XXL Nutrition

Nickyo's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ah, excuus. Samengevat: Probeer recht naar beneden te gaan terwijl je zwaartepunt houd op midden van je voet/hak. Je gaat nu naar voren leunen naar mate je naar beneden gaat. Wat kan helpen om dit te realiseren is om eerst/tegelijk je heupen naar achteren te werken (ipv eerst en alleen je knieën te buigen) alsof je op een mini krukje gaat zitten.

Op de huidige manier komt er heel veel druk op je knieën te staan waardoor het wachten is op blessure/overbelasting van je patellapees/knie.
Thanks voor de tips, ga het zondag gelijk proberen!

Weet niet hoe het werkt een topic aanmaken. Heb net een account aangemaakt. Sorry daar voor.

Bruh

Stronglifts 5x5 training 55

Squat
5x5 85g redelijk

Squat 85kg

Overhead press
5x5 40kg

Overhead press 40kg

Deadlift

1x5 125kg

Deadlift 125kg

Op- en/of aanmerkingen
Zou graag horen wat jullie van mijn techniek vinden op deze compound lifts. Alle kritiek is meer dan welkom en zal het dan de eerst volgende keer proberen
te verbeteren :)
@Sanca Magni zou je het bericht van heide040 nog willen verplaatsen?
Ik heb hem gevraagd om zijn comment te bewerken naar een "." maar dit kon hij niet?
Dus dan maar verplaatsen.

Laatst bewerkt:
Zou je je squat is van zijaanzicht kunnen filmen maar dan recht? Is je bar path duidelijker

Ohp ziet er prima uit iig! :)

Stronglifts 5x5 training 56

Squat
5x5 87,5kg

Bench
2x5 65kg
1x4 65kg
2x3 65kg

BOR
5x5 60kg

Op- en/of aanmerkingen
-

Laatst bewerkt:
Gewichtsmeting
Elke dag wordt 's ochtends na een toilet bezoek het gewicht gemeten.
Woensdags wordt het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen berekend.
Doel aankomen 0.2-0.3 kg/week.

Week 17 - 79,85kg - 2900kcal
Week 18 - 80,10kg - 2900kcal
Week 19 - 80,68kg - 2900kcal
Week 20 - 80,62kg - 2900kcal
Week 21 - 81,30kg - 3100kcal
Week 22 - 81,55kg - 3100kcal
Week 23 - 81,75kg - 3100kcal
Week 24 - 81,98kg - 3100kcal
Week 25 - 82,33kg - 3100kcal
Week 26 - 82,58kg - 3100kcal

Laatst bewerkt:
OHP ziet er echt wel gruwelijk uit met die grote schijven erop :)

Stronglifts 5x5 training 57

Squat
5x5 90kg redelijk

Overhead press
5x5 42,5kg

Deadlift

1x5 127,5kg

Op- en/of aanmerkingen
Met straps deadlifter is echt zoveel fijner :).

Laatst bewerkt:
Stronglifts 5x5 training 58

Squat
5x5 92,5kg

Bench
1x5 65kg
1x4 65kg
3x2 65kg

BOR
5x5 62,5kg

Op- en/of aanmerkingen
Wat een vlut training, squat ging al niet lekker, bench ging helemaal nergens over BOR wordt de uitvoering ook al een stuk minder van na mijn idee, althans het echte knijpen
voel ik niet meer in mijn rug. Op bench nu deload.. Elke training worden de reps minder, erg demotiverend. Ik heb nog wel een set erna gedaan met 60 kg. En dan is 5x geen enkel probleem. Bizar dat net die 5kg het ineens zoveel zwaarder maakt.
De app zegt ook nu bij bench met 1kg continue te verhogen, doen of? Ik begin vanaf 57,5 dus duurt een hele tijd voor ik weer bij 65 kg ben.
Hoor het graag!

Laatst bewerkt:
Training 58
Squat 5x5 92,5kg Moeilijk
Bench 5x5 65kg Gefaald 5/4/2/2/2 Heel veel reps minde dan vorige keer?? :mad:
BOR 5x5 62,5kg Moeilijk

Wat een vlut training, squat ging al niet lekker, bench ging helemaal nergens over BOR wordt de uitvoering ook al een stuk minder van na mijn idee, althans het echte knijpen
voel ik niet meer in mijn rug. Op bench nu deload.. Elke training worden de reps minder, erg demotiverend. Ik heb nog wel een set erna gedaan met 60 kg. En dan is 5x geen enkel probleem. Bizar dat net die 5kg het ineens zoveel zwaarder maakt.

De app zegt ook nu bij bench met 1kg continue te verhogen, doen of? Ik begin vanaf 57,5 dus duurt een hele tijd voor ik weer bij 65 kg ben..
Hoor het graag!
Een degelijk fysiek bouwen kost eenmaal tijd :p als je op deze manier niet meer zoveel plezier hebt kan je altijd een ander schema pakken

Een degelijk fysiek bouwen kost eenmaal tijd :p als je op deze manier niet meer zoveel plezier hebt kan je altijd een ander schema pakken
Misschien wel een optie om eens iets anders te doen inderdaad. Ik ben nu bijna 5 maand bezig met dit schema.
Denk je dat ik dit schema al wel voldoende heb "uitgemolken" dan?
SKruJBF

Laatst bewerkt:
Als je het demotiveerd, is het uitgemolken genoeg

Oke, ik wil dan misschien wel overstappen naar een ander schema opzicht. Gewoon om ook eens wat anders te doen.
Graag jullie mening. Ik wil namelijk wel gewoon efficiënt blijven trainen, uiteraard moet het ook leuk zijn maar ik wil graag zo efficiënt mogelijk naar mijn einddoel werken.

Ik kwam dit schema tegen: https://imgur.com/SKruJBF

Ook weer full body, grote compounds, alleen iets meer variatie met rep ranges. Wat denken jullie van dit schema?

Oke, ik wil dan misschien wel overstappen naar een ander schema opzicht. Gewoon om ook eens wat anders te doen.
Graag jullie mening. Ik wil namelijk wel gewoon efficiënt blijven trainen, uiteraard moet het ook leuk zijn maar ik wil graag zo efficiënt mogelijk naar mijn einddoel werken.

Ik kwam dit schema tegen: https://imgur.com/SKruJBF

Ook weer full body, grote compounds, alleen iets meer variatie met rep ranges. Wat denken jullie van dit schema?
Als je iedere training geen progressie meer kunt maken is een ander beginner programma kiezen niet de beste keuze.

Als je iedere training geen progressie meer kunt maken is een ander beginner programma kiezen niet de beste keuze.
Wat voor schema raad je mij aan?
Zelf heb ik het liefst full body dat ik om de dag of 3 keer per week kan doen. "
Combinatie van kracht en hypertrophy dagen.

Terug
Naar boven