XXL Nutrition

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Dit dus..ben het inmiddels wel gewend. Het enige dat een uitdaging wordt is de terugweg vanmiddag! Waarschijnlijk ben ik compleet door mijn reserves heen en heb ik geen bewuste carbs gegeten..dit zal erin resulteren dat ik net voor dat ik thuis ben bijna een beroerte krijg:roflol:
Dit klinkt echt als een verschrikking. :o

• Topic Starter Topic Starter
Is het ook! Thuis vaak ook gelijk 2 glazen pepsi max cherry ofzo gevolgd door die nightprotein. Als ik dat niet doe vreet ik gegarandeerd 4 stroopwafels ofzo:roflol:
hahaha:') ja, je lichaam zal wel schreeuwen: MARV, WE NEED FUCKING CARBS. Wel heel verantwoordelijk van je, dat je vooruit kijkt en de 'juiste' keuze maakt.

... Om te kunnen vreten in het weekend :p.
100% te begrijpen :D.
Zou dit weekend nog rustig aan moeten doen...ik heb echter een bruiloft van mijn beste maat!:emo:

Lees: wijn, taart en een x-gangen diner

hahaha:') ja, je lichaam zal wel schreeuwen: MARV, WE NEED FUCKING CARBS. Wel heel verantwoordelijk van je, dat je vooruit kijkt en de 'juiste' keuze maakt.
Tja, ik moet wel even nu!

Zou dit weekend nog rustig aan moeten doen...ik heb echter een bruiloft van mijn beste maat!:emo:

Lees: wijn, taart en een x-gangen diner

Tja, ik moet wel even nu!

Voor vrienden moet je wat over hebben! Geniet ervan :)!
Zie het als een beloning voor het twee weken uit de snoeppot blijven :D.

Precies dit. Je beste maat trouwt (let us hope) maar één keer in zijn (en dus ook jouw) leven. Dan mag (moet) je toch echt wel genieten!
Ooh dat doe ik ook zeker wel. En dan zondag nog even 4-5 dagen gas erop en kijken we waar het schip strand!

• Like
Waarderingen: Bubs
Bedenk me nu dat ik vrijdag ook nog een surprise party heb van iemand die ik ken..:o Daar maar lekker aan de cola light/water en met mijn klauwen uit de hapjes bak blijven..:huilen:

Zie hieronder..

Dit dus..ben het inmiddels wel gewend. Het enige dat een uitdaging wordt is de terugweg vanmiddag! Waarschijnlijk ben ik compleet door mijn reserves heen en heb ik geen bewuste carbs gegeten..dit zal erin resulteren dat ik net voor dat ik thuis ben bijna een beroerte krijg:roflol:

COUNT ME IN!

Al heb ik vanochtend wel 4 boterhammen gegeten, omdat ik bij aankomst op het werk al last had van die bijnaberoerte :roflol: voel me nu al de hele dag "meh". En ik moet nog naar huis fietsen.. I btter not encouter any Janny's want ik kan niet garanderen of ze dat overleven.

COUNT ME IN!

Al heb ik vanochtend wel 4 boterhammen gegeten, omdat ik bij aankomst op het werk al last had van die bijnaberoerte :roflol: voel me nu al de hele dag "meh". En ik moet nog naar huis fietsen.. I btter not encouter any Janny's want ik kan niet garanderen of ze dat overleven.
Janny's:roflol::roflol: #Iseewhatyoudidthere

De training van vanmiddag! Ging best lekker:woot:

Push:
Cable fly's (high puley):

10kg: 15, 15 (warmup)
12.5kg: 10
15kg: 10 (harde contracties!:fire:), 10 (pittig!), 10 (t*ring:emo:)

Maar hey, de hoerenpuley liep niet stroef!:cheer:

Dumbbell press:
24kg: 10
28kg: 5 (hard!)
34kg: 5 (super:fire:)
38kg: 5, 4 (t*ring! Lang die 38's niet aangeraakt:o)
36kg: 4 (op=op:fire:)

Incline benchpress:
50kg: 12
60kg: 10 (pittig:emo:)
65kg: 6 (iets over), 5.5 (fuaaark!), 5 (op!:fire:)

Tricep pushdown:
10kg: 20 (warmup, MMC)
15kg: 15 (harde reps!)
17.5kg: 12 (2f.)
21kg: 8 (2f.), 7 (1f.), 5+3close grip (pumped!:fire:)

Whut?! Ook op 17.5kg & 21kg liep de hoerenpuley niet stroef!:fuckyeah:

