- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope daar worden je spieren rondom je knie zwakker van. (ervaring)Klopt..Mijn heup/bekken draait iets in naar links.
Heb daarvoor speciale zooltjes, maar dat is blijkbaar niet voldoende.
Denkt iemand dat knee sleeves in dit geval nuttig zijn?
ik ga dit topic sluiten al die mac praat is niet goedfatboy on a diet

Heb toch een paar besteld. Die scheefstand van mijn heup/bekken is funest..ik vermoed dat wanneer alles op zijn plek gehouden wordt ik mogelijk minder last heb.Nope daar worden je spieren rondom je knie zwakker van. (ervaring)
Gebruik straps om bij je zwaarste oefeningen externe stevigheid aan te brengen.
Bij mij werkt massage en het verwijderen van blokkades

)
), 10 (2f.
)
), 5 (op=op)
)
)
)
)
)
)
), 6 (1 flink forced!)
)
)
)

(Beetje overdreven lang, maar wel lekker
)
Deze besteld overigens:Nope daar worden je spieren rondom je knie zwakker van. (ervaring)
Gebruik straps om bij je zwaarste oefeningen externe stevigheid aan te brengen.
Bij mij werkt massage en het verwijderen van blokkades
Heb toch een paar besteld. Die scheefstand van mijn heup/bekken is funest..ik vermoed dat wanneer alles op zijn plek gehouden wordt ik mogelijk minder last heb.
En anders toch even 1 van de opties langsgaan welk een paar pagina's terug besproken werden.
Voor vandaag...legday geskipped uit voorzorg, en ben ook van plan in ieder geval morgen en overmorgen geen cardio te doen. Officieel staat woensdag weer legday op de planning..even afwachten.
.....
je bent ook enorm eigenwijs he.
Mactropin?ik ga dit topic sluiten al die mac praat is niet goedfatboy on a diet
doet dat laatste nog iets voor de macro's?

is de bovenrug nu beter, oif stapelt de ellende alleen maar op?Calfraise machine (light weight):
30kg: 15, 15, 12 (zelfs met lichte gewichten het idee dat ik mijn knie een beetje belast ivm lichte buigen in mijn knieen en druk van boven..)
Gewoon veel rondstrooien..dan bouwt het op.
Eerst afraden..en ze vervolgens zelf hebbenBlablablaje bent ook enorm eigenwijs he.
Verteld iemand iets waar hij ervaring mee heeft.
Maarre ik ben net zo eigenwijs hoor.
Ik heb de camo variant.![]()
Op IG werd het wel aangeraden, besluit is niet over 1 nacht ijs gegaan..
Het zal alicht de macro's iets beter maken, maar zeer minimaal. Het feit is eigenlijk dat de meeste supers nog nauwelijks lekkere bitterballen verkopen voor uit de frituur. Alleen die gore mora gevallen.doet dat laatste nog iets voor de macro's?
is de bovenrug nu beter, oif stapelt de ellende alleen maar op?
Macro's kunnen me eigenlijk gestolen worden bij zoiets. Het gaat om smaak. Ik heb zo'n air fryer en het resultaat was idd veel minder dan goeie bij een restaurant of zo. Waren die ballen van jou nog aan te raden, welk merk?Het zal alicht de macro's iets beter maken, maar zeer minimaal. Het feit is eigenlijk dat de meeste supers nog nauwelijks lekkere bitterballen verkopen voor uit de frituur. Alleen die gore mora gevallen.
Da's niet lekker manMijn rug gaat zeer zeker niet beter. Het lijkt wel of van boven tot onder mijn hele linker zijde aan het kloten is..van knie tot onder- en vervolgens bovenrug + nek.
Alles kraakt, doet pijn etc. Maar voor alsnog ben ik te lui om een afspraak ergens anders te maken en vaar ik nog op de adviezen van mijn bedrijfsfysio.
Daar moet een fysio toch iets aan kunnen doen?Macro's kunnen me eigenlijk gestolen worden bij zoiets. Het gaat om smaak. Ik heb zo'n air fryer en het resultaat was idd veel minder dan goeie bij een restaurant of zo. Waren die ballen van jou nog aan te raden, welk merk?
Da's niet lekker manDaar moet een fysio toch iets aan kunnen doen?

Er mag hier alleen niet expliciet gevraagd worden naar merken AAS, en wat er verder nog voor associaties in jouw hoofd spelen, kan ik niet voor verantwoordelijk zijn

Een beetje ziek in het hoofd... komt ongetwijfeld door de hitteEr mag hier alleen niet expliciet gevraagd worden naar merken AAS, en wat er verder nog voor associaties in jouw hoofd spelen, kan ik niet voor verantwoordelijk zijn![]()

Yep, en uit ervaring kan ik zeggen dat je lijf leunt op de ondersteuning ervan......
Eerst afraden..en ze vervolgens zelf hebbenOp IG werd het wel aangeraden, besluit is niet over 1 nacht ijs gegaan..
......

Mijn ballen waren/zijn best lekker!!Macro's kunnen me eigenlijk gestolen worden bij zoiets. Het gaat om smaak. Ik heb zo'n air fryer en het resultaat was idd veel minder dan goeie bij een restaurant of zo. Waren die ballen van jou nog aan te raden, welk merk?
Da's niet lekker manDaar moet een fysio toch iets aan kunnen doen?
Uhu..ook expliciet beantwoord
haha..erg benieuwd hoe dat smaakt
psst, psst..ballen kopen?Er mag hier alleen niet expliciet gevraagd worden naar merken AAS, en wat er verder nog voor associaties in jouw hoofd spelen, kan ik niet voor verantwoordelijk zijn![]()
Hahahaha..kan zo maar met dit weerEen beetje ziek in het hoofd... komt ongetwijfeld door de hitte![]()
Ach..er is nike mis met bro-science. Ik zal ze inderdaad moet gebruiken en niet misbruiken.Yep, en uit ervaring kan ik zeggen dat je lijf leunt op de ondersteuning ervan.
Anders gezegd je complexe kniegewricht met spieren en pezen wordt lui.
Enkel gebruiken bij zware inspanning zoals je doet met straps is prima.
Maar goed dit is mijn broscience![]()

*)Tja, het is wel een heftige preworkout. Op de samples na neem ik ook eigenlijk nooit een hele scoop. 2/3 of zelf een 1/2 gaat meer dan prima.Hoe bevalt die cocaine pre workout je? En mag ik vragen waar je die besteld?
Alles in 1x

)
), 10
)
), 5 (laatste wederom traag negatief
)
niet normaal heet in de gym!)
)
)
)
), 7 (net geen 8!), 6 (oef! prima zo
)
)
)
), 8 (paar flink forced
)
)

(Smerige doorweekt, maar voldaan!
)
Sterk hoor, zelfs mijn dates pakken ze nog zwaarder.Tja, het is wel een heftige preworkout. Op de samples na neem ik ook eigenlijk nooit een hele scoop. 2/3 of zelf een 1/2 gaat meer dan prima.
Seated side raise ss bent over side raise (direct erachteraan)*
3kg: 4 sets
* Met wat cues van N1 education (Instagram)
Frontraise (1 dumbbell, focus upperchest):
6kg: 3 sets (Pumped as f**k)