Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kipsateschnitzel vind ik helaas ook niks, had er toen wel hoge verwachtingen over. Doe mij maar een lekkere grote boerenschnitzel
![]()

Ik vind ze best lekker, maar was een idee van de vrouw. Het is wel belangrijk dat je er voorzichtig doorheen snijdt, want anders heb je ergens mega veel satesaus..en op andere plekken niets..hnnnggg kipsateschnitzel!
Die vind ik in gedachten altijd fucking amazing. En dan eet ik ze en denk ik nou... was het toch net niet.. Maar in gedachten hemel ik ze nog altijd op..![]()

Dat slecht ga ik zeker in mee. Per stuk: 355kcals, E/K/V: 15.8g / 23.9g / 21.5gZe klinken lekker, maar daarentegen zijn ze gewoon niet te teren. En slecht ook nog!![]()

Een zelfgepanneerde schitzel is ook top. Met van die kruiden panneermeel!Kipsateschnitzel vind ik helaas ook niks, had er toen wel hoge verwachtingen over. Doe mij maar een lekkere grote boerenschnitzel
![]()

Ik vind een wienerschnitzel hawaii echt hemels, bij ons over de grens zit zn schnitzelboer. OHHHH![]()

warme ananas!!Beetje als rimmen..Ze klinken lekker, maar daarentegen zijn ze gewoon niet te teren. En slecht ook nog!![]()
Zoiets ja

ik ging stuk toen ik dit las

plenty vet en paneermeeel denk ik

Hmm, ik zal dus wel een smeerlap zijn maak ik hieruit op

Ik kijk nergens meer van op hier..
En inferieur kippevlees
Ze zitten nog wel in de pot..

Ik ontken alles!!!May the force be with you
Of is de pot intussen toch al geplunderd?

Ik ontken alles!!!
geplunderd niet, maar heb er wel een aantal (<10) op...daarvoor welgeteld mijn 10g notenmix laten staan..
Zou je denken..Ik heb vandaag geleerd dat je beter eens iets deftigs kunt eten ipv een (of meerdere) snoepjes, of het gewoon niet te compenseren.
Binnenwerken die noten dus!

Zak met noten is altijd goedHier zonet ook aan de zak noten begonnen. Blijft lekker.![]()

Ik vind ze best lekker, maar was een idee van de vrouw. Het is wel belangrijk dat je er voorzichtig doorheen snijdt, want anders heb je ergens mega veel satesaus..en op andere plekken niets..
Dat slecht ga ik zeker in mee. Per stuk: 355kcals, E/K/V: 15.8g / 23.9g / 21.5g
Vind ze verder best lekker
Een zelfgepanneerde schitzel is ook top. Met van die kruiden panneermeel!
Of die pittige panneer van Tex mex
warme ananas!!
You like nuts?Hier zonet ook aan de zak noten begonnen. Blijft lekker.![]()

Precies!
Zo een enorm kansloze van de Jumbo.Een tips voor calorie arme schnitzel / cordon blue is die uit diepvries van lidl. Goeie macros!!
Welke kipsateschnitzel heb je op?
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
), 10 (klaar d'r mee!)

(Op het afraffelen van biceps na tevreden over de workout
) Vind dat er zeker nuttige dingen tussen zitten. Vooral over het initieren van bepaalde movement voor bepaalde spiergroepen. Of het bewust gebruiken van partial ranges..Zo weer een paar welkome lessen gevolgd. Thanks alwaus good to get back to the basics.
Absoluut ik gebruik heel veel uitgelegde technieken van John Meadows.Vind dat er zeker nuttige dingen tussen zitten. Vooral over het initieren van bepaalde movement voor bepaalde spiergroepen. Of het bewust gebruiken van partial ranges..