Nichko
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
Goed blog kerel! Ik ben ook wel benieuwd naar die fluff eigenlijk. Ik kan alleen zo snel bij bijv. Bodylab geen 100% Cassein vinden. Waar heb je t besteld?
Bedankt voor de reactie. Ik had gezien op leangains.com dat met sommige merken betere fluff te maken is dan met andere. Die ik heb (Optimum Nutrition) is besteld via: http://www.sportvoedingshop.nl/. Het was de volgende dag binnen, netjes emails gehad met bevestigingen enzo.
---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------
Goed bezig gast, mooie log om te lezen ook.. Ik zit qua fysiek erg in de buurt bij jouw.. Mijn vet% is nu een % of 14.. en ik ben nu ook bezig met cutten naar de 10%..
Presies hetzelfde, bij 15% voel ik me ook niet heel prettig.. Het punt is, we missen beide eigenlijk nog massa.. Maar dat gaan we voor deze zomer toch niet meer krijgen, dus dan maar wat droger.. in het najaar dan beuken en een kilo of 5 vvm erop plakken!
Succes.. Wat zijn je stats eigenlijk momenteel?
Hetzelfde schuitje. Wat je zegt is ook een beetje mijn gedachte. In die korte tijd voor de zomer zet ik toch maar weinig massa aan, dus dan maar lekker droog voor de zomer. Ben net als jij van plan om de winter wel te gaan knallen, maar dan wel echt cleanbulken. Als ik er nu in slaag om goed droog te worden wil ik dat wel blijven. Een beetje vetmassa aanzetten zal je uiteindelijk altijd wel houden denk ik zo. Ook jij succes!
Het is vrij hard gegaan. Weeg nu 85 -86 kg, vetpercentage weet ik (nog) niet. Even laten meten binnenkort, maar dat zal door mijn vader gebeuren die dat nooit vaker heeft gedaan. Met een korrel zout nemen dan maar het resultaat van de meting. Spiegel is toch het belangrijkste

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------
Ik zal dinsdag of woensdag het gemiddelde van mijn voeding van deze week eens posten, om een idee te geven van hoe mijn calorie-inname en macroverdeling zijn deze week. Als je de voedingsmiddelen wilt weten dan kun je altijd even kijken op http://nichko.valtaf.nl. Ik ben niet actief op het forum enzo, maar gebruik de site veel. Ik raad deze site dan ook aan. Is super om je voedingsmiddelen in te vullen. Kun je niet alleen goed je totale kcal inname bijhouden, maar ook je macroverdeling, je gewicht, je gewichtsverlies, lichaamsmetingen etc. Ik krijg wel af en toe reacties van mensen daar wat ik op die site doe, omdat ze me niet dik vinden