Reverse grip single arm pushdown:
2.5kg: 15
5kg: 12 (matige MMC)
5kg (rope ipv D-handle): 15
7.5kg (rope): 12 (top:D), 10 (redelijk)
5kg (rope): 15 (explosief:fire:)

Arnold press:
12kg: 15 (TUT & MMC:fire:), 15
20kg: 6 (man, man:emo:), 5 (op=op:emo:)

Seated side raise (alternate):
3kg: 18, 18 (MMC:fire:)
5kg: 15+6partials met 2 armen tegelijk
7kg: 10+5partials (:fire::fire:)

Hammer grip frontraise (alternate):
5kg: 1 set goor pompen (:fire:)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins:(Lekkere workout!)
Lekker Marfje

Op mezelf gaan wonen bedoel ik
Ik denk dat @Aquaexplo bedoelt dat hij dergelijke messen ook graag zou hebben wanneer hij op zichzelf gaat wonen. Ik vermoed dat hij momenteel nog thuis (bij zijn ouders) inwoont.
Klopt! Wilde half jaar geleden al op mezelf gaan wonen maar aangezien ik aankomend jaar een semester in het buitenland ga studeren, lijkt het me onhandig om zo lang huur te betalen voor iets waar ik niet in woon:rolleyes:
Of hij werkt in de horeca en wil voor zichzelf beginnen :)
Ik werk idd in de horeca, maar zou er nooit voor mezelf willen beginnen. De dagen die mijn baas maakt gaan helemaal nergens over, dus ik zoek liever een baan waar ik de hele dag achter een computer kan zitten en nadenken(om energie te sparen voor de gym ofc:D), dat gaat mij beter af dan 6 dagen in de week dagen van 13 uur op je benen staan....
Tja, die oom heeft geld zat zullen we maar zeggen. Dus ook dure spullen:roflol:

Wil ook niet weten wat zo een stuk ossenhaas kost!

Had ik ook maar zulke collega's! Mijne nemen alleen potten snoep mee:roflol:
Haha lekker toch! als t zo'n bbq fan is kan je er extra vaak gaan eten. Mijn collega's brengen trouwens ook vaker chocola dan iets anders mee hoor:o

COUNT ME IN!

Zat jij nou op je fiets met mobiel in de hand een elektrische pauper op te nemen?

95€

Thanks BigRon!
Op mezelf gaan wonen bedoel ik

Klopt! Wilde half jaar geleden al op mezelf gaan wonen maar aangezien ik aankomend jaar een semester in het buitenland ga studeren, lijkt het me onhandig om zo lang huur te betalen voor iets waar ik niet in woon:rolleyes:

Ik werk idd in de horeca, maar zou er nooit voor mezelf willen beginnen. De dagen die mijn baas maakt gaan helemaal nergens over, dus ik zoek liever een baan waar ik de hele dag achter een computer kan zitten en nadenken(om energie te sparen voor de gym ofc:D), dat gaat mij beter af dan 6 dagen in de week dagen van 13 uur op je benen staan....
Haha lekker toch! als t zo'n bbq fan is kan je er extra vaak gaan eten. Mijn collega's brengen trouwens ook vaker chocola dan iets anders mee hoor:o
Dan neem ik aan dat die horeca een bijbaan is en niet je studie. Moet zeggen dat het me wel altijd leuk leek het horeca wezen en met name kok. Echter..de werkdruk, het salaris..en de werktijden..

No thanks! Waar in het buitenland wil je gaan studeren? En wat?

Zat jij nou op je fiets met mobiel in de hand een elektrische pauper op te nemen?

95€
Ik vermoed dat @HillR hiervoor stil is gaan staan:trollface: Je gaat natuurlijk geen boete riskeren op de fiets:rolleyes:

Verder woont @HillR zo in de middle of nowhere, daar hebben ze geen politie:trollface:

Enfin, vanmorgen weer wegen en meten..

Weging & meting:
Gewicht: 77.5kg (:scratch:)
Taille: nog steeds 73.0 (:dunno:)

300px-Starved_girl.jpg

Ok, ok..dit kan echt niet:emo:

De planning voor vandaag! Cardi-NO want het regent!

Verder niet trainen..enkel werken en zeer low-carb/kcals..:o

Voeding, donderdag 15-08-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
18:15 500ml verse tomatensoep + ~150g entrecote/bavette (~550kcals)
19:30 40g nightprotein (XXL) + 35g notenmix

~1700kcals, E/K/V = 200g (47%) / 40g (10%) / 80g (43%)

Terug
Naar boven