XXL Nutrition

Nielzy progressie pics

Idd, langzaam opbouwen.

Ik ga zelf voor de 'makkelijke' kcals. In de zin van makkelijk bereiden en meenemen.

Ontbijtkoek, musli, brinta, kwark, melk, chocomelk, volkoren crackers of volkoren brood. 3 Mammoth 2500 shakes per dag en dan volstampen met bananen, 100gr brinta en 700ml melk.

1 shake = goed voor 2k kcal en binnen 2 minuten naar binnen:cool:

3 mammoth shakes per dag? :rolleyes:
ik kocht toen ik 53 woog 'turbo mass gainer' en nam het 2x per dag (bij ontbijt en na training)

gevolg? ik ging snel naar 59 met een goeie toename in kracht (shakes bevatten ook creatine), toen de pot opwas terug naar 56kg met een afname van kracht. Ik was bijna weer waar ik begonnen was. Wat een klotegevoel.

Vanaf nu geen gainers meer, ik moet gwn meer eten ipv al die nutteloze suikers naar binnen te kappen. Heb men lesje wel geleerd met die brol.

• Topic Starter Topic Starter
Heb er net nieuwe pics van mn rug opgezet. Deze train ik helaas op dit moment nog maar 3 maanden omdak de rug vroeger niet zo belangrijk vond.

Ik heb ook ff alle pics kleiner gezet om makkelijker te kunnen vergelijken

Ziet er in orde uit hoor.. begin zit er al.. heel versgil met eerst
XD

Hardcore beest !

blijkbaar

en wat is dat nu voor een post
als je commentaar geeft doe het dan op de al dan niet zichtbare progressie.

of zwijg anders gwn

-------------------------------
Reageer maar wat jullie willen.

Gtz, Niels
-------------------------------

Okej....

Gewoon door zetten je zal het u binnen een jaar zeker niet beklagen

Update 62kg nu:

2urwbiw.jpg

iemand nog tips? oefeningen ed. om rug te verbeteren, verbreden

Gtz

Deadliften, BOR, pull-ups

Echt een heel knappe vooruitgang. Maakt ook zeker een enorm verschil in het dagelijkse leven?

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Heb er net nieuwe pics van mn rug opgezet. Deze train ik helaas op dit moment nog maar 3 maanden omdak de rug vroeger niet zo belangrijk vond.

Je traint je benen toch?!

Deadliften, BOR, pull-ups

Echt een heel knappe vooruitgang. Maakt ook zeker een enorm verschil in het dagelijkse leven?

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Je traint je benen toch?!

ja maakt idd een enorm verschil uit in het dagelijks leven, het was dan ook mijn doel om er gewoon zo normaal mogelijk uit te zien
als je zo mager bent als ik was, heb je wel eens het gevoel dat je aangekeken wordt op straat, zwembad ... gelukkig is dit gevoel nu volledig verdwenen

en benen goh ja..
zoals denk ik bijna elke beginner was ik tot nu enkel gefocused bezig op mijn upperbody, die nu wel sterk uit verhouding aan het gaan is tov benen

ik ga dus nu beginnen squatten, legpressen, .. om alles weer in evenwicht te brengen

Hey,

Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Ik kom van 48 kg, ik zit nu ook precies op 62kg.

Mooie vooruitgang zeker in zulke korte tijd, ik train bodybuilder dan nog wel maar 6 maanden maar hiervoor heb ik al 1,5 jaar bezig geweest om een basis te leggen.

Je kunt het zeker goed zien. Het is zeker wel fijn om van extreem mager naar normaal postuur/best gespierd te gaan, dat vond ik ook.

cheaten bij deadlift?? pasop voor het rugje zou ik zeggen dan.

iedereen heeft het natuurlijk al gezegd maar: ETEN ETEN ETEN... ^^

17 kilo in 14 maanden, is heel goed man :) als je de komende 14 maanden er weer 17 pakt, ben je goed op weg ;)

yo jongens ik heb een probleempje

de laatste 3-4 weken neemt kracht af op bepaalde oefeningen
(3 weken geleden deed ik bv op de chest press met gemak 8 reps 85kg, nu lukt 8 reps 80 kg maar met moeite meer)

ik ben ongeveer 5 weken geleden gestart met creatine van maxx essentials en vraag me nu af of het hiermee iets te maken kan hebben

ik heb deze ceatine sinds 5 weken non stop gebruikt (2 pillen voor de training, 3x per week) aangezien het kre-alkaline is en er dus geen laadfase nodig is, leek het mij wel mogelijk deze creatine te gebruiken tot de pot leeg is?

ik post dit omdat ik het maar raar vind om tijdens creatine gebruik kracht te verliezen? ( ik kwam de eerste 2 weken wel wat bij in kracht)

iemand een idee om dit krachtverlies te verhelpen dit is echt een klotegevoel

17 kilo in iets meer dan een jaar is niet slecht ! al moet dat ook wel natuurlijk met zo'n laag start gewicht. goed bezig in ieder geval :D Lekker hard blijven knallen en hopen dat die kilo's blijven komen !

Update: 10/04/10: 65kg

2dhfw5u.jpg

alovvc.jpg

xncjd5.jpg

poseren kan ik niet ;)

armomtrek 33cm pff ...

netjes, denk dat je lats nog veel breder kunnen, meer Rows (Yates, standaard BOR, Pendlay, zoek het maar uit;))! Deadlifts doe je al neem ik aan?

p.s. nette progressie als ik kijk naar je before pic

Terug
Naar boven