Nickname
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 23%
Na lang lezen op dit forum heb ik me toch maar eens geregistreerd.
Ik ben nu ongeveer een jaar aan het trainen met up's en down's, het doel van deze log is om ervoor te zorgen dat ik wat meer ga trainen en me dan ook aan me schema ga houden. En niet soms eens een keer naar de gym om de leuke oefeningen te gaan doen
.
Ik probeer ook al een jaar om me vet % naar beneden te krijgen maar meestal eet ik 1 week goed en dan weer 2 weken vet.
Kcals zit nu op 2000 en dit probeer ik dus ook zo te houden met schoon eten.
Training is een 5 daags split zodat ik alles lekker gespreid heb door de hele week en na elke KT doe ik een half uur cardio.
Maandag (benen)
Squat
Dumbbell lunges
Leg extension
Hip flexor
Kuiten
Abs
Dinsdag (borst)
Bench press
Incline dumbbell press
Dips
Fly's
Pec deck
Woensdag rust
Donderdag (rug)
Pulldowns
Seated rows
Dumbbell rows
Onderrug
Abs
Vrijdag (Schouders)
Side laterals
Rear laterals
Front laterals
Shoulder press
Shrugs
Zaterdag (armen)
Pushdown
Ez-curls
Hammer-curls
Kickbacks
Reverse barbell curls
Abs
Dit is ongeveer mijn trainingsschema, het kan per dag hier en daar wat verschillen omdat ik soms thuis en soms in de gym train.
Ik ben nu ongeveer een jaar aan het trainen met up's en down's, het doel van deze log is om ervoor te zorgen dat ik wat meer ga trainen en me dan ook aan me schema ga houden. En niet soms eens een keer naar de gym om de leuke oefeningen te gaan doen
.Ik probeer ook al een jaar om me vet % naar beneden te krijgen maar meestal eet ik 1 week goed en dan weer 2 weken vet.
Kcals zit nu op 2000 en dit probeer ik dus ook zo te houden met schoon eten.
Training is een 5 daags split zodat ik alles lekker gespreid heb door de hele week en na elke KT doe ik een half uur cardio.
Maandag (benen)
Squat
Dumbbell lunges
Leg extension
Hip flexor
Kuiten
Abs
Dinsdag (borst)
Bench press
Incline dumbbell press
Dips
Fly's
Pec deck
Woensdag rust
Donderdag (rug)
Pulldowns
Seated rows
Dumbbell rows
Onderrug
Abs
Vrijdag (Schouders)
Side laterals
Rear laterals
Front laterals
Shoulder press
Shrugs
Zaterdag (armen)
Pushdown
Ez-curls
Hammer-curls
Kickbacks
Reverse barbell curls
Abs
Dit is ongeveer mijn trainingsschema, het kan per dag hier en daar wat verschillen omdat ik soms thuis en soms in de gym train.
Laatst bewerkt: