Deurbelz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 183
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf niet zulke schoenen en heb ook geen flauw idee wat goed is of nietIk denk dat ik dan weightlifting schoenen ga aanschaffen. Moest toch nog nieuwe sportschoenen hebben
Weet je nog een goede winkel wat ook nog een beetje betaalbaar is? Ik heb al wel wat rondgekeken op internet, maar kan nergens echt vinden hoeveel mm/cm de hiel hoger is tov voorvoeten.
misschien kan @natty87 je helpenDeze dus?Adidas Power Perfect 2 is een beetje de meest gerespecteerde/standaard weightlifting shoe. Echter is die maar in één kleur te krijgen.
Kleur is dus beetje saai, maar heb nooit spijt gehad van de aankoop. Zitten goed.
Deze dus?
https://www.ebay.com/itm/adidas-Pow...hash=item3fbf48cb09:m:m1h81tLXdjlBxN9Xch77low
Via ebay nog erg goedkoop te krijgen ook
Hebben ze allemaal grote voeten daar in de US ofzo. Ik zie alleen maar dit soort schoenmaten. Ik zelf heb schoenmaat 10US...Als je schoenmaat EU 48 , 49 , 50 of 51 hebt wel , anders zijn ze niet op voorraad
Nice, vind je de hielen hoog genoeg? Zodat het makkelijker wordt dieper te squatten?
Tegen de tijd dat ik ze binnenkrijg zit ik ws in week 3 van MADCOW, dus moet wel snel wennenYes, zijn hoger dan de schoenen die ik hier in dr sportschool zie. Merk je wel in je hams de eerste training(en). Denk aan kramp of snellere verzuring! Kan jr schema een beetje op afstellen misschien

Loopt het heel raar dan ofzo, omdat je met je hakken hoger staat? Als ik die foto's zie, ziet het er wel relaxt en normaal uit.
Misschien nog iets meer rust tussen set 3 en 4 de volgende keer.
Die kleine opmerkingen zorgen juist voor motivatieMadcow W2T3
Squat - redelijk/moeilijk Nu alle sets met kleine schijfjes onder mijn voeten gesquat. Echt zoveel fijner. Volgende training zal ik mezelf weer eens filmen,
heb het idee dat mijn vorm nu echt goed is.
5x47,5kg
5x57,5kg
5x70kg
5x80kg
3x95kg
8x70kg
Bench - redelijk
5x32,5kg
5x40kg
5x47,5kg
5x55kg
3x62,5kg
8x47,5kg
Row - redelijk
5x30kg
5x37,5kg
5x45kg
5x52,5kg
3x60kg
8x45kg
Afgelopen vrijdag ben ik naar de volksfeesten hier in de buurt geweest, en heb van meerdere gehoord dat ik "zo breed" was geworden.
Nu snap ik dat sommige dat al snel vinden en je dat niet al te serieus moet nemen, maar blijkbaar groei ik dus al wel wat![]()