- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
ProgressTijdens oefeningen begin ik af en toe vorm te zien...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ProgressTijdens oefeningen begin ik af en toe vorm te zien...

Had ik weer fouten geswypted?
Thnx
Uhm... Nope, altijd zo wit als een spook.Gebruik je nooit een bruiningscreme? Oogt het ook alweer heel anders.
Tnx
Ok, misschien moet ik deze even uitleggen. Dha en mijn huid was geen leuke combi (oedemen) dus eigenlijk nooit meer verder aan gedacht.
Ok, misschien moet ik deze even uitleggen. Dha en mijn huid was geen leuke combi (oedemen) dus eigenlijk nooit meer verder aan gedacht.
Zonnebank werd altijd afgeraden (huidkanker in familie).
En na bevallingen ben ik altijd paar jaar extreem geitenwollen sokken low tox geweest.
Maar... Je hebt me aan het denken gezet. Er zijn in al die jaren wellicht varianten gekomen door minder agressief zijn voor mijn allergie gevoelige huid en die wellicht ook vlekvrij dit lichte huidtype aankunnen. Ik ga eens op zoek ...
Ze vist toch niet naar complimentjes?
Zonnebank werd altijd afgeraden (huidkanker in familie).
En na bevallingen ben ik altijd paar jaar extreem geitenwollen sokken low tox geweest.
Maar... Je hebt me aan het denken gezet. Er zijn in al die jaren wellicht varianten gekomen die minder agressief zijn voor mijn allergie gevoelige huid en die wellicht ook vlekvrij dit lichte huidtype aankunnen. Ik ga eens op zoek ...
Volgens mij "mag" niemand dat in nl toch?
Als ik geen zelfbruiner opsmeer verblind ik de mensen ook met de weerkaatsing van m'n huid.

Chinese aunties would be jealous of usAls ik geen zelfbruiner opsmeer verblind ik de mensen ook met de weerkaatsing van m'n huid.
![]()
Ik weiger te zonnen of onder de zonnebank te kruipen, is mij de huidveroudering en het risico op kanker niet waard.![]()
Bondi Sands of Bali St Moriz.
Er mag wel meer niet. Paar prikjes ga je niet dood aan.
Ze wordt genoeg geprikt hoor eh eh ehEr mag wel meer niet. Paar prikjes ga je niet dood aan.

Voordeel van een acupuncturist als man 🤣
Ohh bedankt dat je dit verduidelijkt. Zou haast gaan denken dat jullie sex hadden. Bah.
Getver....sex 🤮Ohh bedankt dat je dit verduidelijkt. Zou haast gaan denken dat jullie sex hadden. Bah.