- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan bij de jumbo gewoon vragen of ze product x in hun schap kunnen opnemen, moet je zo'n formulier invullen en dan krijgen ze het.
En dan bellen ze je maanden later boos op dat al hun voorraad over de datum isHad kvarg stracciatella besteld en 1x gehaald

Je kan bij de jumbo gewoon vragen of ze product x in hun schap kunnen opnemen, moet je zo'n formulier invullen en dan krijgen ze het.
En dan bellen ze je maanden later boos op dat al hun voorraad over de datum isHad kvarg stracciatella besteld en 1x gehaald

Dit wilde ze bij ons niet doen. Ik kan ze wel bestellen, maar weet een aantal supers in Gouda (waar ik werk) waar ze ze wel hebben. Ga nu gewoon af en toe daarheen en haal er dan gelijk een stuk of 10.Je kan bij de jumbo gewoon vragen of ze product x in hun schap kunnen opnemen, moet je zo'n formulier invullen en dan krijgen ze het.
Dat is wel sneu ja..net of je bij die vraag er elke dag 10 komt halen

Als klanten bij de Coop om bepaalde producten vragen die we niet hebben stuur ik ze standaard door naar de Jumbo/AH![]()
Wij hebben sindskort ook een Coop, wat een kut supermarkt!
Haha, ik moet toch wat doen om mijn benen niet te doen krimpen, want groeien doen ze ook niet!
...
~1880kcals

Misschioen moet ik ook gewoon uit spuit in mijn reet douwen..dan groeien ze vast wel.
Jup..de eeuwige discussie.
En daar komt de eeuwige discussie weerMarvin's naturel potentie om een bodybuilder te worden van formaat
Kan echt nog wel meer op die benen met deftig voedingsschema
klein is ook een formaat

Zelfs zonder trainen naar het schijntMisschioen moet ik ook gewoon uit spuit in mijn reet douwen..dan groeien ze vast wel.

Zijn inderdaad onderzoeken die dat aantonen, moet je voorstellen wat er gebeurd als je gewoon een beetje gaat pompen in de gym..

)
)
)
), 7 (1f.), 7 (1 flink forced
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Hmm, toch meer gedaan dan ik dacht
)Mijn middelste wel dankzij Pat.
Van mij ook dankzij Pat

Eindelijk dat ding voor wat anders gebruikt dan plassen

Wahahahaha

Maar nooit de ultra violet..Monster energy ultra...
ik kijk vanmiddag nog even bij de Action, daar hebben ze vaak ook monster. Als ze het daar niet hebben dan ga ik een bestelling doen bij de Jumbo hier.

Nope.. Alleen die witte.. En die waren vorige week in duitsland 80 cent.