Fitness Seller

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Hebben er serieus maar 6 mensen mee gedaan aan de contest? All time low volgens mij.

OT:
Goeie shape!

Er kan weer gestemd worden!!:woot:

https://forum.bodybuilding.nl/media/categories/big-t-memorial-contest-2019.30/

Nog wat collages welk het niet zijn geworden en wat foto's:

nc_oc=AQmw3IOd3SExp1VFIpqajwJz35M-TztHeor8teIdgaWEFEojS-1xZMeFDHBbUcvtXA0&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

nc_oc=AQmUgIiDmohxikmiwAc8M8CxCVWeTNJ66oVir7N4VMG2Do8d6EaQF1F1kXcn9DEssaY&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

En wat losse foto's:

nc_oc=AQnuIp8E8OZQ1Ii5ZU05PYpou4L5fhoSWdQheWWilCF-4SmKdS7MQgpdVR9cIMd4dPo&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

nc_oc=AQnWnyfe4bZJd0HqMAWSRGGssffi4D7mwojt9toaZ8WYw6iqPepRGdrSVhXiKNJOjyM&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

nc_oc=AQk8VuJQQGWaj8xCFOiZiHpjhk0MRSddqOqae5w0I1l_p6u5UZvL4gSZWiUYjFm_mvg&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

nc_oc=AQkEIOgpM2R-QsAx5scdVwKRg6-DFoQKkDqSZJiQpq7xEi1R9GzQUPweSxTCGxZ7XuQ&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg
Echt heel mooi ripped geraakt :)

• Topic Starter Topic Starter
:yes:
Gelukkig dat @Skatermarvin de foto op deze manier toch nog met ons kan delen. Beest! :D
Haha, hij zit ook op de collage..of mis ik iets?
Hebben er serieus maar 6 mensen mee gedaan aan de contest? All time low volgens mij.

OT:
Goeie shape!
THanks! Jup, het lijken er ieder jaar minder te worden:sad: De vrouwen, of moet ik zeggen vrouw moest zelfs toegevoegd worden aan de heren contest, want er was geen concurentie..:o
Jup..:sad:
Echt heel mooi ripped geraakt :)
Daar is niks meer van over! Ging net op de weegschaal staan 8a9 dagen later..weeg ik zeker 6-7kg meer. Tuurlijk hou ik een berg vocht vast, maar ben meer dan benieuwd wat een week back-on-track brengt.

En met een week bedoel ik: 5 dagen, want ga vrijdag alweer uit eten:roflol:

Daar is niks meer van over! Ging net op de weegschaal staan 8a9 dagen later..weeg ik zeker 6-7kg meer. Tuurlijk hou ik een berg vocht vast, maar ben meer dan benieuwd wat een week back-on-track brengt.

En met een week bedoel ik: 5 dagen, want ga vrijdag alweer uit eten:roflol:

Lol!
Maar no worries, zal inderdaad voor een groot stuk vocht zijn.
En bovendien, nu de contest is afgelopen, moet er hier toch wel terug serieus gemarvind gaan worden! :eating:

Lol!
Maar no worries, zal inderdaad voor een groot stuk vocht zijn.
En bovendien, nu de contest is afgelopen, moet er hier toch wel terug serieus gemarvind gaan worden! :eating:
Dit dus:

nc_oc=AQlUR2SojDviaFM3CUUodjuXhmDBFWf6XxtDNgs_3sztavjdclXvDJMO7MjYtyE4Yoo&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

Meting & weging na 9 dagen 'f**k it, doe er nog maar 1':
Gewicht: 82.9kg (+5.6kg t.o.v laagste contest gewicht)
Taille: 76.0cm (+4.0cm t.o.v laagste contest gewicht..)

:piggy:

Zometeen maar weer eens naar de gym voor een pushworkout! Morgen legs en dinsdag strafcardio (auto krijgt apk).

Mooie shape Marvin!
Succes de komende week met herpakken. Ik heb me ook een paar dagen iets te veel laten gaan dus ik leef met je mee :roflol:

Dit dus:

nc_oc=AQlUR2SojDviaFM3CUUodjuXhmDBFWf6XxtDNgs_3sztavjdclXvDJMO7MjYtyE4Yoo&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

Meting & weging na 9 dagen 'f**k it, doe er nog maar 1':
Gewicht: 82.9kg (+5.6kg t.o.v laagste contest gewicht)
Taille: 76.0cm (+4.0cm t.o.v laagste contest gewicht..)

