Fitness Seller

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Bezoekers in dit topic

Drankjes zien er leuk uit, Mr. Romanticus.
Surinaams is ook goed. :eating:

Sterk hoor, zelfs mijn dates pakken ze nog zwaarder. :trollface:
:jk:
Het zal me een zorg zijn hoe zwaar andere hun raises pakken ;) Ik zie die oefeningen door velen als idioten uitgevoerd worden, dus bewandel lekker mijn eigen pad.

Dat gerecht gaan we voor het eerst maken, ben zeer benieuwd!

Mooi hè die hartjes:heart:
 
Zo, moet je 28taP iets vertellen?
Al mijn dates die ik heb. Dat er maar één is, verandert daar niets aan. Ik ben open geweest en heb eerlijk verteld dat ik ooit een keer eerder (8 jaar geleden) met iemand gedatet heb, maar dat werd niets. :roflol:
 
Het zal me een zorg zijn hoe zwaar andere hun raises pakken ;) Ik zie die oefeningen door velen als idioten uitgevoerd worden, dus bewandel lekker mijn eigen pad.

Dat gerecht gaan we voor het eerst maken, ben zeer benieuwd!

Mooi hè die hartjes:heart:
Mee eens. Als ik side raises met straight arms pak, ga ik ook stuk met 7 kg. Dan zie ik skinny ecto's kijken met zo'n blik van: 'wat loop je nou moeilijk te doen met die baby-DB's'.:P
 
Ik kom je log even opleuken met een foto van een stukje van de chocolade-kokos-pecantaart die ik gisteren heb gebakken.

wp_20190623_22_09_35_pro-jpg.jpg


Zo, doei! :wave2:
 
Al mijn dates die ik heb. Dat er maar één is, verandert daar niets aan. Ik ben open geweest en heb eerlijk verteld dat ik ooit een keer eerder (8 jaar geleden) met iemand gedatet heb, maar dat werd niets. :roflol:
:eek!:
Mee eens. Als ik side raises met straight arms pak, ga ik ook stuk met 7 kg. Dan zie ik skinny ecto's kijken met zo'n blik van: 'wat loop je nou moeilijk te doen met die baby-DB's'.:P
Uhu..ik heb ook weleens de vraag gekregen hoe ik er zo uit kon zien met die lage gewichten..

Ik kom je log even opleuken met een foto van een stukje van de chocolade-kokos-pecantaart die ik gisteren heb gebakken.

Bekijk bijlage 458760

Zo, doei! :wave2:
Kom je ook een stukje brengen? Iedereen wil toch dat ik mijn cut verknal?

Dat dus!:heart:

Update qua stats..hoewel de laatste meting van gister was. Foto van vanmorgen..

Stats na 10 dagen:
Lengte: 1.80 meter (gelijk gebleven:rolleyes:)
Startgewicht: ~80kg (-3kg)
Taille (smalste punt): 74cm (-2cm)

En het vergelijk..

64877183_2835805856493044_9215551897841172480_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


In b4: Je hebt een zonnebril gegained:cool:
 
Borst is ook aanzienlijk verbeterd:1e:
 
Kittig hoesje Marv ... :cool:

Zonnebril gegaind en trouwring gecut :p
Wahaha..nu je het zegt. Draag mijn trouwring ook niet dagelijks. Met sporten niet fijn, maar ben ehm vanmorgen vergeten..

Tja, dat hoesje..zo ben ik zullen we maar zeggen:o

Borst is ook aanzienlijk verbeterd:1e:
Stuk minder fluffy inderdaad
 
:roflol: je collega's schrikken zich dood als ze plotseling binnenlopen .....
 
:roflol: je collega's schrikken zich dood als ze plotseling binnenlopen .....
Dit doe ik dan ook enkel laat op de dag..of aan het begin..:roflol: Super awkward om daarmee 'betrapt' te worden
 
Tja, dan ga je eerder naar huis..

Badje in de tuin..strawberry-mojito en een malibu-cola zero verder.. :zuip:

#kutleven #cutleven
 
Moraal van het verhaal: langer werken op warme zomerdagen :p
Het was 28 graden op kantoor...en 30a31 graden op het laboratorium ..
En dan moet je op het lab ook nog verplicht een labjas, lange broek en dichte schoenen aan..

..dan zit ik liever te zuipen in de tuin

Deze week wordt zowieso drama:

Morgen uit eten bij Miyagi & Jones in Utrecht
Woensdag komt mijn schoonzusjes eten e.d
Donderdag waarschijnlijk Scheveningen (lees: geen prep)
En dan is het alweer bijna weekend:marvin:
 
30a31 graden op het laboratorium

Dat geeft zoveel afwijkende resultaten dat je net zo goed niet hoeft te werken. :p

Die vlieger gaat bij ons ook niet op, gelukkig hebben wij chemicaliën waar niet mee gewerkt mag worden boven de 25°C.
 
