- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True that! Zoals gezegd vandaag om 6:00uur begonnen, dus kan gelukkig om 14:45 al naar huisChille foto, ziet er stukken leuker uit dan op kantoor te moeten zitten bij 31graden![]()

Helemaal mooi. Mag ik ook wel wanneer het werk het toelaat, maar dat kost me natuurlijk vakantie urenNice. Ik heb t zelfde en mag al lekker om 1200 naar huis.
lekker snel opgeblazen en gevuld/geleegd

Bij Defensie?Nice. Ik heb t zelfde en mag al lekker om 1200 naar huis.

Ik vind het ook wel chill. Goed vol te houden ook.Jou aanpak qua voeding is ook wel mijn ding. Paar dagen extreem en de rest chill![]()

Twee bewuste rustdagen gehad. Wilde cardio doen, maar heb mijn knieen gespaard. Helaas lopen ze vandaag wel weer te zeuren, dus eens kijken hoe ik dat ga aanpakken in de gym.Lekker hoor, die vrije tijd! Nog wel kunnen trainen?
Enjoy die etentjes, goed voor de zomershreds.
Bij Defensie?
Kost je wel vakantie-uren neem ik aan? Ik zit hier gewoon heel de dag op kantoor, gisteren pas om 19:00 uur klaar. Vandaag gelukkig om 16:30 uur al klaar en daarna kunnen trainen, maar wel m'n pauzes doorgewerkt.![]()

Vraag ik me ook wel eens af. Als je nog kan strompelen zijn je knieen goed genoeg en kan je fietsen of squatten....Omnomnom!
Maaruh, zeuren je knieën of ben jij gewoon een kleinzerige zeur![]()

Nee, ben totaal niet kleinzerig (zeur wel graag overigens). Maar denk dat ik vandaag focus op wat curls, lichte extensions, beetje kuiten..maar voornamelijk Pull.Omnomnom!
Maaruh, zeuren je knieën of ben jij gewoon een kleinzerige zeur![]()
En vervolgens met een hardnekkige blessure of 24uur per dag pijn omdat je zo tof bent?Vraag ik me ook wel eens af. Als je nog kan strompelen zijn je knieen goed genoeg en kan je fietsen of squatten....![]()
Was overigens afgevallen vanmorgen
En vervolgens met een hardnekkige blessure of 24uur per dag pijn omdat je zo tof bent?

En de voeding..weer een dagje normaal doen..Was overigens afgevallen vanmorgen
![]()
Teach meeee. 

Klopt, ik blijf wel gewoon eerlijk. Denk dat het ook meer klagen is over het feit dat het er is, dan dat ik klaag over de 'pijn'. Die pijn is enkel vervelend..Had ik ook niet verwacht aangezien ik je ook IRL een beetje ken.. Maar de manier waarop je graag klaagt doet wel anders vermoeden![]()
Ok..ALLES MOET KAPOT!!!
Tja, ik at overdag nauwelijks wat op..dan zat ik eindstand denk toch in een deficit gister..HOE DANNNN!?Teach meeee.
Succes met je dieet vandaag. We eten kcal-wise evenveel vandaag.![]()
Ik vermpoed zelfs dat het eten nog lager uit komt.

Klopt, ik blijf wel gewoon eerlijk. Denk dat het ook meer klagen is over het feit dat het er is, dan dat ik klaag over de 'pijn'. Die pijn is enkel vervelend..
Ok..ALLES MOET KAPOT!!!
Tja, ik at overdag nauwelijks wat op..dan zat ik eindstand denk toch in een deficit gister..Ik vermpoed zelfs dat het eten nog lager uit komt.
We eten verse gele tomaat-gele paprika soep en zelf gepanneerde varkensschnitzel..
Morgen als het weer een beetje meewerkt naar Scheveningen.![]()

Zo..had ik dat laatste ook maar! Er is niks wat mijn eetlust remtGotta love soep, maar met deze temperaturen eet ik toch liever Gazpacho dan warme soep.
Ik heb deze week ook echt alleen maar koude maaltijden. Ik kan echt niet warm eten met dit weer.