Dako
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vroeg me trouwens af, maakt t verschil of je nou vanaf 10 uur savonds slaapt tot de voldende ochtend 9 uur bvb, of dat je van 12 uur savonds slaapt tot de volgende dag 11 uur(en wel tot 12 uur savonds gewoon doorgaan met eten)?

Die zijn meestal veel grondiger. En als je niet opstaat om 9uur dan mis je toch die belangrijke ochtend maaltijd. 
Tuurlijk maakt dat verschil , ten 1ste al de uren voor 12u tellen dubbelDie zijn meestal veel grondiger. En als je niet opstaat om 9uur dan mis je toch die belangrijke ochtend maaltijd.
Ontopic : Prachtig kerel , goede progressie , gewoon doorgaan![]()
Je kunt ook gewoon om een uur of 7 opstaan, ontbijten en dan weer terug in je bedje duiken. Doe ik ook vaak als het zo uitkomtdat dacht ik ook, dan is mn ontbijt om 12 uur etc.
Dats nmlk wel ongeveer mn schema deze vakantie![]()
Erg handig.
'Tuurlijk maakt dat verschil , ten 1ste al de uren voor 12u tellen dubbelDie zijn meestal veel grondiger. En als je niet opstaat om 9uur dan mis je toch die belangrijke ochtend maaltijd.
Ontopic : Prachtig kerel , goede progressie , gewoon doorgaan![]()
2maand trainen, 74 kilo, zulke benen.. en dan 5x100 squaten?
maak eens filmpje
waarom heeft iedereen toch monster aanleg![]()