indigojup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, ik heb nu wel redelijk wat vet opgebouwd, zodanig dat mn definitie deels verloren gaat, maar ik heb geen zin om te gaan cutten omdat ik nog lang niet genoeg spiermassa heb.
Wat zal ik doen, niet heel veel boven onderhoud gaan zitten en geen vette dingen meer eten(junk) en gaan cardio'en icm KT?
Dat mn VP maar langzaam naar beneden gaat maakt me niet uit, ik wil gewoon nog steeds verder gaan met spier opbouw zonder dat er vet bij komt.
Oke, ik heb nu wel redelijk wat vet opgebouwd, zodanig dat mn definitie deels verloren gaat, maar ik heb geen zin om te gaan cutten omdat ik nog lang niet genoeg spiermassa heb.
Wat zal ik doen, niet heel veel boven onderhoud gaan zitten en geen vette dingen meer eten(junk) en gaan cardio'en icm KT?
Dat mn VP maar langzaam naar beneden gaat maakt me niet uit, ik wil gewoon nog steeds verder gaan met spier opbouw zonder dat er vet bij komt.

Je kunt ook gewoon om een uur of 7 opstaan, ontbijten en dan weer terug in je bedje duiken. Doe ik ook vaak als het zo uitkomtErg handig.
Tuurlijk maakt dat verschil , ten 1ste al de uren voor 12u tellen dubbelDie zijn meestal veel grondiger. )
ik zie hier echt maar dan ook echt geen 75 kilo met jou lengte....
EDIT:
Sorry laatste fotos niet gezien!
Lijkt er al meer op!
Keep up the work!