Fitness Seller

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

• Topic Starter Topic Starter
Spelletjesavond met vrienden en veel vrienden zien het als cheaten.... :thinking:

Ok.
Nou ja..cheaten..een excuus om nog een dag in de week rotzooi te eten en om 22:00uur nog mexicano's of bitterballen te bestellen:marvin:

Zo stelde in vanmorgen broodjes hamburger voor, en had een ander het over pizza:roflol:. Echter wilde de host daar niks van weten, dus is het me een raadsel wat het gaat worden.

De training van vanmiddag ging maar matig. Wat dat betreft merk ik wel dat ik een vieze preworkout junk ben. Pak ik een keer een slappe variant..dan zie ik dat meestal ook terug in mijn workout.

Op papier best aardig, maar de drive, focus en zin was totaal klote!

Pull & hamstrings:
Reverse grip pulldown:

40kg: 15
47kg: 15 (prima:D)
54kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
61kg: 12 (2f.)
68kg: 8 (wat loopt dat ding ineens stroef:grumble:*)
61kg: 10 (2f.:fire:)

* Echt, het grote nadeel van mijn gym! Onderhoudt is kut, regelmatig gebroken kabels of zaken die stroef lopen en/of krom zijn.

Lat-pulldown (front):
40kg: 15 (slow reps)
47kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
54kg: 12 (2 licht forced)

Lying legcurl (alternate. plate-loaded):
5kg: 15 (TUT/MMC/sqeez:fire:)
10kg: 12, 12 (brand lekker:fire:)
15kg: 7 (pittig), 6 (1f.)

Alternate cable row (seated, D-handles):
13kg: 17 (MMC kan beter)
16.5kg: 12 (prima!)
20kg: 12 (2f.)
23.5kg: 10 (2 licht forced:fire:)

SLDL/RDL (light weight):
60kg: 12, 12, 12 (prima, slow controlled:fire:)

Incline dumbbell curl (seated. alternate):
6kg: 15 (easy controlled)
10kg: 13 (lekker!), 12 (2 licht forced), 10 (2f.), 10 (5 hammer)

Close grip cable curl:
10kg: 15 (easy sqeezy)
15kg: 12 (rammen)
21kg: 12 (2f.)
24.5kg: 8+3dragcurls, 8 (2f.:fire:)

Fysio, Bulgarian split squats:
Bw: 10, 10 (per been, 3-1-1-1)

Rating: :marvins::marvins::marvins:(Zo achteraf acceptabel, maar niet fantastisch. Wel dikke pomp!)

Neem je serieus elke training pre workout:roflol:

Ik vind opzich assault wel fijn om op te trainen, maar ik heb echt al maanden geen pwo gehad. Ergste pwo ooit was unstopable. Na 1 scoop sliep ik 1 nacht niet:eek!:

Ik vind opzich assault wel fijn om op te trainen, maar ik heb echt al maanden geen pwo gehad. Ergste pwo ooit was unstopable. Na 1 scoop sliep ik 1 nacht niet:eek!:
Die rommel heb je toch ook niet nodig? Als je jezelf niet kan motiveren moet je maar een dag overslaan, of even flink bijslapen. Dan ben je de volgende dag weer gretig :D

Ik zou gewoon eens een aantal weken zonder PWO trainen, of bijvoorbeeld maximaal 2x p/w een PWO gebruiken. Dan zal je zien dat je ook prima zonder kan. :)

Dan zou ik als ik jou was nooit een PWO met 1,3-DMAA proberen :P.
Die rommel heb je toch ook niet nodig? Als je jezelf niet kan motiveren moet je maar een dag overslaan, of even flink bijslapen. Dan ben je de volgende dag weer gretig :D
Jij hebt duidelijk nog nooit een PWO op. :roflol:
En ja, wat is rommel? Ik denk dat het wel meevalt. :P

Ik zou gewoon eens een aantal weken zonder PWO trainen, of bijvoorbeeld maximaal 2x p/w een PWO gebruiken. Dan zal je zien dat je ook prima zonder kan. :)

