Fitness Seller

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Is @Skatermarvin ondertussen al aan de clen of lukt het om het dieet te volgen? :D

Veel succes Marv! Ik ben benieuwd naar je eindresultaat!

• Topic Starter Topic Starter
Staat van mijn benen na zeker 2 weken geen cardio/legdays..

nc_oc=AQn1nFzrt7PGchr_HqvaiKQXqcU82TDGpgVhTellR3O4b8heRolCh7WiJMuw3Sll5Ts&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

Verder gister wel weer wat last van mijn knieen, dus vanmorgen weer netjes gestart met de split squats

die massa is echt niet weg na een paar weekjes gedoe met je knieen hoor....
zit er relatief niet meer volume aan de buitenkant dan aan de binnenkant, kan dat nog een reden voor inbalans zijn?

Eens met bovenstaande. Legs zien er nog steeds zeer degelijk uit!

Hopelijk valt de pijn mbt de knieën mee... heb je het gevoel dat de pijn, na die twee weken van relatieve rust mbt benen, nu verminderd is?

Mooie definitie in je benen hoor!

die massa is echt niet weg na een paar weekjes gedoe met je knieen hoor....
zit er relatief niet meer volume aan de buitenkant dan aan de binnenkant, kan dat nog een reden voor inbalans zijn?
Dat lijkt zo. Blijkbaar kan ik ze goed poseren/flexen. Ik zou namelijk zelf eerder zeggen dat de laterale kop veel breder moet. Als ik niet flex heb ik zo een enorm zielig beentje van voren..

Wat betreft die massa is dat natuurlijk gekscherend. Probeer natuurlijk nog wel iets te doen..
Eens met bovenstaande. Legs zien er nog steeds zeer degelijk uit!

Hopelijk valt de pijn mbt de knieën mee... heb je het gevoel dat de pijn, na die twee weken van relatieve rust mbt benen, nu verminderd is?
Sinds de oefeningen van de fysio (en mijn collega weer terug is van vakantie) gaat het zeker al iets beter met mijn knieen. Toevballig zaterdag avond wel weer wat pijn gehad, maar wel minder dan voorheen en ook niet meer de hele dag.
Mooie definitie in je benen hoor!
Thanks!

De planning voor vandaag...rust! Gister naar een festival geweest, maar Gelukkig niet al te Gek Gedaan..

Voeding, maandag 08-07-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
17:30 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)

Dat lijkt zo. Blijkbaar kan ik ze goed poseren/flexen. Ik zou namelijk zelf eerder zeggen dat de laterale kop veel breder moet.
Lateraal??? Ik zou dus zeggen dat de vastus medialis achterloopt. Maar klopt hoor, fotootje kan bedrieglijk zijn.
Als ik niet flex heb ik zo een enorm zielig beentje van voren..
zielig in de ogen van een bigorexialijder zeker?
Sinds de oefeningen van de fysio (en mijn collega weer terug is van vakantie) gaat het zeker al iets beter met mijn knieen.
goed nieuws!

Ik vind je benen er ook prima uitzien! Gun je knieën dus de nodige rust, je bent te jong om ze al finaal naar de knoppen te helpen :)
Verder ben ik ook benieuwd naar het antwoord op de vraag hierboven :p

Lateraal??? Ik zou dus zeggen dat de vastus medialis achterloopt. Maar klopt hoor, fotootje kan bedrieglijk zijn.

zielig in de ogen van een bigorexialijder zeker?

goed nieuws!
Foto is bedriegelijk. Ik ga even een foto proberen te vinden op facebook..

Edit: Is een oude foto, maar even voor het idee.

nc_oc=AQl4GCV5wwleqlBnNd9cVmAMBSHJ43QssBjZ0h1mfHosB-G9VFHxbU_GnL6q2nR8-Ic&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
Maar de vraag van de dag: wat zit er vandaag in de snoeppot?
Hij is (nog) leeg..
Ik vind je benen er ook prima uitzien! Gun je knieën dus de nodige rust, je bent te jong om ze al finaal naar de knoppen te helpen :)
Verder ben ik ook benieuwd naar het antwoord op de vraag hierboven :p
Klopt..ik gun ze in ieder geval rust tot mijn volgende fysio afspraak (op 18 juli). Dus tot die tijd doe ik mijn dagelijks bw bulgarian split squats en doe ik bij Pull wat glutes/hamstrings en bij Push wat calves/abs.

