XXL Nutrition

Nielzy progressie pics

Mooie progressie!

Man, ik zou graag een weekje jou zijn... Alles vreten en drinken wat los zit en nooit moeten vrezen voor wat te veel vet :eetmug:

goed uitkijken met dat cheaten bij je deadlift! Beter zorg je voor een pefecte houding voordat je de gewichten gaat opschroeven, denk om je rug! Rug een beetje hol houden, en begin uit je benen tillen, gewicht in een rechte lijn omhoog laten gaan, op t einde bovenaan je schouders naar achter trekken.

• Topic Starter Topic Starter
Ikzelf vind de progressie van de laatste 2 maand wat pover. Aangezien ik nog steeds maar 53 woog moest het toch mogelijk zijn om meer bij te komen. Er is wel alweer 5 kg bij alleen vind ik niet dat dit eraan te zien is (ofwel vertekenden de eerste foto's).

Kracht blijft wel sterk toenemen: ik ging op de chestpress bv van 5x 55kg naar 5x 70kg

2 maand is natuurlijk ook niet echt de geschikte tijdsduur om echt progressie te zien, daarom post ik mijn volgende update rond maart-april.

Gtz, Niels

Al een mooie vooruitgang.
Blijven trainen en gedult hebben ;)

Zelfde verhaal als ik lijkt wel. Ik begon op 47 kg met een lengte van 1.69.

Wat voor mij het beste werkte was Billstar 5 x 5. Focus je op compound oefeningen!

Verder is een dieet van 3500-4000 kcal aan te raden.

Zelfde verhaal als ik lijkt wel. Ik begon op 47 kg met een lengte van 1.69.

Wat voor mij het beste werkte was Billstar 5 x 5. Focus je op compound oefeningen!

Verder is een dieet van 3500-4000 kcal aan te raden.

nja tot nu toe trainde ik gewoon mee met vrienden die al enige tijd fitnessen. Aangezien zij praktisch enkel machine-oefeningen doen (behalve benchpress), deed ik dit ook. maar zijn machinaoefeningen dan zo "slecht", want ook hiermee moet toch resultaat te behalen zijn lijkt me.

Verder ben ik natuurlijk steeds bereid te starten met compound oefeningen

Btw: ik train steeds 3 sets van 10 reps en ik zorg ervoor dat ik bij de 3de set op mn maximum zit (dus de 3de set is soms maar 5 reps)..

Laatst bewerkt:
Sommige machineoefeningen zijn niet slecht en kunnen een goede aanvulling zijn op je schema. Ze zijn echter niet onmisbaar! Compounds zijn dit wel (voor de serieuzere aanpak)!

@ Ryu

ik kan blijkbaar geen PM's sturen omdat ik nog niet meer dan 15 berichten plaatste ???

enige hulp hierbij gevraagd

Niels

probleem opgelost :)

Laatst bewerkt:
Goed bezig! Vooral blijven doorgaan met eten en trainen....genoeg slapen en rusten tussendoor, dan komen de kiloos vanzelf!

He Nielzy,

Voor je gewicht heb je al een mooie piek op je biceps...

Nu nog 10 / 15 kilo (natural) erbij en je herkent jezelf niet meer..;)

Veel succes.

Groet

Bart

ik zou wat meer kcal innemen

2800kcal bulkschema? C'mon, eat more!

Mooie progressie en zo te zien begin je wat in de sport te "rollen"...
Nu vraag ik mij toch af hoe mensen in 2maand gains make van BP 55kg naar 70kg. Bij mij ging het toch nooit zo snel??? . Laat staan zonder creatine of andere producten en al zeker gezien je gewicht/lichaamsbouw. In ieder geval wel netjes als je zo'n grootte sprongen maakt :eek: kan ik alleen maar beamen!

Mooie progressie en zo te zien begin je wat in de sport te "rollen"...
Nu vraag ik mij toch af hoe mensen in 2maand gains make van BP 55kg naar 70kg. Bij mij ging het toch nooit zo snel??? . Laat staan zonder creatine of andere producten en al zeker gezien je gewicht/lichaamsbouw. In ieder geval wel netjes als je zo'n grootte sprongen maakt :eek: kan ik alleen maar beamen!

Nja ik ga ook sneller vooruit dan vrienden van me met wie ik train. Ik kan er natuurlijk alleen maar gelukkig om zijn...

O ja het is wel chestpress (machine) en geen benchpress waarop ik 70 kg neem.:o

Idd, langzaam opbouwen.

Ik ga zelf voor de 'makkelijke' kcals. In de zin van makkelijk bereiden en meenemen.

Ontbijtkoek, musli, brinta, kwark, melk, chocomelk, volkoren crackers of volkoren brood. 3 Mammoth 2500 shakes per dag en dan volstampen met bananen, 100gr brinta en 700ml melk.

1 shake = goed voor 2k kcal en binnen 2 minuten naar binnen:cool:

Terug
Naar boven