:piggy:

Zometeen maar weer eens naar de gym voor een pushworkout! Morgen legs en dinsdag strafcardio (auto krijgt apk).
5 kg erbij.. dafuq:eek:

Ik zit nu op +1,5 kg tov het laagste gewicht:p Wat mij betreft is het gevreet wel klaar nu:cool:

Zelfde als 2015 en eentje meer als 2016 (of zelfde als je vrouw niet meetelt) :P

- 2003: 23
- 2004: 28
- 2005: 20
- 2006: 20
- 2008: 24
- 2009: 24
- 2010: 17
- 2011: 22
- 2012: 16
- 2013: 17
- 2014: 12
- 2015: 6
- 2016: 5
- 2017: 10
- 2018: 8
- 2019: 6

Vermoed dat we te laat gestart zijn, maart-april-mei volgend jaar zou voor een hoger aantal moeten zorgen omdat iedereen zich dan voor de zomer voorbereid.

Alhoewel er meer leden interesse hadden om mee te doen (peiling) en zelf konden kiezen welke maand.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-contest-2019.421634/

Laatst bewerkt:
@bodybuilding.nl merken jullie ook een afname van bezoekers op het forum sinds 2014?

Aantal deelnemers aan contest is sinds 2015 een stuk lager

Amai dat is wel een groot verschil tussen nu en slechts enkele jaren geleden! En dat terwijl fitness en bodybuilding volgens mij alleen maar populairder en meer mainstream is geworden de afgelopen jaren.

Waar zou dat mee te maken hebben?

@bodybuilding.nl merken jullie ook een afname van bezoekers op het forum sinds 2014?

2010-2014 zie je een daling inzetten wat overeenkomt met grote veranderingen bij google en activiteit op andere fora. Ik heb van dit forum daar geen statistieken van maar is algemeen bekend onder fora beheerders.

Hoe meer bezoekers, hoe meer kans op nieuwe leden. Waarom het toen nog redelijk stabiel bleef was door het hoge vaste aantal leden, maar die moeten uiteindelijk ook weer aangevuld worden.

2015 is er van software veranderd wat een verder effect kan gehad hebben en dat zie ik deels in de statistieken terug. Tot juli 2016 is er een daling geweest in activiteit en heeft zich toen gestabiliseerd.

Nieuwe tijden en het forum doet het verder uitstekend, activiteit en nieuwe aanmeldingen is gewoon goed. Zeker vergeleken met andere fora en daar moet je het ook mee vergelijken ipv standaard websites of vroeger.

Maar er was meer interesse dan aanmeldingen voor de contest, dus vermoed dat tijdstip van contest ook een groot effect heeft gehad. Mensen bereiden zich vooral voor juni voor om beach ready te zijn.

Opzich we logisch (pre 2010). Tegenwoordig kan je overal wel info vinden online of op YouTube. Zelfde als met muziek forums. Vroeger vond je daar leaks en andere leuke dingen nu stream je alles via Spotify of het staat op YouTube.

Amai dat is wel een groot verschil tussen nu en slechts enkele jaren geleden! En dat terwijl fitness en bodybuilding volgens mij alleen maar populairder en meer mainstream is geworden de afgelopen jaren.

Waar zou dat mee te maken hebben?

Google vooral, vroeger had je bij stuk meer zoekwoorden het forum op eerste pagina bovenaan staan. Nu krijg je verschillende fit/health websites te zien als het specifiek over fitness gerelateerde zoekwoorden gaat. Ook bij langere zinnen.

Google wilde meer diversiteit in de resultaten..

Zelfde voor afbeeldingen, maar google heeft dit recent aangepast en daar zien we terug sterke verbetering in.

Er wordt wel eens de schuld gegeven aan social media door forumbeheerders, maar ik denk dat dit maar een klein effect heeft (15% ofzo). Iedereen gebruikt nog steeds google om dingen op te zoeken. Social media kan de activiteit op het forum dus wel verminderen, maar op het aantal bezoekers van google uit zou minder effect moeten zijn.

Combinatie van factoren, maar zoals ik aangaf hebben we echt niet de klagen over het aantal nieuwe leden, bezoekers en activiteit op het forum.

Laatst bewerkt:
Opzich we logisch (pre 2010). Tegenwoordig kan je overal wel info vinden online of op YouTube. Zelfde als met muziek forums. Vroeger vond je daar leaks en andere leuke dingen nu stream je alles via Spotify of het staat op YouTube.

Je krijgt ook ontzettend veel youtube video's te zien bij bepaalde zoekopdrachten, tja google.. Maar gebruik het zelf ook met plezier, lekker makkelijk.

Terug
Naar boven