen taal amper beheersen, geen flauw idee hebben van de Nederlandse Geschiedenis en Cultuur en dat je als Echte Nederlander ongeschoold moet zijn en vooral onsamenhangende ongenuanceerde onzin moet produceren op een internet forum.

Dat blijken telkens de Echte Nederlanders te zijn.

Het is toch algemeen bekend dat De Echte Nederlanders hun eigen taal amper beheersen, geen flauw idee hebben van de Nederlandse Geschiedenis en Cultuur en dat je als Echte Nederlander ongeschoold moet zijn en vooral onsamenhangende ongenuanceerde onzin moet produceren op een internet forum.

Dat blijken telkens de Echte Nederlanders te zijn.

:roflol:

Who cares?

Mensen die dat soort dingen willen dragen hoef ik toch al geen contact mee. Zolang ze mij maar niet zo'n ding opdringen moeten ze alles lekker zelf weten, ik kan me er echt niet aan storen.

Vriend...of beter: toevallige passant in het leven, die helaas mijn pad kruis...

Je bent 19...en je bent verstandelijk gehandicapt. Dat geeft niet en kan je zeer waarschijnlijk niets aan doen,...maar ik zal het je dus op de nijntje pluis manier gaan uitleggen:

Ik woon al heel wat jaartjes langer in dit land. Ik ben nog nooit DE ECHTE NEDERLANDER tegengekomen. Ik denk dat jij uberhaupt niet weet wat de ECHTE NEDERLANDER dan wel niet is. Ik denk dat jij er geen idee van hebt wat Nederland tot Nederland maakt en ik denk dat je je nauwelijks bewust bent van de geschiedenis van dit stukje aarde en hoe dit land tot stand is gekomen en op basis van welke principes...

Anders zou je je realiseren dat jouw mening over wat een echte Nederlander is en of ik daar wel of niet onder val precies even relevant is al mijn mening dat jij een pure verspilling bent van zuurstof....compleet niets. Alhoewel die mening van mij op heel wat meer waarheid berust...

Dat in het algemeen....

Nu wat specifieker:

Voor mij persoonlijk is jouw mening inhoudelijk al gelijk aan de inhoud van een lintworm...

Dus verspil je moeite niet om me te proberen te overtuigen van je zielige pogingen om erbij te horen en jezelf te doen gelden. Wij kunnen er niets aan doen dat niemand om je geeft. Ik begrijp dat je aandacht tekort komt en een knuffeltje nodig hebt en heel misschien een aai over je bol...maar ik ben niet de aangewezen persoon daarvoor.

Dus zoek iemand anders...betaal er desnoods voor.

Veder...voor iemand die pretendeert dat hij " de echte Nederlander" is wil ik je adviseren om voortaan het woord jou met een "w" te schrijven als het om een eigendomsaanduiding gaat.

Een beetje flauw...want ik maak zelf vele spelfouten, sTfouten en grammaticale brainfarts en over het algemeen kan het me ook geen klap schelen...maar ja...ik pretendeer ook niet de "echte Nederlander" te zijn. En persoonlijk...maar dat ben ik...vind ik het behoorlijk triest dat iemand die dat wel doet nog niet eens de Nederlandse taal machtig is.

Ik lees geen stukken tekst meer van jullie en ga er niet meer mee in discussie, de maat is vol nu.

• Topic Starter Topic Starter
Disclaimer: het was geenszins mijn bedoeling om allochtonen te viseren in dit topic. Ik distantieer mij verder van alle mogelijke extreem-rechtse reacties en wijs er nogmaals op dat ik mijn pijlen alleen richt op bepaalde achterhaalde religieuze gewoonten die niet meer thuishoren in deze tijd en plaats.

sick

:mad:En binnenkort willen ze dat onze vrouwen ook zoiets dragen .Want dan nemen ze aanstoot aan bikini

• Topic Starter Topic Starter
:mad:En binnenkort willen ze dat onze vrouwen ook zoiets dragen .Want dan nemen ze aanstoot aan bikini
Dat is opnieuw een argument inderdaad.

Men wil de boerkini bij de moslima omdat men (de moslimman) anders in verleiding kan komen om vreemd te gaan. Althans ik heb begrepen dat dit de kern van de zaak is. Maar dat zou dan niet gelden voor Westerse vrouwen die ongelovig (islam) zijn (die nochtans ook mooi en verleidelijk kunnen zijn voor een allochtone, islamitische man).

Dit is zeer hypocriet natuurlijk. Het impliceerd bovendien heel wat zaken:

1. Blijkbaar willen deze moslimmannen niks te maken hebben met Westerse vrouwen, wat dan discriminatie en zelfs racisme kan genoemd worden. Dit bevestigd dan onmiddellijk mijn statement dat deze maatregel de sociale segregatie versterkt.

2. In het andere geval vinden zij het niet erg om verleid te worden door de vormen van een ongelovige vrouw, men kan zich dan afvragen waarom men het wel erg zou vinden als het gaat om een gelovige vrouw. Is de ongelovige vrouw nu het probleem, of het feit dat zij in verleiding kunnen komen?

3. Het lijkt erop dat aanhangers van de boerkini ed. wensen een eigen leefwereld te creëeren, waarin zij bepalen welke vrouwen hun schoonheid moeten verbergen en welke niet. Dit lijkt voornamelijk te gebeuren op basis van afkomst en huidskleur. Dit noemen we apartheid (of rassensegregatie).

4. Indien men echter op termijn vindt dat alle vrouwen hun schoonheid moeten verbergen, dan vervallen de pistes hierboven, maar bevestigd men dat de Westerse wetten en vrijheden ondergeschikt zijn aan de islamitische. In dat geval is het duidelijk dat zij vijandig gezind zijn en zich in geen geval wensen aan te passen aan Europese wetten en verdragen.

Kortom in elk geval rijd men zich hopeloos vast als het verbod op de burka en boerkini niet overal tot stand komt.

Hellend vlak-drogreden :roflol:
En op den duur zullen vrouwen ook verboden worden om te gaan zwemmen! En dan mogen ze zich niet ook meer wassen! Dan zullen ze even ferm stinken als sommige oud-christenen(Antonius) en zullen ze sterven in 'een geur van heiligheid'.

True story!

Het is volstrekt belachelijk.
Punt 1 is het puur sociale segregatie wat zich dan voortzet.
Punt 2: in kan mij niet inbeelden dat mensen dit zelf willen. Pure indoctrinatie en toepassing van achterlijke wetten.
Laat Nederland en andere landen hopelijk zo standvastig zijn om deze onzin niet toe te laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven