- Waardering
- 23.889
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Huh? Die moet je even uitleggen.....Thuis heb ik nog van die elastieeken van de fysio. Die gebruik ik regelmatig tijden het koken![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh? Die moet je even uitleggen.....Thuis heb ik nog van die elastieeken van de fysio. Die gebruik ik regelmatig tijden het koken![]()
Wanneer ik sta te wachten! Denk niet dat dat spul heel lekker is qua smaak..
Zelfs net onder de 80kg (79.8kg)
en taille ook wat minder.
(Musclemeat, ~750kcals)
. Gauw nog wat scoopen voordat het dikke smurry is
Die kom M&M's heb jij meegenomen? Omdat er 'stond' staat...?Wat een gedoe met je knieën zeg, hopelijk snel beterschap met de nieuwe fysio oefeningen!
Hier iets om je log op te leuken:
![]()
Ze ruiken heerlijk!
Daarnet stond er nog een enorme kom M&Ms naast ook...

Even kijken hoelang mijn ruggegraat het vandaag volhoudt!
Die kom M&M's heb jij meegenomen? Omdat er 'stond' staat...?
Zonder slagroom zou ik me aan die wafels niet vergrijpen hoewel ze er wel lekker uit zien!
Ik was vanmorgen zo stom om snoep mee te nemen voor collega's, maar merk inmiddels dat ik zelf cravings begin te krijgen![]()

Yes, ik mag wanneer het werk het toe laat (lees: vrijwel altijd) in mijn pauze sporten. De pauze kan ik dan verlengen en dan werk in smiddags wat langer door.

#ikrekenhetgoed

Wanneer ik sta te wachten! Denk niet dat dat spul heel lekker is qua smaak..
Weer wat minder dik vanmorgenZelfs net onder de 80kg (79.8kg)
en taille ook wat minder.
Vanmorgen bij de fysio geweest welk een aantal dingen heeft getest en bekeken. Zijn conclusie was dat mijn quadriceps wat verkort zijn..
Ik moet daartoe wat stretchen en excentrisch trainen. Hij adviseerde dagelijks per kant ~2x10 herhalingen te doen van (bulgarian) split squats.
Gewoon met bodyweight en een tempo van 4-1-1-0. De eerste set met het voorste been wat dichterbij, en de tweede iets verder weg van het bankje. Ook moet ik constant een druk blijven uitoefenen op het been welk op het bankje ligt.
Ik zal deze oefening de komende 2 weken thuis doen en ga daarna terug om te kijken of er verbetering inzit. Ook mocht ik eventueel eens proberen om in een lager verzet naar mijn werk te fietsen.
De planning voor vandaag, Push & calves.
Push & calves:
..
..
..
En de voeding..
Voeding, donderdag 04-07-2019:
7:30 2 koppen koffie
9:00 5 aardbeien + blikje cola light mango
10:45 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 2 scoops Psycho* + grapefruit
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix
18:00 Pizza pollo BBQ(Musclemeat, ~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)
~1900kcals, E/K/V = 205g (44%) / 185g (39%) / 40g (17%)
* Aaawh crap! De inhoud is op 1 of andere manier vochtig geworden. Gauw nog wat scoopen voordat het dikke smurry is
![]()
Ah juist..... kan je er meteen wat stretches voor de quads bijdoen als je staat te wachtenWanneer ik sta te wachten! Denk niet dat dat spul heel lekker is qua smaak..

Is die doos met wafels op de grond gekletterd?

Klopt, ik mag niet klagen!Dat is dus echt super sweet! Daar zou ik een moord voor doen haha
Pff, gelukkig wel zeg..
Precies! Dat is er mooi bij te plannen!Ah juist..... kan je er meteen wat stretches voor de quads bijdoen als je staat te wachten
Is die doos met wafels op de grond gekletterd?![]()

Morgen weer 1700-1800kcals, dan komt het allemaal goed. Wel lekker veel carbs vandaag

0
), 6 (nipt
), 4 (man, man!)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
) ss Bw+20kg: 8 (lelijke reps!)
) ss Bw+16kg: 10 (best zo
)
)

(Niet ontevreden, vreemd genoeg zeuren mijn knieen niet enorm vandaag..)Een beetje marvinnen hoort er bij. Dit is tenslotte toch jouw log...Klopt, ik mag niet klagen!
Pff, gelukkig wel zeg..
Precies! Dat is er mooi bij te plannen!
Confession of a candy junky:
Mijn ruggegraat heeft toch geen steun geboden. Mijn eigen snoepjes netjes weten te weerstaan, totdat een collega kwam melden dat hij de pot had gevuld! Met o.a apekoppen wel te verstaan..
Dus heb met mijn slappe karakater een kleine 25 van die dingen op...a 28kcals per stuk. Tel uit je winst*
25*28 = 700kcals
geplande 1900kcals + 700kcals = 2600kcals = ~onderhoud
Training van vanmiddag post ik straks![]()

de spanning zal er vanaf zijnNiet ontevreden, vreemd genoeg zeuren mijn knieen niet enorm vandaag..

True, uiteraard wel weer dik vanmorgen!Een beetje marvinnen hoort er bij. Dit is tenslotte toch jouw log...![]()

Laat ik het hopen, ik ben wel weer toe aan een goede legday. Die splitsquats houden we er maar in denk. Zowieso goed om aan kracht, balans & uithouding te werken.
(16g)hnnnggg kipsateschnitzel!
Die vind ik in gedachten altijd fucking amazing. En dan eet ik ze en denk ik nou... was het toch net niet.. Maar in gedachten hemel ik ze nog altijd op..![]()