Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ehm serieus geskipt!

Alles wentvind het echt hardcore van jou dat je pas in de middag iets vasts eet. resepct.

Knap. Hoe vaak hebben ze gevraagd of je echt geen moest?Ik heb ehm serieus geskipt!
Waren van die kleine logo topouce dingen. Niet boeiend genoeg om op te eten
Alles went![]()
Gelukkig maar 1 keerKnap. Hoe vaak hebben ze gevraagd of je echt geen moest?

Altijd hetzelfde hè..
heerlijk, maar zo waar!Een keertje

Uhu

Volgens mij, is zowel het gebak op als de snoeppot leeg.

Gelukkig maar 1 keer
Altijd hetzelfde hè..
heerlijk, maar zo waar!
Een keertje
Uhu
Volgens mij, is zowel het gebak op als de snoeppot leeg.
Wel spelletjesavond vandaag en ik ben de host..Heb Chicken Javaan met rijst op de planning en als toetje zelfgemaakte hangop met bastogne en kersen![]()
Vandaag met 3, soms met 4. Mijn vrouw eet alleen mee, die vind de spellen welk we spelen vaak niet leuk.
Vandaag met 3, soms met 4. Mijn vrouw eet alleen mee, die vind de spellen welk we spelen vaak niet leuk.
Wisselt overigens van Dominion, ticket to ride, piratenbridge tot regenwormen of andere korte spelletjes

klinkt goed, bastogne als knapperige kruimels vers erover hoop ik? geen volgezogen zomp erdoorheen toch?als toetje zelfgemaakte hangop met bastogne en kersen![]()
Doet ze meestal ook. Kijkt een serie of is zelf ook weg..Oké wel knap dat ze erbij blijft.
Ik zou wat anders gaan doen.
Nee hoor..het heet zo door de 'bereiding'Heet het hangop.. Omdat je jezelf daarna wil ophangen?
Precies zoals je het beschrijft Neet!Deze opmerkingen komen mij allemaal heeeeeeel bekend voor (door ruggegraatloze dikkertjes meestal)
klinkt goed, bastogne als knapperige kruimels vers erover hoop ik? geen volgezogen zomp erdoorheen toch?

(Lekkere workout, morgen rust/cardio)
Wat is mis met taille? Geef mij die maar.Doet ze meestal ook. Kijkt een serie of is zelf ook weg..
Nee hoor..het heet zo door de 'bereiding'
Precies zoals je het beschrijft Neet!
Beetje druk op werk vandaag. Dus even geen tijd om te loggen.
Push gedaan vandaag..ging goed!
Rating:(Lekkere workout, morgen rust/cardio)
Wel dik opgestaan vanmorgen..81.3kg / 74.5cm taille..oeps