MuscleMeat

Nieuws Nederlandse zwembaden moeten boerkini toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit gaat echt te ver die islamitesering overal.

Het is volstrekt belachelijk.
Punt 1 is het puur sociale segregatie wat zich dan voortzet.
Punt 2: in kan mij niet inbeelden dat mensen dit zelf willen. Pure indoctrinatie en toepassing van achterlijke wetten.
Laat Nederland en andere landen hopelijk zo standvastig zijn om deze onzin niet toe te laten.

Punt 1: de politiek doet alsof ze iedere vorm van segregatie tegen wil gaan, maar het gewone plebs, zowel autochtonen als allochtonen veroorzaken die segregatie zelf, om de simpele reden dat ze aan hun eigen levensstijl vast blijven hangen. Wat dat betreft ben ik het met je eens; kom je hier wonen, dan is het een vereiste dat je assimileert met de bevolking. Een boerkini vind ik dan nog niet eens een heel groot probleem. Erger wordt het wanneer vrouwelijke verloskundigen 's nachts uit hun bed gebeld moeten worden omdat streng gelovige moslims niet willen dat een mannelijke arts het klusje klaart.

Punt 2: indoctrinatie is van alle tijden en alle overtuigingen. Christelijke ouders laten hun dochters nu ook niet inenten tegen baarmoederhalskanker, omdat God dat verboden zou hebben. Ik denk dat er heel wat Christelijke ouders in de Bible belt hun kinderen graag zouden laten inenten, maar de sociale controle van de gelovige commune is belangrijker, en dáár gezichtsverlies oplopen is iets waar je niet op zit te wachten. Zo dus ook met boerkini's. Ik weet zeker dat een groot deel van die vrouwen ook weleens gewoon een bikini aan wil om vervolgens helemaal volgeblaft te worden in de kleedkamer door een of andere superdude, maar hoe vertel je dat in allahsnaam tegen de imam?

Klopt die bible belt gemeenschappen zijn al even verwerpelijk met hun bekrompen achterlijkheden. (halve contaminatie? :P)

:roflol:
kom op, sommige mensen maken van een mug een olifant.

ziet er achterlijk uit maar het houd die stank wel beetje binnen.

Het is een ware schande dat zoiets mag op een beschaafd forum, of is dit forum toch niet zo beschaafd dat zo'n mannetje dergelijke racistische uitspraken ongestraft mag doen?

Dbb beschaafd? Dit is het paradijs der bluffers waar iedereen 150kg+ squat, minstens 3 "wijven naait per weekend" en iedereen 45cm+ "guns" heeft.

Overigens lijkt het mij niks om in zo'n boerkini te zwemmen.

Het is een ware schande dat zoiets mag op een beschaafd forum, of is dit forum toch niet zo beschaafd dat zo'n mannetje dergelijke racistische uitspraken ongestraft mag doen?
blijkbaar is het geoorloofd om moslim te beledigen.

we leven ook in een omgekeerde wereld:(

wij ongelovige hebben het maar druk met al fanaten - tja , het is denk een kwestie van tijd , en dan dragen al onze vrouwen boerkin's of burkini's - ze pakken het gewoon handig aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven