- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volgens mij is mijn taille gewoon 90+
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is mijn taille gewoon 90+
.Ja idd.. Minstens.. Morgen eens meten. Gewoon smalste punt pakken?
Lijkt me wel. Ik meet nooit. @Skatermarvin : hoe houd jij je buik? Ontspannen, aangespannen, ingehouden?Ja idd.. Minstens.. Morgen eens meten. Gewoon smalste punt pakken?
@Skatermarvin En vooral, voor of na het plunderen van de snoeppot?Lijkt me wel. Ik meet nooit. @Skatermarvin : hoe houd jij je buik? Ontspannen, aangespannen, ingehouden?
Google zegt.. Smalste gedeelte van je middel meten. Zou zeggen ter hoogte van je navel.Als je op het smalste punt meet, hou je jezelf dan niet een beetje voor de gek?
Wel dik opgestaan vanmorgen..81.3kg / 74.5cm taille..oeps

Of van een slanke vrouw

Doet ze meestal ook. Kijkt een serie of is zelf ook weg..
Nee hoor..het heet zo door de 'bereiding'
Precies zoals je het beschrijft Neet!
Beetje druk op werk vandaag. Dus even geen tijd om te loggen.
Push gedaan vandaag..ging goed!
Rating:(Lekkere workout, morgen rust/cardio)
Wel dik opgestaan vanmorgen..81.3kg / 74.5cm taille..oeps

Google zegt.. Smalste gedeelte van je middel meten. Zou zeggen ter hoogte van je navel.

ah, en heupen is dat onderste punt?Navel is je buikomtrek, je taille zit daarboven en is gewoon het smalste stuk van je bovenlichaam![]()
Vdomme net navelhoogte gemeten. Was 92. Taille is dus minderNavel is je buikomtrek, je taille zit daarboven en is gewoon het smalste stuk van je bovenlichaam
![]()

"Bassin" is bekken, dus veronderstel dat je daar de heupomtrek meet.
Hoewel ik mijn heupomtrek als "tour de ceinture" neem![]()
weer een meevaller dan!Vdomme net navelhoogte gemeten. Was 92. Taille is dus minder![]()
ja ik twijfel daar dus altijd tussen. voor mij is de onderste meer 'dijen' en de bovenste 'heupen' omdat daar het heupbot zit. maar volgens mij is het officieel andersom.
weer een meevaller dan!

Haha, het is de bedoeling dat mijn gewicht en taille daalt deze contest..niet stijgt.
Nog een erfenis van @kaluro
Je bent gelukkig ook iets langer en buffer

Smalste punt inderdaadJa idd.. Minstens.. Morgen eens meten. Gewoon smalste punt pakken?
Pff, ik doe dit al zo lang dat ik zo niet eens kan zeggen hoe ik mijn buik houdt. Vast niet helemaalLijkt me wel. Ik meet nooit. @Skatermarvin : hoe houd jij je buik? Ontspannen, aangespannen, ingehouden?

@Skatermarvin En vooral, voor of na het plunderen van de snoeppot?
dat zou niet enorm veel uit moeten maken..wel 'the day after'Als je altijd maar hetzelfde punt meet hou je IMO niemand voor de gek.Als je op het smalste punt meet, hou je jezelf dan niet een beetje voor de gek?
Google zegt.. Smalste gedeelte van je middel meten. Zou zeggen ter hoogte van je navel.
Haha, bedankt..Godver, 74,5cm taille is van een 8-jarige
Living the good life Marv!![]()

Hue, hue..
Aan het Marvinnen..met als doel nog wat eraf te cutten voor het einde van de contest..Maar Marvin, ben je nu aan het cutten of aan het bulken ?![]()
Lijkt me duidelijk zoNavel is je buikomtrek, je taille zit daarboven en is gewoon het smalste stuk van je bovenlichaam
![]()

Breedste ben ik bang..
Volgens mij ook"Bassin" is bekken, dus veronderstel dat je daar de heupomtrek meet.
Hoewel ik mijn heupomtrek als "tour de ceinture" neem![]()
En nu je schouder omvang. Of je borst rug (onder je oksel door)Vdomme net navelhoogte gemeten. Was 92. Taille is dus minder![]()

Bij kleding kopen kijk ik vaak hoe hun aangeven dat je moet metenja ik twijfel daar dus altijd tussen. voor mij is de onderste meer 'dijen' en de bovenste 'heupen' omdat daar het heupbot zit. maar volgens mij is het officieel andersom.
weer een meevaller dan!
Vind ik dus ook!
Bovendien ben ik op het heupbot smaller, dus dat is de beste plaats om te meten volgens Bubs![]()
Daarom meet ik mijn taille. Buik is denk 100cm
)Persoonlijk denk ik dat dat niet mogelijk is..Wat is je doelstelling dit jaar in de contest Marvin? Ga je voor het podium of maakt het je allemaal niet uit?
Ben benieuwd hoe je jezelf inschat in dit deelnemersveld. Persoonlijk denk ik dat podium haalbaar voor je zou moeten zijn![]()
Ik steek tegenwoordig meer in in de zin van "Ik kijk wel waar het schip strand"..Roti's kun je halen bij een goede toko en het kip-massala mengsel is niet heel moeilijk zelf te maken.Mmmmmm ... roti. Wij hadden een goeie Surinamer, maar die is al weer pleite
Goed nieuws van de knieen.