- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rome
Supernice, mooiste stad waar ik ooit ben geweest. Zoveel moois te zien, Colosseum, Sint-Pieter, Via Nova, Forum Romanum, Pantheon, Vaticaan. Ik ben zelfs bij de Paus op audiëntie geweest.
En natuurlijk superlekker eten.![]()

Is dat het tegenovergestelde van “voor het zingen de kerk uit”?Rome
Supernice, mooiste stad waar ik ooit ben geweest. Zoveel moois te zien, Colosseum, Sint-Pieter, Via Nova, Forum Romanum, Pantheon, Vaticaan. Ik ben zelfs bij de Paus op audiëntie geweest.
Vooral het Vaticaan was van binnen heel erg mooi toch @Skatermarvin![]()

THanks!

Zeker weten! Wij mochten niet bij de paus op audientie..Rome

Prachtig..Vooral het Vaticaan was van binnen heel erg mooi toch @Skatermarvin![]()

Er werd door Bert toen helemaal nog niet gezongen volgens mij?Is dat het tegenovergestelde van “voor het zingen de kerk uit”?

), 8 (2f.)
)
)
), 5 (t*ring
), 5 (nipt!)
)
pumped!)
), 8 (pff
)
)

(Niet te gek gedaan!)
Had je kunnen weten...
Zijn jullie geweigerd door de zedenpolitie?

Gefelli, geniet ervan!Vandaag is mijn vrouw jarig en gaan we een dagje naar Den Haag / Scheveningen.
Vandaag is mijn vrouw jarig en gaan we een dagje naar Den Haag / Scheveningen. Tips zijn altijd welkom

Eigenlijk wel. Het is op Bali of in Thailand niet anders met tempels enzo
Haha, thanks. God oordeelde dat we te naakt waren.. Of de paus is stiekem een viezerikZijn jullie geweigerd door de zedenpolitie?
Gefelli, geniet ervan!
ThanksFeli met jullie jubileum, en je vrouw haar verjaardag!![]()

Vind ik niet. Scheveningen is voor ons zowieso wel een speciale plek. Heb haar daar ten huwelijk gevraagd en zijn beide gek op cocktails en het strand. Dat van Crazy piano's vonden wij ook jammer. De nieuwe kaart trekt ons niet zo. Daarom hebben we bij 'Steam' gereserveerdJa, niet gaan! Vergane glorie.... Ooit was Crazy Piano's nog wel te doen, maar is tegenwoordig ook niet veel meer.
Had lekker vanavond naar Culinesse gekomen, super gezellig en eten + drinken in overvloed
Oja, en gefeliciteerd natuurlijk![]()

Als jullie minderjarig waren geweest mochten jullie vast zelfs naakt naar binnen
Plafonds hangen vol met piemelnaakte engeltjes iddAls jullie minderjarig waren geweest mochten jullie vast zelfs naakt naar binnen

Wahahaha, waarschijnlijk wel.Als jullie minderjarig waren geweest mochten jullie vast zelfs naakt naar binnen
UHu..viezeriken zijn het!Plafonds hangen vol met piemelnaakte engeltjes idd
Maar ik denk dat de mensen in bloedhete zwarte rokken anders jaloers worden.....
Thanks! Consider it done!@Skatermarvin gefeliciteerd aan jou en vrouwlief. Geniet ervan vandaag!

)
DAt wilde ik ook zeker doen. Alleen de 'ik kreeg mijn benen niet aangespannen' issue verpeste dat. Daarom wel de side chest erin gedaanDie met de panter short (rrooaarrr)had in de collage gemogen.