- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
hahah volgens mij is dat vrouw eigen ofniet? zo overdrijven. ben je ook van 1 trekje van een joint helemaal vdk?![]()
Ik heb een cafeine allergie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahah volgens mij is dat vrouw eigen ofniet? zo overdrijven. ben je ook van 1 trekje van een joint helemaal vdk?![]()

Stukje genomen, in mijn potje van de lunch gestoken en meenemen voor de wederhelft vanavond
Dan neem ik wel een hapje... Of twee
PWO gebruik ik ook niet, van een blik cola sta ik al hyper van de cafeïne dus mag er niet aan denken wat PWO met me zou doen![]()
Aaah dat verklaard het

Heb ik inderdaad in huis, maar al maanden niet meer gebruikt.
Mijn vriend neemt die nu voor hij gaat lopen
Ik had niet het idee dat ik er beter op trainde...
En in de cut vind ik het ook zonde van de caloriën
Voor die 30kcal kan ik maar liefst 5gr extra pindakaas weetjewel!![]()

Whahaha..Alles leuk en aardig natuurlijk, maar hoe is de spelletjesavond nou verlopen?

I know. Daarom was die oude echte Xamoi zo fijn. Die Iomax die ik nu heb is niet heel bijzonder wat dat betreft.Laatstgenoemde is vaak ook een amfetamine achtige stof, of soms zelfs gewoon amfetamine![]()

Vind ik leuk

Klinkt goed!
Dan toch voor een klein stukje van de passievruchtentaart gegaan?
Smakelijk!

Haha, dat is mijn probleem met preworkout ook.Dat is die nor-dmaa toch ook?
Ik vond de unstopable iets te goed werken, zeg maar gerust verslavend goed![]()

Je hebt ook hele milde pre-workouts, maar als je ook al 'reageert' op een blik monster..lekker vanaf blijven!Ik moet er toch niet aan denken om met preworkout te trainen.. 1x een stacker genomen voor het trainen, NOOIT weer
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik van een blik Monster ook al hard ga![]()
Tja, zo gaat het bij mij dus ook. Ik minder weleens..of bouw het af, maar uiteindelijk begint het weer te kriebelen en pak ik het toch weer..Ik ben een hele tijd gestopt geweest maar tegenwoordig weer verslingerd, traint gewoon lekker op een pré workout.

Dat laatste heb ik ook hoor. Ik kan nog een blik monster naast mijn bed zetten om snachts te drinken..Ik niet zo van de PWO's, maar dat zal vast komen omdat ik er nooit 1 genomen heb die enig effect had, op wat tintelingen van de Beta-alanine na dan.
Maar goed, ik kan ook midden in de nachts koffie drinken en erna gewoon doorslapen![]()
Oef! Dat lijkt me vreselijk! Ik drink in de avond gerust 3 glazen cola light/zero of pepsi max cherryStukje genomen, in mijn potje van de lunch gestoken en meenemen voor de wederhelft vanavond
Dan neem ik wel een hapje... Of twee
PWO gebruik ik ook niet, van een blik cola sta ik al hyper van de cafeïne dus mag er niet aan denken wat PWO met me zou doen![]()

Whahaha..ben ik ook goed in.hahah volgens mij is dat vrouw eigen ofniet? zo overdrijven. ben je ook van 1 trekje van een joint helemaal vdk?![]()
Dat wist ik nog vaag..
Stimfree PWO is net als neuken zonder klaarkomen..

