Fitness Seller

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Bezoekers in dit topic

verdomme die foto :roflol:

Ik stond inderdaad stil toen ik een filmpje nam, moest even uitrusten :trollface:
 
Moet zeggen dat het me wel altijd leuk leek het horeca wezen en met name kok. Echter..de werkdruk, het salaris..en de werktijden..
Dat, en het risiko dat je er in no time uitziet als Julius Jaspers :p
Slaap je onder een zonnebank?

Je houd wel weer vocht vast zo te zien.
Vooral rond mijn buik inderdaad, maar van de rest is weinig over..
Kan echt niet hoor :roflol:
 
verdomme die foto :roflol:

Ik stond inderdaad stil toen ik een filmpje nam, moest even uitrusten :trollface:
Snap ik..Janny achtervolgen en proberen in te halen is slopend!:scold:

Fiets je nog steeds zonder zadel?:trollface:
Wahahahahaha

Dat, en het risiko dat je er in no time uitziet als Julius Jaspers :p

Kan echt niet hoor :roflol:
Het zit wel wat op de grens ja...of net erover..

Living on the edge!
Djeeeez wat een negatieve comments! Jullie maken die vrouw nog onzeker. Looking good gurl! embrace your flaws!
~Huh..wat???:roflol:
 
sorrryyyyy... Het is alleen... je doet me met vlagen zoveel aan mezelf denken :roflol:
het was meer reflectief denk ik haha! :p
Ik gedraag me ook als een vrouw..:emo:
 
  • Like
Waarderingen: LM
15B018CD-57A7-4B01-A53B-1847E0486EEE.jpeg
Skatermarvin deze al eens geprobeerd? Niet 0 kcal helaas maar wel erg lekker vind ik ;)
 
Vind die echt smerig! 2x geprobeerd.
 
Dan neem ik aan dat die horeca een bijbaan is en niet je studie. Moet zeggen dat het me wel altijd leuk leek het horeca wezen en met name kok. Echter..de werkdruk, het salaris..en de werktijden..

No thanks! Waar in het buitenland wil je gaan studeren? En wat?
Ja is een bijbaan! in de horeca werken is ook heel leuk hoor, de werkdruk is ook heel groot maar met je team kan je altijd stoom afblazen (de dingen die ik mn collega's al heb genoemd:o:o:roflol:). Het salaris ligt er heel erg aan waar je werkt, maar ik heb gewoon een goed bedrijf met een goede baas gevonden dus ik verdien redelijk veel voor mijn leeftijd (wat ik van anderen hoor) en doordat het in het bedrijf goed geregeld is is je langst mogelijke werkdag van 12 tot sluit (vaak tussen 10/11 uur) het kan soms iets later worden maar vaker ben je gewoon later thuis omdat je erna een drankje zat te doen.

Ik studeer momenteel International Business aan de Haagse Hogeschool, en daarvoor moet ik een semester in het buitenland studeren, voor internationale ervaring:o Ik moest in Juni een top 5 keuzes aan scholen inleveren, en hoor begin september als het goed is waar ik naartoe ga. Nummer 1 is in Peru en 2 en 5 in Colombia:D Nummers 3 en 4 zijn allebei in Spanje
 
Ik studeer momenteel International Business aan de Haagse Hogeschool, en daarvoor moet ik een semester in het buitenland studeren, voor internationale ervaring:o Ik moest in Juni een top 5 keuzes aan scholen inleveren, en hoor begin september als het goed is waar ik naartoe ga. Nummer 1 is in Peru en 2 en 5 in Colombia:D Nummers 3 en 4 zijn allebei in Spanje
Nice, in de spaanstalige landen is vaak veel aandacht voor de goede dingen van het leven: eten, drinken en socializen. Het helpt wel als je een avondmens bent :D
 
Bekijk bijlage 463537 Skatermarvin deze al eens geprobeerd? Niet 0 kcal helaas maar wel erg lekker vind ik ;)
Uiteraard weleens op, maar moet bekennen dat ik wat loom en sloom word van de combi caffeine + 50g suiker.

Ik zou heeeeel graag een ultra in de winkel zien met mango smaak.
Hoeveel cals?
~250:roflol:
Vind die echt smerig! 2x geprobeerd.
Serieus? Wat is jouw favo?
Per 100ml 49kcal en 12g suiker, dus 250kcal per blik.

Dit zou mn favoriet zijn als hij suiker/kcalvrij zou zijn haha
Same, same!
Sodan, ik haak bij deze af xD
Uhu..ik neem ehm enkel op vakantie weleens of op een 'fuck it' dag..
Ja is een bijbaan! in de horeca werken is ook heel leuk hoor, de werkdruk is ook heel groot maar met je team kan je altijd stoom afblazen (de dingen die ik mn collega's al heb genoemd:o:o:roflol:). Het salaris ligt er heel erg aan waar je werkt, maar ik heb gewoon een goed bedrijf met een goede baas gevonden dus ik verdien redelijk veel voor mijn leeftijd (wat ik van anderen hoor) en doordat het in het bedrijf goed geregeld is is je langst mogelijke werkdag van 12 tot sluit (vaak tussen 10/11 uur) het kan soms iets later worden maar vaker ben je gewoon later thuis omdat je erna een drankje zat te doen.

Ik studeer momenteel International Business aan de Haagse Hogeschool, en daarvoor moet ik een semester in het buitenland studeren, voor internationale ervaring:o Ik moest in Juni een top 5 keuzes aan scholen inleveren, en hoor begin september als het goed is waar ik naartoe ga. Nummer 1 is in Peru en 2 en 5 in Colombia:D Nummers 3 en 4 zijn allebei in Spanje
Nice! Peru of Colombia! Super tof!!:cheer:

Gister een mooi stuk Picanha (~600g) gehaald en gedeeld met de vrouw, mijn notenmix in de avond maar weggelaten dus..

Voor:
nc_oc=AQk8Av_1NMULjjGXlcPQtrIFUYJNE5TVvYHpTaoCVasXMmF0DXVasq-ARagUKCtgckY&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


Na:
nc_oc=AQmytycnFh34DtHRrdapwdCDODWS76q78iQe72tRFYs3qKEUAzxmbBJctIwYR3PWZPg&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

Van de binnenkant geen foto..we hadden honger:roflol:

Enfin..weer minder dik opgestaan vanmorgen, eindelijk wat afname van taille. Klote dat die bruiloft morgen wat roet in het eten gaat gooien..:o

Meting & weging:
Gewicht: 77.2kg (-1.5kg t.o.v vorige week:D)
Taille: 72.2cm (-0.8cm t.o.v vorige week:thumbs:)

De planning voor vandaag! Om dat ik morgen niet kan trainen vandaag UB, misschien nog wat kuiten..beetje aanrotzooien dus..:rolleyes:

UB:
..

...

....

En de voeding..weer LOOOOOOW carb

Voeding, vrijdag 16-08-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Xtreme pre (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 40g nightprotein (XXL) + 25g notenmix
19:30 500ml verse pompoen-wortelsoep + ~150g kipfilet (~500kcals)

~1825kcals, E/K/V = 205g (45%) / 115g (25%) / 60g (30%)

 
Back
Naar boven