Wahaha..nu je het zegt. Draag mijn trouwring ook niet dagelijks. Met sporten niet fijn, maar ben ehm vanmorgen vergeten..

Tja, dat hoesje..zo ben ik zullen we maar zeggen:o

Stuk minder fluffy inderdaad

Heb precies hetzelfde met mijn trouwring. Bij het sporten doe ik 'm af, want dat traint niet lekker. Vervolgens vergeet ik hem weer om te doen en dan heb ik hem soms wel een paar dagen niet om! :o

Het was 28 graden op kantoor...en 30a31 graden op het laboratorium ..
En dan moet je op het lab ook nog verplicht een labjas, lange broek en dichte schoenen aan..

..dan zit ik liever te zuipen in de tuin

Deze week wordt zowieso drama:

Morgen uit eten bij Miyagi & Jones in Utrecht
Woensdag komt mijn schoonzusjes eten e.d
Donderdag waarschijnlijk Scheveningen (lees: geen prep)
En dan is het alweer bijna weekend:marvin:

:roflol: Schitterend! Hoe je het wendt of keert, uiteindelijk sta je er gewoon prima bij en heb je een mooie balans met het leven buiten de gym! :thumbup:
 
Heb precies hetzelfde met mijn trouwring. Bij het sporten doe ik 'm af, want dat traint niet lekker. Vervolgens vergeet ik hem weer om te doen en dan heb ik hem soms wel een paar dagen niet om! :o



:roflol: Schitterend! Hoe je het wendt of keert, uiteindelijk sta je er gewoon prima bij en heb je een mooie balans met het leven buiten de gym! :thumbup:
Dit helemaal. Ik vind dat Skatermarvin er in slaagt om een fijn evenwicht te vinden tussen being fit (sport) en being happy in life (lekker eten, leuke uitjes en genieten van het leven tout court)
 
Dat geeft zoveel afwijkende resultaten dat je net zo goed niet hoeft te werken. :p

Die vlieger gaat bij ons ook niet op, gelukkig hebben wij chemicaliën waar niet mee gewerkt mag worden boven de 25°C.
Dat is bij ons uiteraard ook het geval. Behoorlijk wat analyses zijn opgezet bij 20-25°C. DE resultaten gaan enorm afwijken wanneer we bij hogere temperatuur analyseren.

Daartoe doen we sommige analyses dus niet of in 1 van onze kleinere labjes (waar de airco wel afdoende is). Vandaag mochten we daarom bij uitzondering om 5:45uur al beginnen..:o
Heb precies hetzelfde met mijn trouwring. Bij het sporten doe ik 'm af, want dat traint niet lekker. Vervolgens vergeet ik hem weer om te doen en dan heb ik hem soms wel een paar dagen niet om! :o

:roflol: Schitterend! Hoe je het wendt of keert, uiteindelijk sta je er gewoon prima bij en heb je een mooie balans met het leven buiten de gym! :thumbup:
Mijn vrouw haar trouwring is eigenlijk te strak, dus die draagt hem helemaal nauwelijks. En ach..wat maakt het ook uit ;)

Ik moet wel uitkijken dat weken als dit niet uit de klauwen lopen, want dan gaat mijn shape ook weer achteruit. Maar denk dat ik mijn 'eetstoornis' goed onder control heb:roflol:
You little tease! :p
Hahaha, ik reken het goed:marvin:
Dit helemaal. Ik vind dat Skatermarvin er in slaagt om een fijn evenwicht te vinden tussen being fit (sport) en being happy in life (lekker eten, leuke uitjes en genieten van het leven tout court)
Vind ik zelf ook.

Vandaag dus nog een rustdag en ook geen cardio. Mijn knieen zeurde gister een stuk minder, dus dat is fijn.

Morgen combineer ik denk een lichte legday met pull. Hopelijk komen mijn sleeves vandaag al binnen..

Nog even een Do I even lift foto van gisteren. Altijd fijn die foto's zonder dat ik flex:roflol:

65316024_2838034636270166_5588727877823627264_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


65571096_2838034699603493_518158641434460160_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


En de planning qua voeding. Voor uit eten maar 1500kcals neergezet en overdag low/zero carb:woot:

Voeding, dinsdag 25-06-2019:
6:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra violet:heart:
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:00 Uit eten, Miyagi & Jones* (~1500kcals)

~2350kcals, E/K/V = 230g (39%) / 150g (26%) / 90g (35%)

* https://www.miyagiandjones.nl/wp-content/uploads/2019/02/Miyagi-Utrecht-Menukaart.pdf
 
Back
Naar boven