Niet meer nee:p Heel eerlijk heb ik nog nooit hard drugs gehad (dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal), maar mijn vriend wel en volgens hem was die pwo echt belachelijk sterk:roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
Niet meer nee:p Heel eerlijk heb ik nog nooit hard drugs gehad (dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal), maar mijn vriend wel en volgens hem was die pwo echt belachelijk sterk:roflol:
DMAA kun je niet echt vergelijken met harddrugs, ik weet niet welke PWO je vriend heeft gehad (Jack3d oude formule of Monster / Black Booster?). Die Cocaine moet ik nog eens proberen; volgens Marvin is dat de één van de meest zware. :P

Die Cocaine moet ik nog eens proberen; volgens Marvin is dat de één van de meest zware. :P
Stoer hoor ;)
lijntje.jpg

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter

Jup..beetje junkie wat dat betreft. Zou ook niemand adviseren ermee te beginnen..

Jawel..die rommel heeft deze junk inmiddels wel nodig.

Het is een beetje als zeggen dat je geen hardloopschoenen nodig hebt om hard te lopen..dat klopt inderdaad, maar met gaat het net wat beter ;)

Komen daar zulke koekebakkers trainen dat ze alles verbuigen of slopen?
Ik zie weleens wat wantoestanden inderdaad. Maar trainen ook wel gewoon wat t*ring sterke gasten die de maximale belaadbaarheid van sommige machines testen ofzo:rolleyes:

Je hebt gelijk, en dat neem ik mezelf weleens voor. Totdat ik stiekem mijn kast in duik en weer een gore PWO in mijn shakebeker sta te scoopen..:dunno:
Unstoppable zat ook wel een leuk goedje in hoor..al weet ik niet meer precies wat.
Klopt, belachelijk sterk wil ik niet zeggen..maar het is geen B&F shop preworkout..
DMAA kun je niet echt vergelijken met harddrugs, ik weet niet welke PWO je vriend heeft gehad (Jack3d oude formule of Monster / Black Booster?). Die Cocaine moet ik nog eens proberen; volgens Marvin is dat de één van de meest zware. :P
1 hele scoop cocaine helpt je wel aardig richting drugs. Ik heb alleen nog nooit een PWO gehad waarvan ik echt van de kaart raakte. Hoewel de oude dexaprine en Xamoi daar wel een beetje in de buurt kwam..

Wie heeft er stiekem een foto van mij gemaakt??:dunno:

Enfin, de planning voor vandaag.

Push, en misschien wat calves.

Push:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, woensdag 10-07-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop ?? (geen idee, maar geen hele heftige)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)

Alles leuk en aardig natuurlijk, maar hoe is de spelletjesavond nou verlopen?

1 hele scoop cocaine helpt je wel aardig richting drugs. Ik heb alleen nog nooit een PWO gehad waarvan ik echt van de kaart raakte. Hoewel de oude dexaprine en Xamoi daar wel een beetje in de buurt kwam..

Laatstgenoemde is vaak ook een amfetamine achtige stof, of soms zelfs gewoon amfetamine :roflol:

Ik moet er toch niet aan denken om met preworkout te trainen.. 1x een stacker genomen voor het trainen, NOOIT weer :roflol:

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik van een blik Monster ook al hard ga :gek:

Ik ben een hele tijd gestopt geweest maar tegenwoordig weer verslingerd, traint gewoon lekker op een pré workout.

Ik niet zo van de PWO's, maar dat zal vast komen omdat ik er nooit 1 genomen heb die enig effect had, op wat tintelingen van de Beta-alanine na dan.
Maar goed, ik kan ook midden in de nachts koffie drinken en erna gewoon doorslapen :dunno:

:D
Dan toch voor een klein stukje van de passievruchtentaart gegaan? :thumb:
Smakelijk!

Stukje genomen, in mijn potje van de lunch gestoken en meenemen voor de wederhelft vanavond :)
Dan neem ik wel een hapje... Of twee :)

PWO gebruik ik ook niet, van een blik cola sta ik al hyper van de cafeïne dus mag er niet aan denken wat PWO met me zou doen :spaz:

hahah volgens mij is dat vrouw eigen ofniet? zo overdrijven. ben je ook van 1 trekje van een joint helemaal vdk? :p

Terug
Naar boven