Snoep of soep?Lekker soepje met een bolletje en koud bierthe erbij is opzich goed te doen met dit weer.nu heb ik wel zin in snoep.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snoep of soep?Lekker soepje met een bolletje en koud bierthe erbij is opzich goed te doen met dit weer.nu heb ik wel zin in snoep.
![]()
Zo..had ik dat laatste ook maar! Er is niks wat mijn eetlust remt
3 gram speed misschien![]()
hahahaDie link leg ik even nietLekker soepje met een bolletje en koud bierthe erbij is opzich goed te doen met dit weer.nu heb ik wel zin in snoep.
![]()

Dat dus...

De rest kun je prima mee eten..

Ben het inmiddels wel gewend. Moet wel zeggen dat IT issues en de warmte me wel opbreken. Ben op werk 8 uur per dag chaggo/boos.Hoe kan je dat toch volhouden zo weinig kcals.
Als ik onder de 2200 ga moet ik al stackers met de soeplepel eten om mij vooruit te branden.
)
) ss Bw+15kg: 12
) ss Dropset: Bw+20-15-10kg: 5, 7, 8 (pff
)
)
)
) ss 45kg: 12, 12 (prima TUT & MMC)
)
(Meeeh!
)Heb je toevallig aan de binnenkant van de knieschijf last.? Ben hier ook tijdje mee aan het sukkelen. Hoort t soms tijdens fietsen gewoon kraken.Ben het inmiddels wel gewend. Moet wel zeggen dat IT issues en de warmte me wel opbreken. Ben op werk 8 uur per dag chaggo/boos.
Ervaar de laatste tijd ook stress, wat dan ook weer mijn herstel in de weg zit.
De training..die geen naam mag hebben..van vanmiddag
Pull & wat andere onzin:
Reverse grip pulldown ss Hyper extensions (glutes focus):
33kg: 15 (warmup) ss Bw: 20 (easy sqeezy)
40kg: 15 (easy) ss Bw+10kg: 15 (controlled/sqeez on top)
54kg: 15 (hoppa) ss Bw+15kg: 12
61kg: 10 (top MMC) ss Dropset: Bw+20-15-10kg: 5, 7, 8 (pff
)
Dropset: 75-68-61-54kg: 3, 5, 6, 8 (op=op)
Pulldown:
54kg: 10 (1f.), 10 (2f.), 9 (2f.)
Cable row (V-handle):
40kg: 15
47kg: 12 (2 licht forced)
54kg: 12 (2f.)
61kg: 10 (kortere TUT)
Abduction ss Machine calfraise:
25kg: 25 (sqeez & hold) ss 25kg: 20 (easy)
35kg: 15 ss 35kg: 15
45kg: 12 (2f.), 12 (2f.) ss 45kg: 12, 12 (prima TUT & MMC)
En ja hoor, nu weer TE-RING last van mijn knieen!
Incline dumbbell curl (alternate):
6kg: 18
10kg: 15, 12, 12 (2f.)
Seated hammer curl (alternate):
10kg: 15, 15
Rating:(Meeeh!
)
Nee, meer boven mijn knieschijf. Bij de aanhechting van mijn vastus medialis (geloof ik)Heb je toevallig aan de binnenkant van de knieschijf last.? Ben hier ook tijdje mee aan het sukkelen. Hoort t soms tijdens fietsen gewoon kraken.
Als je die bij elkaar optelt is 1+1=3 beetje als met AAS en GH, maar dan zonder resultaat 
Stress is zeker kut! Dat laatste is natuurlijk wel weer waar!Stress is kut, ziet het er naar uit dat dat minder wordt binnenkort? Stress tijdens cutten is helemaal naar, dan zit alles tegen..
Beter een training die geen naam mag hebben dan geen training![]()
true, true. Het is een combinatie van factoren:Waar heb je eigenlijk stress van @Skatermarvin ? Stress is katabool, stress is een sluipmoordenaar.. Nog meer dan al die pre workouts van jeAls je die bij elkaar optelt is 1+1=3 beetje als met AAS en GH, maar dan zonder resultaat
![]()

Die strijd heb ik al lang verlorenVandaar zijn jarenlange strijd om wat massa aan te zetten.
Stress is zeker kut! Dat laatste is natuurlijk wel weer waar!
true, true. Het is een combinatie van factoren:
- Druk op werk omdat een collega vrij is en er veel met name problemen bij komen
- Langdurige blessures
- Veeleisend voor mezelf, zowel fysiek als bijvoorbeeld werktempo en thuis allen op orde hebben
Ben soms zo planmatig dat het de laatste tijd snel teveel wordt en het wat chaos is in mijn hoofd en ik snel prikkelbaar ben. Daarbij opgeteld, nieuwe software op werk welk zo traag is dat je bij openen van data gerust kunt gaan lunchen en afgelopen week daarbovenop nog een niet functionerende airco en die zere knieën..lieten mij al een aantal keer flink het kookpunt doen bereiken
Ik zou op werk in ieder geval, maar denk ook in de sportschool even rustig aan moeten doen. Kan wel heel stoer en tof zwaar benen blijven trainen en regelmatig naar werk fietsen..maar met continue pijn voel ik me denk een stuk minder tof.
Heb ook al tijden niet rustig aan gedaan in sportschool. Laatste keer was in Amerika begin dit jaar, daar heb ik nauwelijks getraind
Klachten over nieuwe software ed. komen alleen aan bij het management als de werk output meetbaar daalt. Dus idd. lekker gaan lunchen en wat je niet afkrijgt doorschuiven naar morgen. Beter dan jezelf erover lopen op te vretenBen soms zo planmatig dat het de laatste tijd snel teveel wordt en het wat chaos is in mijn hoofd en ik snel prikkelbaar ben. Daarbij opgeteld, nieuwe software op werk welk zo traag is dat je bij openen van data gerust kunt gaan lunchen en afgelopen week daarbovenop nog een niet functionerende airco en die zere knieën..lieten mij al een aantal keer flink het kookpunt doen bereiken![]()

Zal vast wel. Gelukkig is de rest van mijn leven prima op orde.
klopt, alleen ben ik niet zo. Ik lever graag snel en vlot werk en dat zijn mijn aanvragers ook gewend. Maar ik ben ook altijd eerlijk wanneer ik bepaalde deadlines niet haal en daar hebben ze begrip voor.Klachten over nieuwe software ed. komen alleen aan bij het management als de werk output meetbaar daalt. Dus idd. lekker gaan lunchen en wat je niet afkrijgt doorschuiven naar morgen. Beter dan jezelf erover lopen op te vreten![]()
)Maar pas op dat het niet ten koste van jezelf gaat, terwijl het probleem is dat de tooling niet optimaal is, dat is meer wat ik bedoelde.klopt, alleen ben ik niet zo. Ik lever graag snel en vlot werk en dat zijn mijn aanvragers ook gewend. Maar ik ben ook altijd eerlijk wanneer ik bepaalde deadlines niet haal en daar hebben ze begrip voor.
Heal op netflix kijken.. Vergeven is genezen.. Haha zou bijna zelf gaan mediteren.. Misschien heb je er wat aan.Ben het inmiddels wel gewend. Moet wel zeggen dat IT issues en de warmte me wel opbreken. Ben op werk 8 uur per dag chaggo/boos.
Ervaar de laatste tijd ook stress, wat dan ook weer mijn herstel in de weg zit.
De training..die geen naam mag hebben..van vanmiddag
Pull & wat andere onzin:
Reverse grip pulldown ss Hyper extensions (glutes focus):
33kg: 15 (warmup) ss Bw: 20 (easy sqeezy)
40kg: 15 (easy) ss Bw+10kg: 15 (controlled/sqeez on top)
54kg: 15 (hoppa) ss Bw+15kg: 12
61kg: 10 (top MMC) ss Dropset: Bw+20-15-10kg: 5, 7, 8 (pff
)
Dropset: 75-68-61-54kg: 3, 5, 6, 8 (op=op)
Pulldown:
54kg: 10 (1f.), 10 (2f.), 9 (2f.)
Cable row (V-handle):
40kg: 15
47kg: 12 (2 licht forced)
54kg: 12 (2f.)
61kg: 10 (kortere TUT)
Abduction ss Machine calfraise:
25kg: 25 (sqeez & hold) ss 25kg: 20 (easy)
35kg: 15 ss 35kg: 15
45kg: 12 (2f.), 12 (2f.) ss 45kg: 12, 12 (prima TUT & MMC)
En ja hoor, nu weer TE-RING last van mijn knieen!
Incline dumbbell curl (alternate):
6kg: 18
10kg: 15, 12, 12 (2f.)
Seated hammer curl (alternate):
10kg: 15, 15
Rating:(Meeeh!
)

True, true. Net op werk. Uurtje later begonnen en merk dat direct mijn stresslevels door het dak schieten.Maar pas op dat het niet ten koste van jezelf gaat, terwijl het probleem is dat de tooling niet optimaal is, dat is meer wat ik bedoelde.

Thanks, ga eens kijken!Heal op netflix kijken.. Vergeven is genezen.. Haha zou bijna zelf gaan mediteren.. Misschien heb je er wat aan.![]()

S
- Veeleisend voor mezelf, zowel fysiek als bijvoorbeeld werktempo en thuis allen op orde hebben
Ben soms zo planmatig dat het de laatste tijd snel teveel wordt en het wat chaos is in mijn hoofd en ik snel prikkelbaar ben.