AndroidHealthClinic

Nielssie ook maar aan de feutaeus

Nielssie

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal.
Ik zal me eerst ff voorstellen.
Ik ben Niels, kijk hier al een maandje mee op t forum, al veel geleerd:)
Ben nu ongeveer 2 maanden bezig met trainen in de sportschool (3-4x p/week full-body)
Daarvoor was maar een mager mannetje vond ik, moest wat aan gebeurden dus.
eerst een maandje aangekloot met een dumbbell thuis en wat push-ups, maar dat mocht niet echt baten.
Dan maar een abbo bij de sportschool.

Zo zag ik eruit voordat ik begon met de sportschool.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
65kg bij 1.76

Vanaf begin van sportschool natuurlijk meteen gaan bulken als een beest, nog steeds bezig.
Na 2 maanden dus ff wat progressiefoto's, zo snel omdat ik toch wel vind dat ik aardig wat progressie maak.

front relaxed

[superdude-mode-on]
[superdude-mode-off]

achterkant

voorkant

en tot slot, de beentjes

Stats zijn nu;

1.76
74(update 15/10; 77kg)

BP: 2 x 85
SQ: 5 x 100(smith)
DL: helaas pas mee begonnen dus ben nog ff aan het opstarten, doe nu setjes met 60-70kg.

Hoop nog veel te leren hier en zsm meer progressie te boeken.

Mvg

Netjes man, 9 kilo progressie in 2 maanden. En vetpercentage ziet er niet veel hoger uit ofzo. Wat was je benchpress voor deze 2 maanden?

Netjes! Zo te zien heb je veel spiermassa bij en niet te veel vet, heb je cardio ook nog gedaan en hoeveel kcal ongeveer boven je behoefte?

Succes ermee, ziet er goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de complimenten beesten,
Mn bench was toen ik begon rond de 50-55kg gok ik.
Cardio doe ik niet aan, alleen een warming up op de loopband/fiets van 10 minuten.(wil wel gaan beginnen met cardio).
Hoeveel kcal ik boven m'n onderhoud zit heb ik echt geen idee van, weet niet eens wat mn onderhoud is, ik eet om de 2 uur gewoon redelijk wat, 4 boterhammen met pindakaas for example, en 500gr kwark voor het slapen gaan.

2maand trainen, 74 kilo, zulke benen.. en dan 5x100 squaten?
maak eens filmpje

waarom heeft iedereen toch monster aanleg :mad:

Krijgen we dat gezeik hier ook al?
Ga je tijd eens beter gebruiken dmv trainen ipv. aan andermans prestaties te twijfelen.
Ik zal t er maar snel bij zetten, het was in een smith machine.

*zucht*

2maand trainen, 74 kilo, zulke benen.. en dan 5x100 squaten?
maak eens filmpje

waarom heeft iedereen toch monster aanleg :mad:

Ja inderdaad, je groeit echt goed...

edit: nee ik twijfel niet aan je prestatie, kijk alleen vol bewondering naar je aanleg.

Ben zelf ook wel postitief verrast door mn aanleg, aangezien ik tot mn 14e ondergewicht had/erg mager was.
Sinds de puberteit gaat het opeens erg snel.

je had ook gewoon een heel erg goede basis om mee te beginnen. Denk dat menig ecto die al maanden traint jaloers is op jou start fysiek.

ga zo verder, maar je kan beter los benchen/squatten dan in de smith

@nightwarrior, spreek het eens uit haha.

@ baksteen, ik denk dat ik idd wel een beetje geluk heb gehad ja.
Benchen doe ik zowieso los, alleen ik wist nooit hoe je bij onze sportschool goed kon squatten los, ivm barbell etc, maar ik zag deze week iemand squatten met de bar van de bench, dus dat ga ik zsm proberen.

nou dat is ook niet heel handig... vraag me af hoe je de stang dan goed & veilig in je nek krijgt. Je moet eigenlijk een gym met power of squat rack hebben

Ik heb het uitgesproken en kom nog niet verder...:s

Reck hebben we dus niet hier, maar die gast deed het heel handig, hij ging op de bench zitten met de bank tussen zn benen en zn rug tegen de bar aan en dan kan je hem er zo opleggen zegmaar.

@nightwarrior: feuteus = foto's

Incline benchrack hebben we ook niet, maar lees mn post maar.

moet je dan niet een heel stuk over de bench heen manouvreren om de bench tussen je benen vandaan te krijgen?

Ik heb t nog niet zelf geprobeerd, alleen gezien, maar het zag er best smooth uit, zo i'll give it a go.

Goede basis, zo te zien heb je ook aardig goede aanleg.. ga zo door zou ik zeggen!

Terug
Naar boven