Meer zelfs, in het leven van Marvin is dit een existentiële vraag :o
Has Marvin already eaten all the candy today or not, that's the question
Yes he did..:roflol: De pot werd rond half 11 gevuld en raadt eens wie er van 11:00-11:15 bij die pot zat..

Nog voordat ik mijn shake nam:roflol: Gelukkig eet ik vanavond heel schraal een kommetje prei-mais-kokos soep en een musclemeat kipburger:roflol:

Oja, en ik woog vanmorgen maar 80kg, ondanks al het festival voer gister

7:30 2 koppen koffie
Pre-workout: 3/4 scoop cocaine
Intra-workout: 10g BCAA (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
11:00 Pistolet met 100g rosbief + ei + verse sinaasappel-aardbei-banaansap
13:30 1 flesje barebells milkshake (185kcals, 24g eiwit)
Festival (14:30-21:00): Pita gyros, broodje kipkerrie, frikandel, paar frietjes, 2 blikjes Captain morgan mojito & 1 raketje
21:15 Chicken tenders met honing mosterd saus + McFlurry M&M's

Dussss..
Check mijn "Do you even lift look"

Nuchter op een festival.. zou bij mij ook resulteren in eindeloos eten.. :haar:

Enfin, vandaag weer een poging tot normaal doen. Met nadruk op poging, want heb vanavond spelletjesavond met vrienden.

Qua training voornamelijk Pull en een beetje hamstrings/glutes..

Pull & hamstrings:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, dinsdag 09-07-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop pre-workout mix (meerdere flut preworkouts)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:00 Spelletjesavond (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)

Haha...nou ja nuchter..

Geen zaken die mijn eetlust bederven..

², overkomt me zelden.
In het labo moesten er echt al extreem ranzige dingen door mijn handen passeren voor mijn eetlust verdween :bang:
Zelfde met de hitte... Ik zie veel mensen posten dat ze minder eetlust hebben als het zo warm is.
Waarom heb ik dat niet, dan?? :grumble: Mijn trek is gewoon altijd hoog, ongeacht het weer :roflol:

Succes met de poging en anders geef je je vrienden de schuld, zijn vast feeders. Ik ben ook een feeder, mijn motto is altijd: wat er bij jou aankomt, hoeft er bij mij niet af.

², overkomt me zelden.
In het labo moesten er echt al extreem ranzige dingen door mijn handen passeren voor mijn eetlust verdween :bang:
Zelfde met de hitte... Ik zie veel mensen posten dat ze minder eetlust hebben als het zo warm is.
Waarom heb ik dat niet, dan?? :grumble: Mijn trek is gewoon altijd hoog, ongeacht het weer :roflol:
Al gaat er een oma van 80 naakt voor me zitten schijten op tafel...

..zelfs dat bederft mijn eetlust niet..:rolleyes:

Dat van die hitte snap ik ook niet. Ongeacht de temperatuur..ik wil altijd eten
Succes met de poging en anders geef je je vrienden de schuld, zijn vast feeders. Ik ben ook een feeder, mijn motto is altijd: wat er bij jou aankomt, hoeft er bij mij niet af.
Haha, zo gaat het wel een beetje. Veel van mijn vrienden zien de dinsdag ook als een extra (verkapte) cheatday. Dus als 1 van mijn maten (de host) vraagt wat we willen eten zijn de ideeen meestal: pizza, hamburgers, lasagne...en uiteindelijk is daar altijd de mededeling of de host niet het toetje wil vergeten...

Maar ik lieg mezelf gewoon voor dat dat makkelijk fit in 750kcals..:rolleyes:

Spelletjesavond met vrienden en veel vrienden zien het als cheaten.... :thinking:

Ok.

Terug
Naar boven