MuscleMeat

Negative ervaring aas

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Heey bbers en juicers

Omdat ik in mijn omgeving nogal veel negative dingen.hoor omtrent aas gebruik hoe slecht en ongezond het wel niet voor je is vroeg ik mezelf toch eens af wie er nu negative ervaringen heeft met aas of die er iets aan overgehouden heeft (en niet aankomen met 5 kilo Haha)

Ik denk dat wanneer je je verstand gebruikt regelmatig bloedprikt en niet meer dat 1 a 2 kuurtjes doet per jaar het allemaal wel mee zal vallen en.ken.niemand met (wetende) schade op een ontsteking na (eigen schuld --> niet steriel gewerkt)

Nou graag jullie ervaringen of meegemaakte dingeb uit de omgeving/sportschool

De hele dag geil, pfff! Word er soms moe van.

standaard dingen eigenlijk
soms wat acne, extra haar.
hele dag moe haha

Ik ben toch wel een stuk knapper geworden vind ik

:roflol: kan ook makkelijk met zo'n rotkop :roflol:

Weet van 1 geval uit mijn regio waar het bijna fataal mee afgelopen is.
Verstand gebruiken en aandachtig naar je lichaam kijken/luisteren brengt je al een heel eind.

Weet van 1 geval uit mijn regio waar het bijna fataal mee afgelopen is.
Verstand gebruiken en aandachtig naar je lichaam kijken/luisteren brengt je al een heel eind.

vraag me dan toch af hoe je dat voor elkaar krijgt.
moet je het wel heel bont make volgens mij van 2 mltjes test en wat dbol
kan je nooit dood gaan lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
vraag me dan toch af hoe je dat voor elkaar krijgt.
moet je het wel heel bont make volgens mij van 2 mltjes test en wat dbol
kan je nooit dood gaan lijkt me.

Denk dat een gemiddelde juicer ook al snel meerbzet dat wat dbol en.2ml test maar toc hg al gauw op 4 a 6 ml p/w

Mack heeft misschien wat met Calyptus.

Ik heb heel erg stevig gekuurd het afgelopen jaar, 18 maanden.
Ik heb van sides ondervonden ;

meer haargroei
meer zweten

Dat is het, voor de rest niets. Ikzelf heb ook een leverafwijking en als ik winstrol neem is het op 80-100mg p/d. Lever trekt het wel hoor dat zie je aan de bloedtesten.
Cholesterol etc herstelt ook allemaal snel, alleen testosteron dat duurt iets langer.

OT: meer zweten en meer acne, klein beetje meer haargroei.

Op bloedonderzoeken geen noemenswaardige verschillen, cholesterol is altijd goed geweest.

veel last van maagzuur met anavar en wat duizelig

Maagzuur, haargroei, prostaat problemen.
maar dit allemaal tijdens de kuur, ben nu off, en geen last meer van.... alleen de haargroei dan. maar ach, lijk toch al op een zilverrug :D

OT: meer zweten en meer acne, klein beetje meer haargroei.

Op bloedonderzoeken geen noemenswaardige verschillen, cholesterol is altijd goed geweest.

Nog vergeten te melden: pijnlijke gewrichten door winstrol, pijnlijke injectiespot in kuit (winstrol ook) en vocht vasthouden incl. puffy nipples (test/deca).

Nog vergeten te melden: pijnlijke gewrichten door winstrol, pijnlijke injectiespot in kuit (winstrol ook) en vocht vasthouden incl. puffy nipples (test/deca).

yep ik ook vergeten te melden.

puffy nipples hier ook. spuitplek/littekenweefsel op rechterbil.

Terug
Naar boven