marjolein46
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m73
+1 hier kan ik me ook echt niet druk om maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar komen smurven toch vandaan ,wij komen uit een waterkraan

Het is volstrekt belachelijk.
Punt 1 is het puur sociale segregatie wat zich dan voortzet.
Punt 2: in kan mij niet inbeelden dat mensen dit zelf willen. Pure indoctrinatie en toepassing van achterlijke wetten.
Laat Nederland en andere landen hopelijk zo standvastig zijn om deze onzin niet toe te laten.
ik zou spontaan in de lach schieten

Klopt die bible belt gemeenschappen zijn al even verwerpelijk met hun bekrompen achterlijkheden. (halve contaminatie?)

ziet er achterlijk uit maar het houd die stank wel beetje binnen.
ziet er achterlijk uit maar het houd die stank wel beetje binnen.
Het is een ware schande dat zoiets mag op een beschaafd forum, of is dit forum toch niet zo beschaafd dat zo'n mannetje dergelijke racistische uitspraken ongestraft mag doen?
Het is een ware schande dat zoiets mag op een beschaafd forum, of is dit forum toch niet zo beschaafd dat zo'n mannetje dergelijke racistische uitspraken ongestraft mag doen?
blijkbaar is het geoorloofd om moslim te beledigen.Het is een ware schande dat zoiets mag op een beschaafd forum, of is dit forum toch niet zo beschaafd dat zo'n mannetje dergelijke racistische uitspraken ongestraft mag doen?

je moet eens een keertje je nek wassenracistisch? zijn boerka dragers een ras?
ik vind ze stinken![]()

je laat weer zien dat je helemaal geen verstand hebt van de islam, vrouwen bedekken zich aleen als ze naar buiten gaan,slimpievind je dat niet vies dan zo'n boerka dragen de hele dag? komt toch geen frisse lucht bij?![]()
je laat weer zien dat je helemaal geen verstand hebt van de islam, vrouwen bedekken zich aleen als ze naar buiten gaan,slimpie