- Waardering
- 23.889
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Vandaag soort van UB gedaan omdat ik de komende drie dagen niet train/kan trainen.
Was beetje inspired door het logje van @neet61 met zijn supersets..![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag soort van UB gedaan omdat ik de komende drie dagen niet train/kan trainen.
Was beetje inspired door het logje van @neet61 met zijn supersets..![]()
E/K/V geen idee
En jij ook blijkbaar haha.

Dit! Vakantie betekent genieten en lekker goed eten. Van die paar dagen word je echt niet opeens dik. Hooguit wat meer "opgeblazen". Dat gaat er nadien zo weer af.IkEn jij ook blijkbaar haha.
Lang leve maandag!
Van een tripje moet je genieten, inclusief goed eten.
Anders kun je evengoed thuis blijven...
Enjoy your breakfast!
Stevige training zaterdag trouwens, ik zou de rest van de dag pompaf zijn![]()
Dit! Vakantie betekent genieten en lekker goed eten. Van die paar dagen word je echt niet opeens dik. Hooguit wat meer "opgeblazen". Dat gaat er nadien zo weer af.
Dus nu gewoon genieten van al het lekkers! Have fun @Skatermarvin

Waren ook echt awesome

Haha, zo is datIkEn jij ook blijkbaar haha.
Lang leve maandag!
Van een tripje moet je genieten, inclusief goed eten.
Anders kun je evengoed thuis blijven...
Enjoy your breakfast!
Stevige training zaterdag trouwens, ik zou de rest van de dag pompaf zijn![]()

Bloated as f**k momenteel!Enjoy, jij bent nooit dik, hooguit bloated (maar da's een momentopname). Je bent zo weer shredder als het moet.
Enjoy the food and good life, looks good!![]()

True, true! Vanmorgen gelijk maar weer aan begonnen!Dit! Vakantie betekent genieten en lekker goed eten. Van die paar dagen word je echt niet opeens dik. Hooguit wat meer "opgeblazen". Dat gaat er nadien zo weer af.
Dus nu gewoon genieten van al het lekkers! Have fun @Skatermarvin

Hou op schei uit! Bodybuilding/fitness is mentaal ook eigenlijk gewoon het ergst.Mentaal kan het toch echt een b*ch zijn
Enjoy the fun-times Marv!
Mwoah..vakantie..ik was 1 nachtje weg. Maar heb het hele weekend als een idioot gegeten.geniet van je vakantie!
(En eet lekker veel, dat vergroot mijn kansen)
Enjoy

Dat klinkt als een geweldige uitdaging; het beschaafd houden van een BBQ

Eerder een mission impossibleDat klinkt als een geweldige uitdaging; het beschaafd houden van een BBQ

Waren ook echt awesome
Haha, zo is dat
Bloated as f**k momenteel!
True, true! Vanmorgen gelijk maar weer aan begonnen!
Hou op schei uit! Bodybuilding/fitness is mentaal ook eigenlijk gewoon het ergst.
Mwoah..vakantie..ik was 1 nachtje weg. Maar heb het hele weekend als een idioot gegeten.
Dus was vanmorgen 1.5kg zwaarder (82.9kg)
Sfeer impressie:
Vanmorgen maar weer gelijk op de fiets gestapt, ondanks dat mijn knieen me niet dankbaar waren voor een autorit van 2uur en 15 minuten..
Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals
En de voeding..vanavond spelletjesavond en er staat geloof ik een soort van 'beschaafde BBQ' op het programma
Voeding, dinsdag 23-07-2019:
7:30 2 koppen koffie
Post-cardio: 6g BCAA (XXL)
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~850kcals)
~1775kcals, E/K/V = 205g (46%) / 95g (21%) / 65g (33%)

Ik geloof dat die maat van me gewoon niet veel haalt. Beetje op = op..Dat klinkt als een geweldige uitdaging; het beschaafd houden van een BBQ
True, true! Ik weet er altijd wel weer wat naast of bij te snaaien..Ik verbaas me erover dat het mogelijk is!
Eerst zien, dan geloven![]()
Uhu

True, het kan dus wel

Begin dit jaar naar Amerika geweest. Nu nog een midweekje Rome op de planning van 23 t/m 28 augustus. En nog een nachtje Denhaag/Scheveningen van 30-31augustusHoud je trouwens vakantie in eigen land, of staat er nog meer op de planning?
En de voeding..vanavond spelletjesavond en er staat geloof ik een soort van 'beschaafde BBQ' op het programma![]()
Een BBQ zonder pindasaus, aardappelsalade en stokbrood kan toch prima?Dat klinkt als een geweldige uitdaging; het beschaafd houden van een BBQ
Een BBQ zonder pindasaus, aardappelsalade en stokbrood kan toch prima?
DAT IS TOCH GEEN BBQ!!!!!Een BBQ zonder pindasaus, aardappelsalade en stokbrood kan toch prima?