I feel you brother. Als er een vrouwelijke variant van Marvinnen was dan zou ik mezelf nomineren voor de eerste plek. Food = life. Met vlagen lukt het me uitstekend om mijn vingers uit de droppot te houden en soms lik ik m het liefst nog leeg.
Mijn stem voor de contest heb je iig
Haha, thanks. Food = life inderdaad! Maar er goed uit zien met zichtbare abs heeft ook wel iets
Denk dat
@HillR en mezelf ook goed zijn in Marvinnen

Zelf een periode gehad dat ik op zondag gewoon een uur elke kast open trok en overal wel iets van nam

Weg inspanningen van tijdens de week
Haha, op zo een moment voelt dat heerlijk. Alles vreten wat los en vast zit..tot je er weer een week over doet om weer op het gewicht van voor het weekend te komen..
En dan heb je vast meer kip

Zal het eens proberen....

Is echt fantastisch!
Aaa de roti, die heb ik even gemist. Geen contest zonder roti en....wanneer gaat de frituurpan weer 'ns aan?:0
Haha, vorige week zaterdag de frituur nog aangehad voor 2 broodjes rendang kroket
En nou..nu hebben we dus gister al (veel te veel) roti gegeten en stelde mijn vrouw voor vandaag of morgen naar de snackbar te gaan..terwijl we zondag en maandag ook al uit eten gaan in Groningen. Daar heb ik dus de rem op gezet..
Of althans..dat denk ik. Het kan zo maar zijn dat we morgen alsnog friet eten
Ik denk dat je echt onderschat hoeveel mensen op dbb jou oprecht aan een podiumplaats willen helpen. Niet enkel uit sympathie voor jou als persoon, maar ook als teken van waardering inzake jouw trainingen, je algehele lifestyle, mindset, etcetera. Niet zo onzeker zijn Marvin. Je onderschat jezelf.
Ik denk dat dat 50/50 is. Dat zie ik ook ieder jaar terug in de rating en comments eronder.
De meesten die hier lezen zullen er inderdaad zo in staan, maar degene die hier dus juist niet lezen of zelf heel dedicated zijn zijn of afgunstig of zeuren dat ik al jaren geen progressie maak..
Vanmorgen in ieder geval wel progressie op de weegschaal. Maar goed..zo schofterig veel roti gegeten dat ik er serieus vanmorgen nog last van heb qua vol gevoel
Totaal 1.5 Roti vel, 2 eieren en ongeveer 2 keer de hoeveelheid kip/aardappel en kouseband als hieronder..
Als ik daar even snel aan reken..dan heb ik gister als avondeten niet 850, maar 1850kcals gegeten (
E/K/V: 115g / 245g / 50g)
En kwam mijn inname qua kcals dus op 2775kcals ipv 1775..
Wel strafcardio gedaan gelukkig
Voor vandaag staat een light weight legday op het programma. Eens kijken wat die knieen van mij nog aankunnen.
Legs (& abs):
..
..
..
En de voeding..geen idee nog wat het avondeten word, maar mogelijk wat minder ivm gister en je weet natuurlijk nooit wat de vrijdagavond verder brengt..
Voeding, vrijdag 19-07-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop boogieman (
Trec Nutrition)*
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix + grapefruit
18:00 Avondeten (
~750kcals)
19:30 35g nightprotein (