Die met de panter short (rrooaarrr)had in de collage gemogen.

Gelukkig dat @Skatermarvin de foto op deze manier toch nog met ons kan delen. Beest!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die met de panter short (rrooaarrr)had in de collage gemogen.

Weer afvallers ook.Hebben er serieus maar 6 mensen mee gedaan aan de contest? All time low volgens mij.
OT:
Goeie shape!
Echt heel mooi ripped geraaktEr kan weer gestemd worden!!
https://forum.bodybuilding.nl/media/categories/big-t-memorial-contest-2019.30/
Nog wat collages welk het niet zijn geworden en wat foto's:
![]()
![]()
En wat losse foto's:
![]()
![]()
![]()
![]()

Haha, hij zit ook op de collage..of mis ik iets?
THanks! Jup, het lijken er ieder jaar minder te wordenHebben er serieus maar 6 mensen mee gedaan aan de contest? All time low volgens mij.
OT:
Goeie shape!
De vrouwen, of moet ik zeggen vrouw moest zelfs toegevoegd worden aan de heren contest, want er was geen concurentie..
Jup..

Daar is niks meer van over! Ging net op de weegschaal staan 8a9 dagen later..weeg ik zeker 6-7kg meer. Tuurlijk hou ik een berg vocht vast, maar ben meer dan benieuwd wat een week back-on-track brengt.

Daar is niks meer van over! Ging net op de weegschaal staan 8a9 dagen later..weeg ik zeker 6-7kg meer. Tuurlijk hou ik een berg vocht vast, maar ben meer dan benieuwd wat een week back-on-track brengt.
En met een week bedoel ik: 5 dagen, want ga vrijdag alweer uit eten![]()

Dit dus:Lol!
Maar no worries, zal inderdaad voor een groot stuk vocht zijn.
En bovendien, nu de contest is afgelopen, moet er hier toch wel terug serieus gemarvind gaan worden!![]()

Dat disciplineMeting & weging na 9 dagen 'f**k it, doe er nog maar 1':
Gewicht: 82.9kg (+5.6kg t.o.v laagste contest gewicht)
Taille: 76.0cm (+4.0cm t.o.v laagste contest gewicht..)

Haha, jij ook sterkte dan!Mooie shape Marvin!
Succes de komende week met herpakken. Ik heb me ook een paar dagen iets te veel laten gaan dus ik leef met je mee![]()
Ach, er zijn er zat die er jaren over doen om 5a6kg te gainen

5 kg erbij.. dafuqDit dus:
![]()
Meting & weging na 9 dagen 'f**k it, doe er nog maar 1':
Gewicht: 82.9kg (+5.6kg t.o.v laagste contest gewicht)
Taille: 76.0cm (+4.0cm t.o.v laagste contest gewicht..)
Zometeen maar weer eens naar de gym voor een pushworkout! Morgen legs en dinsdag strafcardio (auto krijgt apk).

Wat mij betreft is het gevreet wel klaar nu
Ik 0,2 kg boven Mn laagste, watercut is niet echt succesvol geweest5 kg erbij.. dafuq
Ik zit nu op +1,5 kg tov het laagste gewichtWat mij betreft is het gevreet wel klaar nu
![]()

5 kg erbij.. dafuq
Ik zit nu op +1,5 kg tov het laagste gewichtWat mij betreft is het gevreet wel klaar nu
![]()
Water gains zijn blijkbaar makkelijker.Ik 0,2 kg boven Mn laagste, watercut is niet echt succesvol geweest![]()

Hebben er serieus maar 6 mensen mee gedaan aan de contest? All time low volgens mij.

@bodybuilding.nl merken jullie ook een afname van bezoekers op het forum sinds 2014?
Aantal deelnemers aan contest is sinds 2015 een stuk lager
Opzich we logisch (pre 2010). Tegenwoordig kan je overal wel info vinden online of op YouTube. Zelfde als met muziek forums. Vroeger vond je daar leaks en andere leuke dingen nu stream je alles via Spotify of het staat op YouTube.@bodybuilding.nl merken jullie ook een afname van bezoekers op het forum sinds 2014?
Aantal deelnemers aan contest is sinds 2015 een stuk lager
Amai dat is wel een groot verschil tussen nu en slechts enkele jaren geleden! En dat terwijl fitness en bodybuilding volgens mij alleen maar populairder en meer mainstream is geworden de afgelopen jaren.
Waar zou dat mee te maken hebben?
Opzich we logisch (pre 2010). Tegenwoordig kan je overal wel info vinden online of op YouTube. Zelfde als met muziek forums. Vroeger vond je daar leaks en andere leuke dingen nu stream je alles via Spotify of het staat op YouTube.