AndroidHealthClinic

Nickyo's trainingslog

Adidas Power Perfect 2 is een beetje de meest gerespecteerde/standaard weightlifting shoe. Echter is die maar in één kleur te krijgen.

Kleur is dus beetje saai, maar heb nooit spijt gehad van de aankoop. Zitten goed.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik dan weightlifting schoenen ga aanschaffen. Moest toch nog nieuwe sportschoenen hebben
Weet je nog een goede winkel wat ook nog een beetje betaalbaar is? Ik heb al wel wat rondgekeken op internet, maar kan nergens echt vinden hoeveel mm/cm de hiel hoger is tov voorvoeten.
Heb zelf niet zulke schoenen en heb ook geen flauw idee wat goed is of niet :p misschien kan @natty87 je helpen

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou voor de Adidas Powerlift kiezen.

Geen idee, geen ervaring mee, zal wel prima zijn. Ik zie dat power perfect 2 overal nog maar beperkt leverbaar is, er is blijkbaar een power perfect 3, is alleen stuk duurder.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de adidas power perfect 3. Duurt helaas nog wel 2 weken ongeveer tot ze binnen zijn

Power perfect 3 heb ik ook. Prima schoen!

Yes, zijn hoger dan de schoenen die ik hier in dr sportschool zie. Merk je wel in je hams de eerste training(en). Denk aan kramp of snellere verzuring! Kan jr schema een beetje op afstellen misschien

Yes, zijn hoger dan de schoenen die ik hier in dr sportschool zie. Merk je wel in je hams de eerste training(en). Denk aan kramp of snellere verzuring! Kan jr schema een beetje op afstellen misschien
Tegen de tijd dat ik ze binnenkrijg zit ik ws in week 3 van MADCOW, dus moet wel snel wennen :p

Ga je wel voelen man, geloof me haha

Nee loopt niet perse. Maar dominantere hamstring/quad verhouding

Ik had er persoonlijk niet zo'n last van. Zal wel verschillen.

Madcow W2T2

Squat
5x47,5kg
5x57,5kg
5x70kg
5x70kg

Overheadpress
5x27,5kg
5x32,5kg
5x37,5kg
5x42,5kg

Deadlift
5x72,5kg
5x90kg
5x105kg
5x120kg

Op- en/of aanmerkingen
Dit keer de deadlift uitgevoerd met langzame negatieve en dit heb ik wel kunnen merken.
Helemaal naar de klote na die laatste set. Ben bang dat ik hier in verloop van het schema op ga falen maar goed zullen zien.
Doordat ik de bar liet droppen en altijd weinig reps doe natuurlijk verzuurde mijn spieren nooit, dat gebeurde nu dus wel. Na 4 reps kon ik eigenlijk niet meer, die 5e moest van heel ver
komen:p Misschien nog iets meer rust tussen set 3 en 4 de volgende keer.
Ik weet trouwens dat 2 workouts achter elkaar niet goed is, maar het is even niet anders aangezien woensdag onverwachts de sportschool dichtzat.

Laatst bewerkt:
Madcow W2T3

Squat
5x47,5kg
5x57,5kg
5x70kg
5x80kg
3x95kg
8x70kg

Bench
5x32,5kg
5x40kg
5x47,5kg
5x55kg
3x62,5kg
8x47,5kg

Row -
5x30kg
5x37,5kg
5x45kg
5x52,5kg
3x60kg
8x45kg

Op- en/of aanmerkingen
Kleine schijfjes onder mijn hakken helpen echt enorm!
Afgelopen vrijdag ben ik naar de volksfeesten hier in de buurt geweest, en heb van meerdere gehoord dat ik "zo breed" was geworden.
Nu snap ik dat sommige dat al snel vinden en je dat niet al te serieus moet nemen, maar blijkbaar groei ik dus al wel wat :D

Laatst bewerkt:
Madcow W2T3

Squat - redelijk/moeilijk Nu alle sets met kleine schijfjes onder mijn voeten gesquat. Echt zoveel fijner :D. Volgende training zal ik mezelf weer eens filmen,
heb het idee dat mijn vorm nu echt goed is.

5x47,5kg
5x57,5kg
5x70kg
5x80kg
3x95kg
8x70kg

Bench - redelijk
5x32,5kg
5x40kg
5x47,5kg
5x55kg
3x62,5kg
8x47,5kg

Row - redelijk
5x30kg
5x37,5kg
5x45kg
5x52,5kg
3x60kg
8x45kg

Afgelopen vrijdag ben ik naar de volksfeesten hier in de buurt geweest, en heb van meerdere gehoord dat ik "zo breed" was geworden.
Nu snap ik dat sommige dat al snel vinden en je dat niet al te serieus moet nemen, maar blijkbaar groei ik dus al wel wat :D
Die kleine opmerkingen zorgen juist voor motivatie

Terug
Naar boven