Wahahaha..ik check eigenlijk nooit die kcals, maar zou ook moeilijkdoenerij zijn..zeker omdat ik soms ook 'perongeluk' 50 snoepjes eet..Heb ik inderdaad in huis, maar al maanden niet meer gebruikt.
Mijn vriend neemt die nu voor hij gaat lopen
Ik had niet het idee dat ik er beter op trainde...
En in de cut vind ik het ook zonde van de caloriën
Voor die 30kcal kan ik maar liefst 5gr extra pindakaas weetjewel!![]()
Dat heb ik nog nooit heel duidelijk gemerkt. Merk wel dat ik na circa 70-75minuten in de gym vaak wel er klaar mee ben..Merk je niet dat je vermoeidheid/fatigue naar mate het einde van je training verminderd door bv beta-alanine of citrulline malaat? De laatste zorgt bij mij ook echt voor een grotere vermindering van DOMS. Just wondering![]()
Bedenk me nu dat ik mijn training niet heb gelogd..doe ik morgenrare vergelijking.....Het is een beetje als zeggen dat je geen hardloopschoenen nodig hebt om hard te lopen..dat klopt inderdaad, maar met gaat het net wat beter![]()
je zou ook bijna vergeten dat dit een TRAININGS log wasBedenk me nu dat ik mijn training niet heb gelogd..doe ik morgen

NOS Bomb is geen PWO, maar is een NOx booster. Als NOx booster doet ie prima z'n werk (althans, vind ik) en Muscle Rage heeft ook een PWO (Limitless), die je eventueel gecombineerd kan nemen.Flut preworkout mix (NOS bomb, Sterrenstof en nog 1)

Nee hoor, zo raar is die vergelijking niet. Ik denk dat iedereen, maar dan ook echt iedereen beter traint op een goede preworkout.rare vergelijking.....
je zou ook bijna vergeten dat dit een TRAININGS log was![]()
Natuurlijk ken ik je nog

I know..Ik zie NOS boosters als stimvrije PWO's. Want dat is wat een stimvrije PWO is in mijn ogen..De oude limitless was een aardig gekke PWO staat me bij.NOS Bomb is geen PWO, maar is een NOx booster. Als NOx booster doet ie prima z'n werk (althans, vind ik) en Muscle Rage heeft ook een PWO (Limitless), die je eventueel gecombineerd kan nemen.
Die Cocaine moet ik trouwens echt eens proberen.![]()

)
), 5 (t*ring:fire:), 5 (nipt!
)
)
)
), 4 (op=op
)
), 6 (1f.
)
)
)
)

(Prima!)O ja, jij en je broer Joost toch? Da's wel een eeuw geleden.
Allebei nog aan het trainen?Maar niet 'iedereen' gaat eraan beginnenIk denk dat iedereen, maar dan ook echt iedereen beter traint op een goede preworkout.

Dat is dedicationDaarna op werk even vast 10 reps per been van de bulgarian split squats gedaan om de boel te stretchen..

Merk je niet dat je vermoeidheid/fatigue naar mate het einde van je training verminderd door bv beta-alanine of citrulline malaat? De laatste zorgt bij mij ook echt voor een grotere vermindering van DOMS. Just wondering![]()

True, true. Daarom zei ik gister ook al. Ik zou het niet aanraden wanneer je het niet gebruikt. Voor je het weet word je net als ik toch wat afhankelijk ervan.O ja, jij en je broer Joost toch? Da's wel een eeuw geleden.Allebei nog aan het trainen?
Maar niet 'iedereen' gaat eraan beginnen
Dat is dedication![]()
(Delayed Onset Muscle Soreness, DOMS)Het is al zo lang geleden dat ik 'm gebruikte dat ik het niet meer weet
Ik zal het zaterdag weer eens uittesten, nu mijn kcals wat omhoog zijn kan het wel weer
Wat zijn DOMS btw?![]()
Het is al zo lang geleden dat ik 'm gebruikte dat ik het niet meer weet
Ik zal het zaterdag weer eens uittesten, nu mijn kcals wat omhoog zijn kan het wel weer
Wat zijn DOMS btw?![]()
DOMS = delayed on-set muscle soreness (zoals @Skatermarvin al zei). Heb hier een studie over citrulline malaat en het effect op fatigue naarmate een training vordert en het effect op DOMS na de training, wellicht interessant: https://journals.lww.com/nsca-jscr/...ine_Malate_Enhances_Athletic_Anaerobic.9.aspx
Interessant artikel. Na het lezen van zoiets wil je het meteen kopen, anderzijds wekt het ook vragen op bijv. betekend minder doms ook sneller herstel?