- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Ik denk toch dat je aan de elektrische fiets moet en minder zal moeten marvinnen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk toch dat je aan de elektrische fiets moet en minder zal moeten marvinnen
Ho ho, je kunt te ver gaan hè!Ik denk toch dat je aan de elektrische fiets moet en minder zal moeten marvinnen

Fiets een keer met me mee zou ik zeggen. Ik kan niet echt op een normaal tempo fietsen zullen we maar zeggen. Zelf met wind tegen trap ik stevig door.Fietsen lijkt mij nou juist niet belastend voor de knieën.
dat dus! Grensoverschrijdend gedrag!!

Ho ho, je kunt te ver gaan hè!
Fiets een keer met me mee zou ik zeggen. Ik kan niet echt op een normaal tempo fietsen zullen we maar zeggen. Zelf met wind tegen trap ik stevig door.
Ik ga deze of volgende week wel een keer proberen wat er gebeurd wanneer ik op huisvrouwen* tempo naar huis fiets
* dan heb ik het over zo een zeldzame huisvrouw die niet op een elektrische fiets zit..
dat dus! Grensoverschrijdend gedrag!!
Spelletjesavond gaat niet door. Dat scheelt wel weer wat kcals, want chicken javaan + toetje wordt ingeruild voor Oud-Holands gekookte aardappels met snijbonen en een verse kip cordon blue..zonder toetje![]()
Ik zorg altijd dat ik schone kleding op werk heb liggen. Want het is zelfs met -7°C gewoon goor zwetenIk ben ook een stevige fietser. (Ja mijn postuur ook)
Ik kan ook moeilijk "normaal" fietsen. Dan kom je weer ergens aan met zweet op de rug. Gelukkig zijn de fietspaden hier redelijk goed.

)

Enfin, opgestaan met zere knieen..het wordt steeds leuker
Maar goed, wel minder dik opgestaan, dat is dan wel weer leuk! Laatste echt in mijn sheet genoteerde gewicht en taille was 19 juni
.......
Ik ken dat @ fietsen met zere knieën. Ik ben gisteren met de fiets naar werk gegaan +- 60 minuten en fiets dan ook behoorlijk door (terugweg was mijn gemiddelde 26km per uur) en vanochtend weer op de fiets en heb nu ook zere knieën.
Waarom kan het leven niet gewoon makkelijk zijn?
Wat is eigenlijk je doel met de contest, Marv? Heb je een bepaald gewicht / taille in gedachten?

Maar jij fiets zonder zadel toch? Dan heb je sowieso meer druk op de knieën.![]()

Pff, ik heb dus al even niet meer gefietst. Puur en alleen hierom.Ik ken dat @ fietsen met zere knieën. Ik ben gisteren met de fiets naar werk gegaan +- 60 minuten en fiets dan ook behoorlijk door (terugweg was mijn gemiddelde 26km per uur) en vanochtend weer op de fiets en heb nu ook zere knieën.
Waarom kan het leven niet gewoon makkelijk zijn?
Wat is eigenlijk je doel met de contest, Marv? Heb je een bepaald gewicht / taille in gedachten?

Ik heb sinds ik ze heb geen legday/cardio meer gedaan. Doe alleen wat seated calfraises en hyper extensions.Dat is lekker klote. Heb je nu die sleeves al om als je sport?
Wat bij mij wonderen verricht is de beenmassage die ik nu om de twee weken laat uitvoeren.
Half uurtje pijn verbijten en twee weken genot.

Wahahahaha..never forget!Maar jij fiets zonder zadel toch? Dan heb je sowieso meer druk op de knieën.![]()

Nee ik heb wel even gezocht alleen kwam ik op hele rare filmpjes terrecht. En dat was geen @HillR (jammer genoeg)Pff, ik heb dus al even niet meer gefietst. Puur en alleen hierom.
Ben zelfs bang dat ik door dat overdreven gedrag nu chronisch pijn heb door overbelasting..of nog erger..slijtage.
Qua doel, een kilootje of 76-77 en een taille van 71cm ofzo. En nog enigsinds het minimale beetje (been)massa behouden..
Ik heb sinds ik ze heb geen legday/cardio meer gedaan. Doe alleen wat seated calfraises en hyper extensions.
Ik heb voor morgen een afspraak bij de fysio. Hij is zelf voetballer, dus ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Wahahahaha..never forget!
Overigens nooit iets van gezien op dumpert of iets..
![]()

Benieuwd wat de fysio morgen voor je kan betekenen. Hopelijk verricht hij some magic en kan hij de pijn verlichten al dan niet wegnemen.
Wat @Bubs zegt, kan ik beamen. Massage (+ dry-needling in mijn geval) kan wonderen doen. Ik laat dit geregeld doen voor mijn rug. De pijn tijdens de sessie is soms niet te harden maar ben achteraf steeds blij met het resultaat.

Ohhh boy......
Ik heb voor morgen een afspraak bij de fysio. Hij is zelf voetballer, dus ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
....
die gaat zeggen dat je geen benen hoeft te trainen dat heeft hij ook nooit gedaan

Als ie beetje deftig gevoetbald heeft, heeft ie zelf de knieen kapot.Ohhh boydie gaat zeggen dat je geen benen hoeft te trainen dat heeft hij ook nooit gedaan
![]()
![]()
Ik ken het gevoel van dry-needlen maar al te goed met dat verotte lijf van me.Benieuwd wat de fysio morgen voor je kan betekenen. Hopelijk verricht hij some magic en kan hij de pijn verlichten al dan niet wegnemen.
Wat @Bubs zegt, kan ik beamen. Massage (+ dry-needling in mijn geval) kan wonderen doen. Ik laat dit geregeld doen voor mijn rug. De pijn tijdens de sessie is soms niet te harden maar ben achteraf steeds blij met het resultaat.

ook niet van manlief??Ojee..what's lossMy bad!
Ik ben duidelijk niet in mijn haak vandaag. @IRONic Pumper kan dit beamen.

Gelukkig heeft deze zelf een prima fysiek inclusief benen. Bedoelde meer te zeggen dat hij vaker met verotte kietjes werktOhhh boydie gaat zeggen dat je geen benen hoeft te trainen dat heeft hij ook nooit gedaan
![]()
![]()

Dat mogelijk ookAls ie beetje deftig gevoetbald heeft, heeft ie zelf de knieen kapot.

)
), 8 (1f.)
)
)
)
)
), 12
)
), 5 (2f. t*ring
)
)
)

(Ik ben tevreden! Morgen Push & calves/abs)Confirmed.My bad!
Ik ben duidelijk niet in mijn haak vandaag. @IRONic Pumper kan dit beamen.

Yes. Ik heb het ook weleens met rubber bands willen proberen. Geen idee wat de weerstand ervan was..kwam mooi van een koude kermis thuisMooie cable oefening. Je ziet aan die gast zijn tattoo hoeveel ROM hij heeft in zijn schouderbladen....
Mijn huidige elastieken zijn te zwaar hiervoor, nog maar wat bijbestellen![]()